SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Hot DOG.quote:
Denken dat ik dat niet al kenquote:
Die McDonalds bende vult niet eensquote:
Internet. Niet alleen Twitter.quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef Toefjes het volgende:
Toch ziek dat Twitter soms gebruikt wordt om valse overlijdensberichten de wereld in te sturen. Dit keer zou Ronaldinho dood zijn verklaard. Tenminste, zijn twitteraccount staan toch een aantal berichten over dat het écht écht niet waar is dat hij dood is. Ziek![]()
Zo, en nu lekker Fifa'en
20 van die hamburgertjes welquote:Op zondag 2 september 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die McDonalds bende vult niet eens
Mja, ik haal er altijd 10 op excursies met school enzo, maar bij die 10e begin je het te voelen jaquote:
Dan ben je gewoon dik als je 20 euro uitgeeft aan hamburgers en je nog niet vol zitquote:Op zondag 2 september 2012 22:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mja, ik haal er altijd 10 op excursies met school enzo, maar bij die 10e begin je het te voelen ja
Maar die gaan er ook in minder tijd in dan een uur
10 euro, euroknallers bitchquote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dik als je 20 euro uitgeeft aan hamburgers en je nog niet vol zit_____!
okquote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ah gezellig, Ajax heeft weer eens gelijk gespeeld.
Ik vind ze wel lekker altijdquote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou je 10 van die vieze smakeloze hamburgers weg willen tikken..dan ben je echt niet goed bij je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |