abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116336639

Plaats: New York, Amerika
Datum: 27 augustus 2012 - 9 september 2012
Draw Size: 128
Ondergrond: Hardcourt

Website: http://www.usopen.org/
Schedule: Klik
Matches in progress: Klik
Completed Matches: Klik
Draws: Klik
Officiele Site ATP Tour: Klik

Tijdsverschil:

Het is in New York 6 uur eerder dan hier. Dus alle start tijden moet je +6 uur doen om de tijd hier te weten

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 02:24 schreef TheGeneral het volgende:
*O* *O* *O* GSMC Djokovic! 6-2 6-4 6-7 6-1 *O* *O* *O*

quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 00:04 schreef TheGeneral het volgende:
*O* *O* *O* GSMC Stosur 6-2 6-3 *O* *O* *O*

Poll: Wie wint de US Open bij de mannen?
Roger Federer
Novak Djokovic
Andy Murray
Anders, namelijk ...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Wie wint de US Open bij de vrouwen?
Serena Williams
Victoria Azarenka
Maria Sharapova
Petra Kvitova
Anders, namelijk ...
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Met dank aan de OP van vorig jaar.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_116337609
Kvitova ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116337654
Balen van Isner, slecht toernooi gespeeld. Had met deze loting gewoon kans op een halve finale maar dan moet je toch echt beter spelen. ;( Clutchgame ontbrak echt heel erg, misschien last van Amerikaanse druk?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_116337890
Of toch Winston Salem..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116337990
Roooowbin heeft ook zijn carriere verknald met dat Winston salem ja...nu isner ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_116338823
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 10:01 schreef Tim86 het volgende:
Of toch Winston Salem..
Hij zei in een interview dat hij dat heerlijk vond: "the best practice is matchpractice".

Daarnaast deed hij daar mee omdat het in zijn 'hometown' was. En elke top10 speler doet wel bij zijn eigen toernooi mee, al is het wel klote dat dat voor Isner de week voor de US Open is. :P
pi_116339114
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 10:47 schreef detennismaster het volgende:

[..]

Hij zei in een interview dat hij dat heerlijk vond: "the best practice is matchpractice".

Daarnaast deed hij daar mee omdat het in zijn 'hometown' was. En elke top10 speler doet wel bij zijn eigen toernooi mee, al is het wel klote dat dat voor Isner de week voor de US Open is. :P
Tennissers zullen nooit hun ongelijk toegeven. In zijn geval is het echt begrijpelijk, maar aangezien meneer Isner de ambitie heeft uitgesproken om de komende jaren GS halve finales te halen en er zelfs een te winnen dan zal hij toch eens na moeten denken of het wel zo verstandig is om zo'n toernooi te spelen een week voor hij zijn belangrijkste GS moet afwerken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116339525
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tennissers zullen nooit hun ongelijk toegeven. In zijn geval is het echt begrijpelijk, maar aangezien meneer Isner de ambitie heeft uitgesproken om de komende jaren GS halve finales te halen en er zelfs een te winnen dan zal hij toch eens na moeten denken of het wel zo verstandig is om zo'n toernooi te spelen een week voor hij zijn belangrijkste GS moet afwerken.
Toch kan ik mij bijna niet voorstellen dat het oververmoeidheid is, hij put ook heel veel vertrouwen uit zo'n gewonnen toernooi. Zeker met overwinngen op Berd en Ali
pi_116340035
Berdych - Almagro:
10/10 Almagro +2,5 set @ 1,60

Wat denken jullie?
pi_116340360
Berdych in 3
  maandag 3 september 2012 @ 13:19:59 #11
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_116342712
quote:
5s.gif Op maandag 3 september 2012 11:36 schreef detennismaster het volgende:
Berdych - Almagro:
10/10 Almagro +2,5 set @ 1,60

Wat denken jullie?
Almagro in 4
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_116342717
Isner is gewoon niet zo heel goed en heeft nog een slechte conditie ook. Vijfsetters zijn niet in zijn voordeel en na een toernooi van een week kan dat problematisch worden.

Hij kan op zich van iedereen winnen op een goede dag, zeker als hij clutch is, zie zijn overwinningen op Federer en Djokovic dit jaar, maar op een gemiddelde dag kan hij ook van elke top 50 speler die zijn hoofd koel houdt verliezen.

Omdat hij in veruit het zwakste kwart zat had hij een redelijke kans op een semi, maar veel kleiner dan die van Tipsarevic en zeker Ferrer. Dat hij verliest van een speler als Kohlschreiber is niet echt verrassend. Ook de WTF zal hij niet halen.
pi_116342726
Berdych in 3 of 4 trouwens.
pi_116342853
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 13:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Isner is gewoon niet zo heel goed en heeft nog een slechte conditie ook. Vijfsetters zijn niet in zijn voordeel en na een toernooi van een week kan dat problematisch worden.

Hij loopt er altijd bij alsof ie al 11 uur op de baan staat :P.
pi_116342868
quote:
2s.gif Op maandag 3 september 2012 13:20 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

Hij kan op zich van iedereen winnen op een goede dag, zeker als hij clutch is, zie zijn overwinningen op Federer en Djokovic dit jaar, maar op een gemiddelde dag kan hij ook van elke top 50 speler die zijn hoofd koel houdt verliezen.

Omdat hij in veruit het zwakste kwart zat had hij een redelijke kans op een semi, maar veel kleiner dan die van Tipsarevic en zeker Ferrer. Dat hij verliest van een speler als Kohlschreiber is niet echt verrassend. Ook de WTF zal hij niet halen.
Slechte conditie kan je eigenlijk niet zeggen. :D
pi_116343078
Isner is niet heel fit hoor, maar hij heeft ook wat kilo's mee te slepen steeds. Deze week liep zijn clutch game niet, draaide zijn service wat minder en dan is hij gewoon de lul. 22 aces in 5 sets is ook bizar weinig voor hem.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 3 september 2012 @ 15:56:47 #17
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_116347209
Kohli _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_116348012
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:56 schreef Szura het volgende:
Kohli _O_
Kohli op slams _O_.
pi_116348506
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef luckass het volgende:

[..]

Kohli op slams _O_.
Kohli in wedstrijden na een grote overwinning :')
pi_116348602
Kohli In Duitsland _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116348819
Kohli op gras _O_
pi_116349186
Kohli in finale Kitzbuhel _O_
pi_116349193
Kohli op de OS _O_
pi_116349308
Kohli in bed _O_
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_116349351
Kohli draten _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')