quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef EnterToets het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Euthanasia_Coaster
Dit is meer iets voor TS?
De neuk?quote:The Euthanasia Coaster is an art concept for a steel roller coaster designed to kill its passengers.
Inderdaad.quote:
Was juist lagge, leek altijd dan net alsof je uit de baan ging vallenquote:
wel erg kut dat je de hele tijd tegen de rand en die stang aangesmeten werdquote:Op zondag 2 september 2012 21:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Was juist lagge, leek altijd dan net alsof je uit de baan ging vallen
Die dingen kunnen gewoon ergens anders weer opgebouwd worden.quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef Adelante het volgende:
Te veel attracties??? Als je zo'n ding hebt gebouwd en dan sloopt is het toch gewoon kapitaalvernietiging
Wtfquote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef EnterToets het volgende:
Efteling:quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef Jan-Slagter het volgende:
Is walibi flevo nog steeds open, ze hebben ook nog een andere achtbaan geloof ik.
Maar ik ga toch liever naar de Efteling daar bij kaatsheuvel, met de gebouwtjes en kastelen van pieck.
JA DIE FONTEIN DIE PRAAT GEWOON ECHT IK DACHT EERST HET IS NEP, MAAR HIJ REAGEERT ECHT OP DE MENSENquote:Op zondag 2 september 2012 21:53 schreef GeenHelpdesk het volgende:
ja echt mooi park ook die pratende fontein schitterend gewoon
en die achtbaan goliat is wel ff wat anders dan de pyton van de efteling
De ontwerper heeft deze eerst gebouwd in de rollercoaster tycoon tutorial.quote:Op zondag 2 september 2012 21:56 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb begrepen dat ze een nieuwe gaan plaatsen
[ afbeelding ]
Efteling vergelijken met Walibiquote:
ja toch, ze konden het beter wat compacter maken..quote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja de Efteling is heilig he
Zo'n saai park
serieus? zelfde ava? hoe lang heb jij hem al :lquote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef OhNoes het volgende:
Wat?
Serieus?
Is er nog meer weggehaald dan?
Langer dan dat jij al een account hebt.quote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
serieus? zelfde ava? hoe lang heb jij hem al :l
Ok dan moet ik dus een nieuwe gaan zoeken. Ik vond hem net zo mooiquote:Op zondag 2 september 2012 22:07 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Langer dan dat jij al een account hebt.
Jullie zijn homo's ofzo? Dat jullie zo vliefd op die man zijn?quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ok dan moet ik dus een nieuwe gaan zoeken. Ik vond hem net zo mooi
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Wel mooier dan die van hemquote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik ben vliefd op jou.quote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Jullie zijn homo's ofzo? Dat jullie zo vliefd op die man zijn?
Deze man zijn niet aanbiddenquote:Op zondag 2 september 2012 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Jullie zijn homo's ofzo? Dat jullie zo vliefd op die man zijn?
Meh, ik houd het wel gewoon bij deze.quote:Op zondag 2 september 2012 22:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dus jij pakt zijn ui en hij kiest een nieuwe?
Efteling is heilig ja, het Nederlandse Mekka onder de pretparkenquote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ohja de Efteling is heilig he
Zo'n saai park
Efeteling is leuk als kind, daarna is het saaiquote:Op zondag 2 september 2012 22:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Efteling is heilig ja, het Nederlandse Mekka onder de pretparken
Walibi is zo vaak doorverkocht, dat is de Kim Holland onder de parken
Euthanasia Coaster is voor mij te intens.quote:Op zondag 2 september 2012 21:37 schreef EnterToets het volgende:
I see what you did there.quote:Op zondag 2 september 2012 22:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Euthanasia Coaster is voor mij te intens.
De Efteling moet compacter? Cultuurbarbaar.quote:Op zondag 2 september 2012 22:06 schreef Metapod het volgende:
[..]
ja toch, ze konden het beter wat compacter maken..
Dat zou niet logisch zijn. Als het weggehaald is met de gedachte dat er te veel attracties zijn, zou een nieuwe attractie plaatsen dat probleem niet oplossen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:11 schreef BestIEverHad het volgende:
Wat een kut idee om het weg te halen. Komt er eigenlijk dan wat anders in plaats van die achtbaan?
Die is echt zo suf nadat je afgeschoten bent..quote:
Villa volta is ook wel leuk, el condor vind ik minder, die moet zogenaamd spannend zijn, omdat je benen loshangen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:11 schreef Akilla het volgende:
[..]
Die is echt zo suf nadat je afgeschoten bent..
Speed of sound(la villa volta) die is geweldig en de el condor doet het bij mij ook altijd wel goed:)
njah ik was er 3 weken geleden voor het eerst ingeweest(was echt geen hond in walibi) maar ik had wel veel wtf momentjes iig..quote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef Otazu het volgende:
[..]
Villa volta is ook wel leuk, el condor vind ik minder, die moet zogenaamd spannend zijn, omdat je benen loshangen.
quote:Catch cars lift the gondolas for a duration of approximately 90 seconds to a dynamic height of 115 metres (377 ft). After a brief pause, gondolas are released into a free-fall, attaining a terminal velocity of 135 kilometres per hour (84 mph)
Ja dat inderdaad, de eerste keer, heel wat jaar geleden, dacht ik ook ''helpquote:Op maandag 3 september 2012 16:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
njah ik was er 3 weken geleden voor het eerst ingeweest(was echt geen hond in walibi) maar ik had wel veel wtf momentjes iig..
2de keer werd al minder inderdaad..
Ik kreeg er vroeger ontzettende hoofdpijn in.quote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef Taneli het volgende:
Thank god is die kutachtbaan eindelijk weg, ik noemde hem altijd maar 'pletachtbaan' omdat ik er steevast in geplet werd.
Kortom maar goed dat dat ding weg is!quote:Op maandag 3 september 2012 16:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik kreeg er vroeger ontzettende hoofdpijn in.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 02:10 schreef Agiath het volgende:
In Drievliet staat exact dezelfde achtbaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |