Je maakt je eigen verwachtingen hoor - van mij verwacht niemand datquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent een vent, jij mag dat vinden.
Ik ben een vrouw en van mij wordt verwacht dat ik een foutloos huishouden run en alle klusjes op tijd uitvoer
Ik ken geen enkele vrouw die goed is in het huishouden.quote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar jij bent een vent, jij mag dat vinden.
Ik ben een vrouw en van mij wordt verwacht dat ik een foutloos huishouden run en alle klusjes op tijd uitvoer
Dan is iedereen wel heel erg verbaasd als je iets heel goed hebt schoongemaaktquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je maakt je eigen verwachtingen hoor - van mij verwacht niemand dat
M'n moederquote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele vrouw die goed is in het huishouden.
Ik kan niet eens strijkenquote:Op maandag 3 september 2012 11:28 schreef L-E het volgende:
De was ophangen vind ik ook lekker trouwens. Als je het goed doet, hoef je niet te strijken.
4.quote:
elke vrouw van mijn mama's generatie die ik ken is goed in het huishoudenquote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moederEn m'n zus is net zo. En dan kom ik, ik lijk meer op m'n broer wat dat betreft, maar bij hem is het goed en ik ben een slons.
yayquote:
Ja, je bent vergeten je adres door te sturen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
yay
kan het kloppen dat ik mijn jurk nog niet binnen heb?![]()
Ik kom echt uit zo'n familie met vrouwen die de hele tijd alleen maar schoonmaken volgens mij. En alles moet perfect zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 11:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elke vrouw van mijn mama's generatie die ik ken is goed in het huishouden
en mijn zusje en haar vriendinnen zijn dat ook
en mijn schoonzus ook al
alleen ik faal hard![]()
Spannendquote:Op maandag 3 september 2012 11:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
4.
Ben zelf ook een ramp in huishouden, volgens mijn moeder dan. Ik vind het wel prima zo.
Geen hekel aan afwassen, dus als de afwasmachine kapot is, zie ik dat niet zo als een probleem.
Alleen strijken, daar heb ik echt een hekel aan. Blegh.
...de zijkant?quote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom echt uit zo'n familie met vrouwen die de hele tijd alleen maar schoonmaken volgens mij. En alles moet perfect zijn.
Ik weet nog toen ik 12 was ofzo en bij m'n tante was, en we hadden iets op toastjes, en toen flipte m'n tante omdat ik de brie op de verkeerde kant van het toastje smeerde. Zo gaat het hier
Die dingen hebben een onderkant en een bovenkant. Als je het op de onderkant smeert, breekt ie sneller ofzo. Dat weet ik nu, maar op je 12equote:
Hebben toastjes een onder- en bovenkant?quote:Op maandag 3 september 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen hebben een onderkant en een bovenkant. Als je het op de onderkant smeert, breekt ie sneller ofzo. Dat weet ik nu, maar op je 12e![]()
Ik ben 25 en hoor het voor het eerstquote:Op maandag 3 september 2012 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dingen hebben een onderkant en een bovenkant. Als je het op de onderkant smeert, breekt ie sneller ofzo. Dat weet ik nu, maar op je 12e![]()
ik heb ook zo'n familiequote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom echt uit zo'n familie met vrouwen die de hele tijd alleen maar schoonmaken volgens mij. En alles moet perfect zijn.
Ik weet nog toen ik 12 was ofzo en bij m'n tante was, en we hadden iets op toastjes, en toen flipte m'n tante omdat ik de brie op de verkeerde kant van het toastje smeerde. Zo gaat het hier
sommige wel! Maar van die melbatoastjes niet!quote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hebben toastjes een onder- en bovenkant?
owjaquote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, je bent vergeten je adres door te sturen.
quote:Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ben 34 en hoor het voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |