quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef TheArt het volgende:
Hoe de fuck kan Sjap 4-0 achter staan tegen dat molenpaard?
Dat kan omdat het WTA is. En Sharapova al sinds RG niet echt overtuigt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef TheArt het volgende:
Hoe de fuck kan Sjap 4-0 achter staan tegen dat molenpaard?
Nah vind ik niet. Is een goede clutchspeler met een leuk origineel spel. En doet nu toch al jaren leuk mee. Wel heeel wisselvallig.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Stosur is toch drama dit jaar joh. Sowieso fucking bizar dat zij ooit een Slam heeft gewonnen.
Dit jaar heeft ze toch echt helemaal niets gepresteerd eigenlijk...semi RG puur door een bizar simpele loting. Geen top 10 speelster verslagen en volgens mij max 2 of 3 keer een top 20 speelster. Die teert echt al maanden op haar ranking.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah vind ik niet. Is een goede clutchspeler met een leuk origineel spel. En doet nu toch al jaren leuk mee. Wel heeel wisselvallig.
Fuck de vrouwen dustwitter:usopen twitterde op woensdag 05-09-2012 om 00:14:06The #Sharapova / #Bartoli is postponed til tomorrow. All other matches remain on schedule as shown: http://t.co/GKuWv1oV reageer retweet
Bryans worden wel een uitdaging als ze winnenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:33 schreef Barbecuesausje het volgende:
Jean-Julien Rojer eerste set gewonnen in dubbel kwartfinale.
Vroeg me al af hoe het je verging! Goed om te horen. Regent het daar nog?quote:Op woensdag 5 september 2012 01:35 schreef Nalbandian het volgende:
Ik heb vandaag het WTA tennis met eigen ogen mogen aanschouwen in het Arthur Ashe Stadium. Ondanks alle rain delays was het toch een leuke partij om naar te kijken. Ook een groot deel van Ferrer tegen Gasquet gezien. Leuke ervaring om een sport wedstrijd in Amerika te maken! Ze beleven de sport hier pas echt. Geen laf applaus, maar compleet uit zijn dak gaan als Gasquet een onmogelijke bal langs Ferrer weet te slaan...kippenvel!
Momenteel is het hier droog. Ik vermoed dat Roddick zometeen wel aan de bak mag!quote:Op woensdag 5 september 2012 01:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Vroeg me al af hoe het je verging! Goed om te horen. Regent het daar nog?
Ik wil Roddick zien.
Murray liep er nog dwars over het terrein. Al die Amerikanen: "OMG, that's Andie Murraaaii"! Maar iedereen behandelt hem met respect en klampt hem niet vastquote:
Tof! Toch heb ik het idee dat ze telkens een andere speler steunen dan ik doe.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Momenteel is het hier droog. Ik vermoed dat Roddick zometeen wel aan de bak mag!
Sportbeleving van de Amerikanen is echt top!! En als Artur Ashe uit zijn dak gaat, dan word je gek!
Ze zijn meestal voor de underdog, en uiteraard voor de top-4. Elke Amerikaan was in ieder geval voor Gasquet, behalve een vrouw 2 rijen achter mequote:Op woensdag 5 september 2012 01:52 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tof! Toch heb ik het idee dat ze telkens een andere speler steunen dan ik doe.
Nah ja, soms is het neutraal en juichen ze om goede punten, maar ze hebben vaak ook een voorkeur bij niet-VS spelers, heb ik het idee.
Bij Murray waren ze in ieder geval voor Murray, hoe leuk Lopez ook meedeed, grr.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:58 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ze zijn meestal voor de underdog, en uiteraard voor de top-4. Elke Amerikaan was in ieder geval voor Gasquet, behalve een vrouw 2 rijen achter me!
en dan rookt hij ook nog eens, kan je na gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 02:27 schreef Rosario het volgende:
GSM Ferrer 7-5 7-6 6-4
Had meer in gezeten voor Gasquet.
Het loopvermogen van Ferrer is wel echt ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |