Misschien lezen ze wel meequote:
daar is dm voor uitgevondenquote:Op maandag 3 september 2012 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien lezen ze wel mee![]()
Zo, ik ga de snelweg maar eens opzoeken
Waar ga je nu naartoe dan?quote:Op maandag 3 september 2012 08:29 schreef tliciouz het volgende:
In de verkeerde trein gestapt, dat is me nog nooit gebeurd.
nog niet helemaal wakker op de maandag?quote:Op maandag 3 september 2012 08:29 schreef tliciouz het volgende:
In de verkeerde trein gestapt, dat is me nog nooit gebeurd.
ach, is weer eens wat anders.quote:
Werkquote:Op maandag 3 september 2012 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, is weer eens wat anders.
of kom je nu ergens in de problemen?
Zo laten, is sexy!quote:Op maandag 3 september 2012 08:34 schreef Potloodvis het volgende:
Heeft er trouwens iemand een idee wat ik mijzelf vanavond kan laten aanmeten als kapsel?
Nu heb ik het zo.
[ afbeelding ]
hoeveel te laat ben je nu?quote:
mag dat niet?quote:Op maandag 3 september 2012 08:58 schreef Salatrel het volgende:
En het jaarlijkse studentenliegfestijn is weer begonnen. 1e schooldag en 1e vrij reizendag en zogenaamd niet weten dat fietsen niet mee mogen voor 9 uurik ben niet achtelijk hoor
Oh.quote:Op maandag 3 september 2012 08:58 schreef Salatrel het volgende:
En het jaarlijkse studentenliegfestijn is weer begonnen. 1e schooldag en 1e vrij reizendag en zogenaamd niet weten dat fietsen niet mee mogen voor 9 uurik ben niet achtelijk hoor
Ik heb me al zo vaak uit dat soort tafferelen gebluft, en dan wist ik gewoon echt niet dat dat niet mocht want zwartrijden etc. is voor proleten en zou ik uit principe alleen al niet doenquote:Op maandag 3 september 2012 08:58 schreef Salatrel het volgende:
Nee, ik wil geen gele tanden op mijn geweten hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 09:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
wie komt mij even een ristretto brengen
Mijn gebit is perfect, hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 09:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik wil geen gele tanden op mijn geweten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |