Die jong probeert te blijvenquote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, je weet van MissMSX zegt, ik ben oud!

Hoho, de laatste was 30quote:Op maandag 3 september 2012 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die jong probeert te blijven
Dat zien we al aan al die jonge grietjes die je wilt en je wil vast hip overkomen, dus pas je je taalgebruik ook nog eens aan
 .
.  ).
).

quote:Op maandag 3 september 2012 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Hoho, de laatste was 30.
(en ziet eruit al 23).

Al was er vrijdag weer een goeie flirt op mijn werk met iemand van 24, kreeg opeens uit het niets een mailtje van drquote:
 .
.  .
.

Hehe leukquote:Op maandag 3 september 2012 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Al was er vrijdag weer een goeie flirt op mijn werk met iemand van 24, kreeg opeens uit het niets een mailtje van dr.
Je straalt het toch uit op de een of andere manier als je je goed voelt ofzo.

Ja, was aangenaam verrast, vlak voor mijn vakantie een beetje leren kennen ,maar niet eens flirterig ofzo. En nu opeens een : hey je bent weer terug, mailtje. beetje heen en weer, en ze moest tot laat werken en als ze zich goed voelde (verkouden) zou ze me opzoeken in de stad.quote:Op maandag 3 september 2012 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe leuk
Ja klopt, je hebt het zelf vaak niet door, maar toch zijn er subtiele dingen dan.
 .
.

Komt komende week wel goed, johquote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, was aangenaam verrast, vlak voor mijn vakantie een beetje leren kennen ,maar niet eens flirterig ofzo. En nu opeens een : hey je bent weer terug, mailtje. beetje heen en weer, en ze moest tot laat werken en als ze zich goed voelde (verkouden) zou ze me opzoeken in de stad.
Nou is ze niet geweest omdat ze geen adem kon halen bijna, dus qua resultaat een flirt van niets, maar goed, het idee was leuk.

Uiteraard, al voelt het een beetje als vreemdgaanquote:
 .
.

Ben je met twee bezig dan?quote:Op maandag 3 september 2012 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, al voelt het een beetje als vreemdgaan.

Zie je nou wel dat je moest gaan./ Maar alsnog met vriend of alleen?quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh trouwens: hooooooooooooi
superweekend gehad, heerlijke dubstep avond gehad met gruuuuuuuwelijk fijne bassen

!
 !  

In het begin 'alleen' (liepen zat bekenden rond), na een uur kwam hij ook nogquote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je moest gaan./ Maar alsnog met vriend of alleen?

quote:
 ,
,  . Al komt het wel eens voor dat je idd met 2 tegelijk aan het mail/sms/fb-flirten bent. Maar echt 2 of meer tegelijk daten, dat komt niet zovaak voor.
. Al komt het wel eens voor dat je idd met 2 tegelijk aan het mail/sms/fb-flirten bent. Maar echt 2 of meer tegelijk daten, dat komt niet zovaak voor.  .
.

Wanneer krijg je de sleutel?quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef CherryLips het volgende:
omfg kreeg van de makelaar zo'n planner over de woning en de verhuizing en dan staat er heel blij: 'nog 70 dagen tot de verhuizing!' en ik zo van omfg wat snel!
 Geen zin om te gaan rekenen dus vertel het maar gewoon.
 Geen zin om te gaan rekenen dus vertel het maar gewoon.  

Tussen 1 en 15 novemberquote:Op maandag 3 september 2012 15:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de sleutel?Geen zin om te gaan rekenen dus vertel het maar gewoon.

Maar misschien eerder.
 Maar misschien eerder.

Feli!quote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef CherryLips het volgende:
omfg kreeg van de makelaar zo'n planner over de woning en de verhuizing en dan staat er heel blij: 'nog 70 dagen tot de verhuizing!' en ik zo van omfg wat snel!

Dan krijg je de sleutel pas? Positief ingestelde makelaar, dat hij/zij denkt dat je dan niks meer hoeft te verbouwen/klussenquote:Op maandag 3 september 2012 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tussen 1 en 15 novemberMaar misschien eerder.

Midden in de winter verhuizenquote:Op maandag 3 september 2012 15:06 schreef CherryLips het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |