Dan kom je terug op het zelfde probleem..quote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Gewoon net als mij de eerste paar uur skippen
LTS Zwakstroom, schat ik in.quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef AppleOcean het volgende:
Kutklacht en verkapt kijk mijn diploma topic.
VMBO diploma, nu terug naar de Havo.quote:Op zondag 2 september 2012 23:08 schreef luckass het volgende:
Diploma gehaald? Dan ga je toch studeren?
Ah zo.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef Euroteller het volgende:
[..]
VMBO diploma, nu terug naar de Havo.
Vechte lulquote:
jouw probleem, niet het probleem van de schoolquote:Op zondag 2 september 2012 23:06 schreef Euroteller het volgende:
Toch is het serieus zo dat de meeste lui vanaf deze week weer naar school moeten. Ik heb net mn diploma gehaald en heb daarom 110 dagen zomervakantie gehad. En kan het niet waarderen dat school de eerst komende dinsdag alweer tegen elke leerling meld dat die om half 9 op school moeten zijn. Ik ben het ritme kwijt om elke dag weer naar school te gaan.
Het kloten misschien wel, maar mis je ook het leren voor toetsen en tentamens.quote:Op zondag 2 september 2012 23:22 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik heb ook >3 maanden zomervakantie gehad. Echter heb ik er wel zin in in tegenstelling tot anderen. Een heel jaar kloten in de klas/college kan leuk zijn.
Nee, dat niet. Heb het drie jaar niet gedaan maar achquote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Het kloten misschien wel, maar mis je ook het leren voor toetsen en tentamens.
Ga je wel weer terug naar de universiteit?quote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Splutje het volgende:
Ik ben in februari gestopt dus ik heb ruim 150 dagen vakantie gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |