Ohja dat is waar ook.quote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan toch niet, want jij bent toch heul nie wit xD
Ik las witte penis als een paard XD.quote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh niet je witte prins op een knap paard?
hahaha waar het hart vol van isquote:Op maandag 3 september 2012 11:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik las witte penis als een paard XD.
ja? mijn hart pompt geld en swagquote:
quote:
Waarom heb jij mijn vraag nog niet beantwoord?quote:
Que?quote:Op maandag 3 september 2012 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom heb jij mijn vraag nog niet beantwoord?
Broodquote:
Klinkt nog heul nie zo heel verkeerd.. Sowieso, tostiquote:Op maandag 3 september 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Tosti met tsatziki als ontbijten rode druiven.
niks moet, maar brood kan ook lekker zijnquote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Brood
Dat eet ik alleen omdat het moet
2 boterhammen met hagelslag en een beker melk.quote:Op maandag 3 september 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
Tosti met tsatziki als ontbijten rode druiven.
Ik had geen ketchup dus dat maar geprobeerdquote:Op maandag 3 september 2012 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt nog heul nie zo heel verkeerd.. Sowieso, tostinommmmmmm
Nja, goeie voedingsstoffen ditdat bladieblaquote:Op maandag 3 september 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks moet, maar brood kan ook lekker zijn
Blijven de muggen wegquote:Op maandag 3 september 2012 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had geen ketchup dus dat maar geprobeerdwas best lekker alleen knoflook zo vroeg.... meh.
apart meisje jijquote:Op maandag 3 september 2012 12:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, goeie voedingsstoffen ditdat bladiebla
Maar nee, ik vind brood nooit lekker.. Komt door de textuur, vind het vies.. Smaak hebben we t hier niet over, t is echt de textuur
Als dat mij al apart maaktquote:
er is nog wel meer dat jou apart maaktquote:Op maandag 3 september 2012 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als dat mij al apart maakt
Mgoed, eten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |