abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116635126
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 19:46 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Dat haal ik ook wel aan vaste lasten hoor. Nog wel meer ook overigens :')
Ik ook Biogarde, makkelijk zelfs. Aan kosten. Alleen heb ik het nu over kosten die onder het hoogtarief in de BTW vallen.

Hieronder vallen niet: boodschappen, verzekeringen, belastingen en ga zo maar door.

Ik heb laatst een nieuwe Volvo gekocht, dan scheelt het inderdaad aardig aangezien je volgens mij ook nog BTW over de BPM betaald.

Maar benzine, auto's, treinkaartjes etc. worden inderdaad allemaal een beetje duurder.

Niet zitten mokken maar help je land er weer bovenop door zelf iets in te leveren, en op de juiste partij te stemmen die vervolgens de misbruikers en uitkeringstrekkers etc. gaan aanpakken. Handen uit de mouwen in plaats van hand ophouden.

VVD, zeker nu! :)
pi_116635595
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:07 schreef jroz het volgende:
abonemment wordt verduurd?
Sodeju :')
graag op anoniem
pi_116635622
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:52 schreef Czesc het volgende:

[..]

Ik ook Biogarde, makkelijk zelfs. Aan kosten. Alleen heb ik het nu over kosten die onder het hoogtarief in de BTW vallen.

Hieronder vallen niet: boodschappen, verzekeringen, belastingen en ga zo maar door.

Ik heb laatst een nieuwe Volvo gekocht, dan scheelt het inderdaad aardig aangezien je volgens mij ook nog BTW over de BPM betaald.

Maar benzine, auto's, treinkaartjes etc. worden inderdaad allemaal een beetje duurder.

Niet zitten mokken maar help je land er weer bovenop door zelf iets in te leveren, en op de juiste partij te stemmen die vervolgens de misbruikers en uitkeringstrekkers etc. gaan aanpakken. Handen uit de mouwen in plaats van hand ophouden.

Ja, want de VVD geeft veel om andere mensen, niet om hun eigen bankrekening hoor :')
graag op anoniem
pi_116635662
Zal je zien dat de winkeliers weer 'handig' gebruik gaan maken van de BTW verhoging om de prijzen niet 1.68, maar 10% te laten stijgen. Wat nu nog 19,95 kost gaat dan ineens 22,50 kosten. "Ja meneer, BTW verhoging he" *O*
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_116635706
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 09:52 schreef Czesc het volgende:

[..]
Alsof een politieke partij bezig is met dit soort zaken, ze zijn alleen maar bezig met elkaar af te kraken. Vooral de VVD is daar dezer dagen erg goed in. Ik heb alleen maar stukken gelezen over de PvdA dit, PvdA dat, etc. Praten over andermans gebreken is een gigantisch zwaktebod. Kunnen ze niet uitgaan van hun eigen sterktes?

Waarschijnlijk stem ik VVD hoor, maar deze manier van campagne voeren is erg triest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')