Sorry, ik ben een vrouw eh meneertje tweenootjesBob :$quote:Op maandag 3 september 2012 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe nu dan minder subtiel gekkie :$
Mwah, het gaat, maar het kon ook beter..Vrouwen hebben t maar zwaar zo eens in de maandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bobquote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een vrouw eh meneertje tweenootjesBob :$
[..]
Mwah, het gaat, maar het kon ook beter..Vrouwen hebben t maar zwaar zo eens in de maand
quote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
And it's gone.Da's ook wat :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik zag gister iemand en ik vond dat jij dat was.. Het klopte gewoon helemaalquote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bob
En prima, verexcuseert
dqod is in da house en het leeft hier weer
ah, it's that time againquote:Op maandag 3 september 2012 11:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een vrouw eh meneertje tweenootjesBob :$
[..]
Mwah, het gaat, maar het kon ook beter..Vrouwen hebben t maar zwaar zo eens in de maand
quote:
ik wil je ook wel eens vergezellenquote:Op maandag 3 september 2012 11:52 schreef Dqod het volgende:
WaarsBobbynou btw.. Bobby, kom mij eens even vergezellen op deze zware dag :$
Nou, dat klinkt wel chill.. Ik zeg: doenquote:Op maandag 3 september 2012 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nu kan ik allemaal afleveringen van series gaan kijken met geluid aan.
Ik jou ookquote:Op maandag 3 september 2012 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt wel chill.. Ik zeg: doen
Wat moet ik proberen?quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zag gister iemand en ik vond dat jij dat was.. Het klopte gewoon helemaal
Nou, da's teveel eer hoor![]()
grappig plaatje postenquote:
Ik heb je gister al moeten vergezellen. Vraag Tli maar.quote:Op maandag 3 september 2012 11:52 schreef Dqod het volgende:
WaarsBobbynou btw.. Bobby, kom mij eens even vergezellen op deze zware dag :$
quote:Op maandag 3 september 2012 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil je ook wel eens vergezellen
Wacht wat :Squote:
Ik vond hem wel grappigquote:
Die wil niet aan mijn ijsje likken, jij wel :$quote:Op maandag 3 september 2012 11:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je gister al moeten vergezellen. Vraag Tli maar.
Oh niet je witte prins op een knap paard?quote:Op maandag 3 september 2012 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wacht wat :S
BOBBY, WEES MIJN KOENE RIDDER
Dat kan toch niet, want jij bent toch heul nie wit xDquote:Op maandag 3 september 2012 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh niet je witte prins op een knap paard?
aiiiii daar gaat het fout..quote:
wees gerust jongedame, ik heb geen kwade intentiesquote:Op maandag 3 september 2012 11:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Wacht wat :S
BOBBY, WEES MIJN KOENE RIDDER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |