Ik zoek nog steeds sokken die bij mijn covnerse x comme des garcons passen. Ik ga morgen denk ik hier een lijst neer zetten met sokken die ik zoek.quote:
Link?quote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef Atta-boy het volgende:
Zebra sokken van happy socks passen er goed bij en zijn swag +200
Heb ik niet maar heb ze wel eens gezien. Ze hebben zebra en leopard print sokken van happy socks. Ultieme swagger sokken.quote:
Welke kleur supreme blazers en welke size? Misschien wil ik er wel een leuk bod op doen (en als je ze weg doet call ik helemaal dibs)quote:Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb ik niet maar heb ze wel eens gezien. Ze hebben zebra en leopard print sokken van happy socks. Ultieme swagger sokken.
Ik ga denk ik mijn pushead 2's ruilen voor supreme blazers.
Happy socksquote:Op maandag 3 september 2012 11:14 schreef Atta-boy het volgende:
Zebra sokken van happy socks passen er goed bij en zijn swag +200
Heb wel eens fakes gezienquote:Op maandag 3 september 2012 17:43 schreef Atta-boy het volgende:
Lang niet meer hier gezien cpt!
Weet iemand btw of er fake supreme blazers zijn? Kan nergens een vergelijkend legit check topic zien.
Gewoon legit check doen. En als je gaat traden hem eerst laten sturen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden.
Miss dat ik ze in Indonesie wel tegen kom
Ben jij ook niet een hoodvliet pappi? Iemand op LB met een soort gelijke naam die ook hier woont. Zo ja, dan djoek ik hem voor je ATTA. Nee, grapje. Maar als hij in NL woont ken je wel makkelijk traden.quote:Op maandag 3 september 2012 18:25 schreef Thongkamma het volgende:
ze zijn gewoon legit hoor haha
maar je kan natuurlijk altijd een legit check doen
alleen ff opfrissen en ze zijn weer zgan
Zijn er wel. Maar leer is volgens mij super lekker. Dus volgens mij is dat in combinatie met die snakeskin swoosh niet goed te faken. Kreeg vandaag badslippers op het werk om te douchen. Moest gelijk aan bundy denken.quote:Op maandag 3 september 2012 18:29 schreef Atta-boy het volgende:
Ja had het ff gecheckt op internet. Zijn gewoon legit. Vond het alleen vreemd dat je van deze geen fakes tegenkomt.
HVT mattie jwz. Bundy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |