best water drinkenquote:Op maandag 3 september 2012 20:22 schreef Oognip het volgende:
Nee heb ik niet. Probeer wel veel te drinken.
Is die jullie komen ophalen? Lief!quote:
Heerlijk, maar ook wel lekker om weer naar huis te gaanquote:Op maandag 3 september 2012 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Welkom terug
Leuk gehad neem ik aan?
Ja, auto staat bij Tombo, lief iddquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is die jullie komen ophalen? Lief!![]()
Zit er inmiddels alweer wat bloed in jullie alcohol?![]()
Ze heeft aandelen in de ezelsorenbakkerij of nietquote:Op maandag 3 september 2012 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ook wel lekker om weer naar huis te gaan
Tombo heeft ezelsoren meegenomen
Neequote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze heeft aandelen in de ezelsorenbakkerij of niet
Wij weten wel beter.quote:
Volgens mij heeft die slome ze zelfs nog nooit geproefdquote:
Die heeft waarschijnlijk eerst de foto's en daarna de live versie gezien.quote:Op maandag 3 september 2012 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die slome ze zelfs nog nooit geproefd
Lekker van je vingers afeten.quote:Op maandag 3 september 2012 22:18 schreef ElisaB het volgende:
Afgezien van Ezelsoren.... Nibb-it's zijn zó helemaal de bom![]()
![]()
Ik heb van die staafjes; stop ze met bossen tegelijk naar binnenquote:
O rlyquote:Op maandag 3 september 2012 22:36 schreef Rewimo het volgende:
Muis niet meer gesignaleerd
Welterusten!
Wat een lieffiequote:Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Kiek die kleine Katinka (formely known as Betty)!
[ afbeelding ]
Mooi! Lange haren!quote:Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef Cat22 het volgende:
Kiek die kleine Katinka (formely known as Betty)!
[ afbeelding ]
Oh jeetje.. Wat jong nog ook.quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
Acteur Michael Clarke Duncan (Green Mile) overleden
quote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef Cat22 het volgende:
Neus in de creme fraiche!![]()
[ afbeelding ]
Ik kies in het vervolg alleen maar baasjes uit die net als ik eerst foto's maken van puinzooi/puinpoes en dan gaan opruimen. Veel leuker!
quote:
Lief dat jullie het vragenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:18 schreef indaha het volgende:
[..], fijn dat ze het zo goed doet
![]()
Oognip voel je je al wat beter ?
Ik ga over een uurtje wat af laten tappen, eerst maar even goed eten nog.
Die van de gemeente zou niet geind wordenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:59 schreef Qwea het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ge(...)is-niet-kansrijk.ece
Huh?????
Hij zou toch niet ge-ind worden????
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 01:20 schreef MrMonkeyman het volgende:
Wat de neuk? Dus er ligt ook een civiele dwangsom van 75,000 euro? Als compensatie voor wat dan in godsnaamquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die van de gemeente zou niet geind worden
Deze is van de buurman
De gedachte van een dwangsom is dat het moet motiveren om het gedrag te staken. Bij DTH werkt dat niet echtquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk? Dus er ligt ook een civiele dwangsom van 75,000 euro? Als compensatie voor wat dan in godsnaamOverlast? 75,000 euro voor overlast?
Nah, dat valt toch wel mee? Het is nog geen dag geleden! Een beetje geduld hebben met jezelf hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Lief dat jullie het vragen
Ik voel me nog raar in mijn hoofd en mijn maag is nog een beetje van streek en mijn hart bonst hard. Ben onwijs moe, maar er nu toch even uit om wat te eten. Alles doet ook zeer van het liggen (vanaf 16 uur 's middags al liggen is nergens goed voor) en misschien ook van mijn val. Een verpleegkundige heeft me wel opgevangen maar niet helemaal.
Het was ook best dom gegaan. Ik stond bij een patient mee te kijken bij een handeling. Tegen die handeling kon ik prima, maar ben toen wel out gegaan. Ben een minuut weggeweest en was heel ver weg.
Vandaag ga ik niet naar stage, morgen even kijken. Het duurt allemaal wel erg lang voor iets 'simpels' als flauwvallen.
Als het per dag gerekend wordt... Kan me best voorstellen dat het overlast veroorzaakt hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat de neuk? Dus er ligt ook een civiele dwangsom van 75,000 euro? Als compensatie voor wat dan in godsnaamOverlast? 75,000 euro voor overlast?
Ja, ik zou ook niet blij worden als m'n overbuurman ineens een mega mega MEGA asiel begint, terwijl van begin af aan duidelijk is dat het gewoon niet mag.....quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het per dag gerekend wordt... Kan me best voorstellen dat het overlast veroorzaakt hoor
Vervelend! Ga even naar je HA en laat je checken, als je je nog zo beroerd voelt. Misschien is het niks en kan hij je geruststellen en misschien is het wel iets, dan ben je meteen aan het goede adresquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Lief dat jullie het vragen
Ik voel me nog raar in mijn hoofd en mijn maag is nog een beetje van streek en mijn hart bonst hard. Ben onwijs moe, maar er nu toch even uit om wat te eten. Alles doet ook zeer van het liggen (vanaf 16 uur 's middags al liggen is nergens goed voor) en misschien ook van mijn val. Een verpleegkundige heeft me wel opgevangen maar niet helemaal.
Het was ook best dom gegaan. Ik stond bij een patient mee te kijken bij een handeling. Tegen die handeling kon ik prima, maar ben toen wel out gegaan. Ben een minuut weggeweest en was heel ver weg.
Vandaag ga ik niet naar stage, morgen even kijken. Het duurt allemaal wel erg lang voor iets 'simpels' als flauwvallen.
Ja idd, helemaal als vanaf dag 1 al duidelijk wordt gemaakt dat ze in overtreding zijn en moeten stoppenquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook niet blij worden als m'n overbuurman ineens een mega mega MEGA asiel begint, terwijl van begin af aan duidelijk is dat het gewoon niet mag.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |