Beetje jammer dat het enkel onzin is.quote:
Ach, Rutte vond ik erger tot nu toe.quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef Toekito het volgende:
Wilders probeert weer om alleen maar door andere heen te praten, erg irritant.
Daar mag een discussie over bestaan ja.quote:Op maandag 3 september 2012 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
En straks heb jij een bacteriële infectie en zegt de Partij van de Dieren, nee je mag bacteriën niet doden, dus wordt maar lekker ziek.
Rutte gaat ook erg gauw door je heen praten als hij het niet met je eens is. Erg irritant.quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het enkel onzin is.
[..]
Ach, Rutte vond ik erger tot nu toe.
Doe ik ook. Gewoon laten ontsporen als het je niet bevalt.quote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Rutte gaat ook erg gauw door je heen praten als hij het niet met je eens is. Erg irritant.
Je ziet ook dat de populisten veel meer moeite hebben om hun stempel te drukken op een debat in deze vorm. Samsom en Wilders vallen behoorlijk tegen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Debat is wel beter dan de twee eerdere.
quote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe ik ook. Gewoon laten ontsporen als het je niet bevalt.
Goed luisteren, hij is redelijk intelligent en brengt zijn standpunten ook intelligent over. Tenminste, van wat ik er tot nu toe van gezien heb.quote:Op maandag 3 september 2012 17:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nu Hero, eens zien wat die voor gekke dingen die gaat zeggen.
Achter Washingtonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Achter WashingtonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ergens wel te begrijpen, aangezien hij sowieso weinig zendtijd krijgt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:01 schreef eriksd het volgende:
Hero moet en zal zoveel mogelijk meuk in de ether slingeren.
Wilders valt mij de hele campagne eigenlijk al tegen. Samsom doet het idd veel minder goedquote:Op maandag 3 september 2012 16:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je ziet ook dat de populisten veel meer moeite hebben om hun stempel te drukken op een debat in deze vorm. Samsom en Wilders vallen behoorlijk tegen.
Inderdaad. Ik gun hem ook wel een zetel.quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ergens wel te begrijpen, aangezien hij sowieso weinig zendtijd krijgt.
Ik niet, ik gun hem de helft van de PVV zetelsquote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik gun hem ook wel een zetel.
Ik niet, de one-man en one-issue partijen maken coalitievorming straks alleen maar lastiger.quote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik gun hem ook wel een zetel.
Dat dus. Zowel hij als de PVV als PvdD zie ik te weinig dingen hebben waarmee ze in welke coalitie dan ook kunnen zitten. Dus dan heb je al zo'n 25 zetels van 150 die onbruikbaar zijn. Tel daar de 2 van SGP nog eens bij op en het wordt een lastig verhaal.quote:Op maandag 3 september 2012 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik niet, de one-man en one-issue partijen maken coalitievorming straks alleen maar lastiger.
De essentie van campagnevoeren... Maw: doen ze allemaalquote:Op maandag 3 september 2012 17:11 schreef PowerData het volgende:
Wilders overdrijft weer een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |