Slaap lekker steentjequote:
Nee.quote:Op maandag 3 september 2012 07:14 schreef Cee het volgende:
Had ik al gezegd dat ik minthy en rolfie de Waldorf & Statler van dit topic vind?
Zoetahmindahquote:
Zemmeh. Bezem wazmetjou zoetmeeh is mooie stadjuquote:Op maandag 3 september 2012 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zoetahmindah
Voor de rest alles kits achter de rits hoor
Schande!quote:Op zondag 2 september 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
Bryan Adams![]()
En ja Sersj, ik heb de correcte spelling opgezocht voordat ik deze post plaatste![]()
We haten elkaar, soms druipt dat ervan afquote:Op maandag 3 september 2012 07:14 schreef Cee het volgende:
Had ik al gezegd dat ik minthy en rolfie de Waldorf & Statler van dit topic vind?
Het was m'n bedoeling om te laten zien dat ik soms nog best even nadenk voordat ik iets postquote:
Oké, maar om nou te zeggen dat het een moeilijke naam is...quote:Op maandag 3 september 2012 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was m'n bedoeling om te laten zien dat ik soms nog best even nadenk voordat ik iets post
Dat niet, maar ik heb vaker van je op m'n kop gekregen omdat ik Bryan met een i gespeld hadquote:Op maandag 3 september 2012 11:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oké, maar om nou te zeggen dat het een moeilijke naam is...
Dat zal ze leren!!!!1quote:Op maandag 3 september 2012 11:42 schreefthemauster het volgende:
Ik heb gratis kaarten aangeboden gekregen om Alain Clark live te zien op een festival hier zo wat in mijn achtertuin, ik heb geweigerd.
Al kreeg ik geld toe!quote:Op maandag 3 september 2012 11:42 schreef themauster het volgende:
Ik heb gratis kaarten aangeboden gekregen om Alain Clark live te zien op een festival hier zo wat in mijn achtertuin, ik heb geweigerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |