Tijdje terug, was ik twee uur bezig geweest met de badkamer, vlekken aan het wegschrobben die ik niet zag 'maar het moest een keer'. Kalk overal vanaf zitten schuren maar het wilde er niet af. Doucheraampje schoongemaakt en alles. Kwamen m'n ouders de volgende dag langs en ik vroeg of m'n vader even wilde helpen met het vervangen van de lamp in de badkamer. Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja daar heb ik dan weer geen probleem mee hoor.
ik ben er niet goed in, ik kost meer per uur dan die poets en ik heb er gewoon geen zin in
als ik dan iemand kan betalen die het oplost vind ik dat prima
ik ga ook niet zelf mijn muren stucen ook al ben ik wel thuis
dat word een fiascoen als ik ga poetsen ook
quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug, was ik twee uur bezig geweest met de badkamer, vlekken aan het wegschrobben die ik niet zag 'maar het moest een keer'. Kalk overal vanaf zitten schuren maar het wilde er niet af. Doucheraampje schoongemaakt en alles. Kwamen m'n ouders de volgende dag langs en ik vroeg of m'n vader even wilde helpen met het vervangen van de lamp in de badkamer. Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.
Echt, wtf
Toen heeft zij alles nog een keer schoongemaakt.quote:
zelfde hier hoorquote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdje terug, was ik twee uur bezig geweest met de badkamer, vlekken aan het wegschrobben die ik niet zag 'maar het moest een keer'. Kalk overal vanaf zitten schuren maar het wilde er niet af. Doucheraampje schoongemaakt en alles. Kwamen m'n ouders de volgende dag langs en ik vroeg of m'n vader even wilde helpen met het vervangen van de lamp in de badkamer. Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.
Echt, wtf
Dan zou ze van mij de volgende keer toch echt niet veel meer te bekritiseren hebben dan de drempel en het kozijn.quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Begint m'n moeder dat ik toch echt de badkamer eens moest poetsen.
ja dat heb ik mijn mama dus verboden hequote:Op maandag 3 september 2012 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen heeft zij alles nog een keer schoongemaakt.
Altijd zo gezellig, m'n ouders op bezoek. M'n vader was allemaal dingen aan het repareren en de tuin aan het verzorgen en m'n moeder liep alles te soppen. M'n zus en ik zaten dan beneden een tijdschrift te lezen.
gewoon nieuw eten kopen om er voor te zettenquote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet wel toegeven dat toen de koelkast leeg was, hij wel goor was zo
Nu woon ik dus weer thuis, en dan krijg ik steeds de vraag: deed je dat in Utrecht ook zo? Pleurde je toen ook alles zo neer?quote:Op maandag 3 september 2012 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik mijn mama dus verboden he
ik werd er gek van
je komt toch voor mij? niet om te poetsen
en het is mijn huis, als ik het netjes vind dan is dat netjes genoeg
zijn die allemaal van jou?quote:Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een laptopje nodig?.
Lijkt wel een Nintendo DS daar linksquote:Op maandag 3 september 2012 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een laptopje nodig?.
En dan heb ik gisteren 6 vuilniszakken weggemieterdquote:
maar waarom heb je er zo veel?quote:Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan heb ik gisteren 6 vuilniszakken weggemieterd
Ach, het pas allemaal in 1 kast, eet geen brood verder.
Toshiba Librettoquote:Op maandag 3 september 2012 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt wel een Nintendo DS daar links
Meeste meegekregen van werk, HD stuk, nieuwe erin en klaarquote:
Je ripliegt! niets van jou bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |