abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116406254
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef TheArt het volgende:
Hoe de fuck kan Sjap 4-0 achter staan tegen dat molenpaard? :')
_O-
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_116406501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef TheArt het volgende:
Hoe de fuck kan Sjap 4-0 achter staan tegen dat molenpaard? :')
Dat kan omdat het WTA is. En Sharapova al sinds RG niet echt overtuigt.
pi_116408319
Maria die verliest is altijd goed, zelfs tegen bartoli. Maar dat zal ze nog wel rechttrekken
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116408384
Herhaling nu van stosur Aza, goede pot hoor :Y 2 van de slimste en leukst spelende speelsters van de tour
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116408497
Stosur is toch drama dit jaar joh. Sowieso fucking bizar dat zij ooit een Slam heeft gewonnen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116408652
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Stosur is toch drama dit jaar joh. Sowieso fucking bizar dat zij ooit een Slam heeft gewonnen.
Nah vind ik niet. Is een goede clutchspeler met een leuk origineel spel. En doet nu toch al jaren leuk mee. Wel heeel wisselvallig.
pi_116408770
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

Nah vind ik niet. Is een goede clutchspeler met een leuk origineel spel. En doet nu toch al jaren leuk mee. Wel heeel wisselvallig.
Dit jaar heeft ze toch echt helemaal niets gepresteerd eigenlijk...semi RG puur door een bizar simpele loting. Geen top 10 speelster verslagen en volgens mij max 2 of 3 keer een top 20 speelster. Die teert echt al maanden op haar ranking.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116408923
Maar daar heb ik het dan ook niet over...ik heb het over dat ze een leuke speelster is :P en als ze goed speelt, zoals dit toernooi, is ze echt haar ranking waard.
pi_116409316
Ik vond haar tegen Robson echt ontzettend matig eigenlijk en tegen Lepchenko had ze ook gewoon echt geluk dat ze die eerste set won waarna Lepchenko in selfdestruct ging. Ik vind haar niet echt top 10 waardig in ieder geval dit jaar, maar goed :)

usopen twitterde op woensdag 05-09-2012 om 00:14:06 The #Sharapova / #Bartoli is postponed til tomorrow. All other matches remain on schedule as shown: http://t.co/GKuWv1oV reageer retweet
Fuck de vrouwen dus _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116409340
Jean-Julien Rojer eerste set gewonnen in dubbel kwartfinale. :)
pi_116409506
Ja ben ik met je eens hoor. Tegen Aza wel heel sterk though, maar net niet sterk genoeg
pi_116409727
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:33 schreef Barbecuesausje het volgende:
Jean-Julien Rojer eerste set gewonnen in dubbel kwartfinale. :)
Bryans worden wel een uitdaging als ze winnen :P.
pi_116409930
Ik heb vandaag het WTA tennis met eigen ogen mogen aanschouwen in het Arthur Ashe Stadium. Ondanks alle rain delays was het toch een leuke partij om naar te kijken. Ook een groot deel van Ferrer tegen Gasquet gezien. Leuke ervaring om een sport wedstrijd in Amerika te maken! Ze beleven de sport hier pas echt. Geen laf applaus, maar compleet uit zijn dak gaan als Gasquet een onmogelijke bal langs Ferrer weet te slaan...kippenvel O+ !
pi_116409955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:35 schreef Nalbandian het volgende:
Ik heb vandaag het WTA tennis met eigen ogen mogen aanschouwen in het Arthur Ashe Stadium. Ondanks alle rain delays was het toch een leuke partij om naar te kijken. Ook een groot deel van Ferrer tegen Gasquet gezien. Leuke ervaring om een sport wedstrijd in Amerika te maken! Ze beleven de sport hier pas echt. Geen laf applaus, maar compleet uit zijn dak gaan als Gasquet een onmogelijke bal langs Ferrer weet te slaan...kippenvel O+ !
Vroeg me al af hoe het je verging! Goed om te horen. Regent het daar nog?
Ik wil Roddick zien. :'(
pi_116409970
Tof, Nalby!
That's all folks!
pi_116409976
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:41 schreef Rosario het volgende:

[..]

Vroeg me al af hoe het je verging! Goed om te horen. Regent het daar nog?
Ik wil Roddick zien. :'(
Momenteel is het hier droog. Ik vermoed dat Roddick zometeen wel aan de bak mag!

Sportbeleving van de Amerikanen is echt top!! En als Artur Ashe uit zijn dak gaat, dan word je gek :D !
pi_116409981
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Tof, Nalby!
Murray liep er nog dwars over het terrein. Al die Amerikanen: "OMG, that's Andie Murraaaii"! Maar iedereen behandelt hem met respect en klampt hem niet vast _O_ !
pi_116409986
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:47 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Momenteel is het hier droog. Ik vermoed dat Roddick zometeen wel aan de bak mag!

Sportbeleving van de Amerikanen is echt top!! En als Artur Ashe uit zijn dak gaat, dan word je gek :D !
Tof! Toch heb ik het idee dat ze telkens een andere speler steunen dan ik doe. :P
Nah ja, soms is het neutraal en juichen ze om goede punten, maar ze hebben vaak ook een voorkeur bij niet-VS spelers, heb ik het idee.
pi_116410000
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:52 schreef Rosario het volgende:

[..]

Tof! Toch heb ik het idee dat ze telkens een andere speler steunen dan ik doe. :P
Nah ja, soms is het neutraal en juichen ze om goede punten, maar ze hebben vaak ook een voorkeur bij niet-VS spelers, heb ik het idee.
Ze zijn meestal voor de underdog, en uiteraard voor de top-4. Elke Amerikaan was in ieder geval voor Gasquet, behalve een vrouw 2 rijen achter me :') !
pi_116410033
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 01:58 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ze zijn meestal voor de underdog, en uiteraard voor de top-4. Elke Amerikaan was in ieder geval voor Gasquet, behalve een vrouw 2 rijen achter me :') !
Bij Murray waren ze in ieder geval voor Murray, hoe leuk Lopez ook meedeed, grr.

Roddick nu bezig trouwens! :D
pi_116410050
En ook Gasquet is weer bezig. Hold na de delay, netjes.
pi_116410109
Roddick breakt :D

Gasquet werkt al 3 MP weg deze game..nu tijd voor nummer 4
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116410128
GSM Ferrer 7-5 7-6 6-4
Had meer in gezeten voor Gasquet.

Het loopvermogen van Ferrer is wel echt ziek.
  woensdag 5 september 2012 @ 02:47:18 #249
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_116410171
geil outfitje heeft djokovic aan zeg, volledig blauw, oelala
  woensdag 5 september 2012 @ 02:47:54 #250
379488 SuperImposed
The surface of the sun
pi_116410172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 02:27 schreef Rosario het volgende:
GSM Ferrer 7-5 7-6 6-4
Had meer in gezeten voor Gasquet.

Het loopvermogen van Ferrer is wel echt ziek.
en dan rookt hij ook nog eens, kan je na gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')