Samsung ofzo?quote:
Er kan maar een bepaalde hoeveelheid in het bakjequote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of ik gebruik te veel wasverzachter
Hoorde dat niet bij de net wat duurdere versie?quote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
want volgens de omschrijving moest ie die wel hebben maar ik had geen zin om hem dan weer om te ruilen, zo'n gedoe.
Dit was de net wat duurdere versiequote:Op maandag 3 september 2012 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoorde dat niet bij de net wat duurdere versie?
nee LGquote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Samsung ofzo?
Die van mij heeft geen piepje, wel irritant want volgens de omschrijving moest ie die wel hebben maar ik had geen zin om hem dan weer om te ruilen, zo'n gedoe.
Net de ramen achterom gedaan, vond het wel genoeg voor vandaag. Op het logeerbed verschonen na.quote:
Hoe verwarrendquote:Op maandag 3 september 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met jou?
of dat ze dat nu doen?
of .. wees gewoon eens duidelijk!
De wens is de vader van de gedachte toch? Misschien wil ze een showtje zien.quote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Of ze dat nu doen, hoe moet je dat uit mijn vraag halen?.
Cue_ mot mij toch nietquote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte toch? Misschien wil ze een showtje zien.
Dan regel je toch iemand anders? Dûhquote:
Already on itquote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan regel je toch iemand anders? Dûh
Dan moet je het deurtje dicht laten.quote:
I expected nothing less of youquote:
Nouja met de taal van tegenwoordig kan je wat woorden hebben weggelaten enzoquote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef HeatWave het volgende:
Of ze dat nu doen, hoe moet je dat uit mijn vraag halen?.
Tsk, je weet van MissMSX zegt, ik ben oud!quote:Op maandag 3 september 2012 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja met de taal van tegenwoordig kan je wat woorden hebben weggelaten enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |