dat dit kan in nederlandquote:Op maandag 3 september 2012 12:57 schreef Dqod het volgende:
Tering hey, waar is dit topic zonder mij
Een vrouw kan ook niet even rustig eten en soppen eh
Valt me vies tegen idd.. Al die verantwoordelijkheid, daar ben ik niet voor in de wieg gelegdquote:
pas jij nog in je wieg?quote:Op maandag 3 september 2012 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Valt me vies tegen idd.. Al die verantwoordelijkheid, daar ben ik niet voor in de wieg gelegd
Misselijkmakend wordt het pas wanneer je.. Nee, nvm :$quote:Op maandag 3 september 2012 13:03 schreef Potloodvis het volgende:
Misselijkmakende gesprekken hier.
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 13:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misselijkmakend wordt het pas wanneer je.. Nee, nvm :$
[..]
[ afbeelding ]
K ga wel ff geile gesprekken voeren met meisjes u_u
7 kingdoms.. Lekker oldskoolquote:Op maandag 3 september 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb nieuwe laptop aangeschaft ja, maar ik wil even weer eens een spelletje er op proberen maar ik weer niet wat
IEMAND?
WoWquote:Op maandag 3 september 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb nieuwe laptop aangeschaft ja, maar ik wil even weer eens een spelletje er op proberen maar ik weer niet wat
IEMAND?
Minecraft?quote:Op maandag 3 september 2012 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
IEMAND?
ik ben toevallig net afgewerktquote:Op maandag 3 september 2012 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
7 kingdoms.. Lekker oldskool
Tevens, dit topic
[ afbeelding ]
En nu ga ik weer verder met mijn erotiserende gesprekken
probeer het eensquote:Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je als het goed is ook geen behoefte meer aan erotiserende gesprekken.
JE MOET JE BEK HOUDEN JIJ VERDOMMEquote:
MAAK MIJquote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
JE MOET JE BEK HOUDEN JIJ VERDOMME![]()
![]()
![]()
En wat Chai zegt u_u
En nu ga ik werken, dus helemaal doei :$
ik sta altijd open voor een goed gesprek met dqosquote:Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je als het goed is ook geen behoefte meer aan erotiserende gesprekken.
Ik ken niet veel kapsels, dus suggesties zijn welkom. Heeft weinig met onzeker te maken.quote:Op maandag 3 september 2012 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[ afbeelding ]
Kies gewoon zelf wat, onzekere aap.
volgens de mode politie zijn harde kapsels uit den bozequote:Op maandag 3 september 2012 13:56 schreef Potloodvis het volgende:
Chai post eens een hard, kort kapsel wat ik mijzelf vanavond kan laten aanmeten.
Hard als in aan. Iets wat gaaf en stoer isquote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de mode politie zijn harde kapsels uit den boze
Vraag het dan aan de kapster.quote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken niet veel kapsels, dus suggesties zijn welkom. Heeft weinig met onzeker te maken.
ik houd de taal van de jeugd niet meer bijquote:Op maandag 3 september 2012 14:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hard als in aan. Iets wat gaaf en stoer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |