Infidel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij niet. De kleur aan de binnenkant van de deur zegmaar is echt blauwer.
Beetje als dit plaatje wat eerder gepost is zegmaar:
[ afbeelding ]
Bij het zien van zoiets denk ik dus echt ja daaaag dat kan helemaal niet!!!
Waarom koop je die dan? Ik heb destijds mijn Brock B8 Chrome velgen juist uitgezocht omdat het fijne velgen waren om te poetsenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zit wel lak op hoor, alleen dat remstof is erg ingevreten.
Ik zal het morgen nogmaals proberen en anders laat ik de banden er afhalen en laat ik ze zandstralen, het zijn ontiegelijke kutvelgen om te poetsen/schuren dus daar begin ik niet aan.
Morgen proberen, flink dik eropspuiten dan maar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:42 schreef Scorpie het volgende:
10 minuten inwerken zonder zon kan prima.
Omdat mooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom koop je die dan? Ik heb destijds mijn Brock B8 Chrome velgen juist uitgezocht omdat het fijne velgen waren om te poetsen
Dat wordt aangeboden door een bedrijf hier in de buurt. Wat zouden die vragen voor nummer 7 en zouden die je auto schoner en mooier krijgen dan dat je het zelf doet?quote:1) Wasbeurt:
De auto wordt grondig met de hand gewassen en afgedroogd. De velgen worden met zuur ingespoten en geborsteld. Tevens worden de ramen ontvet en schoongemaakt.
2) Wasbeurt en opfrissen interieur:
De auto wordt grondig met de hand gewassen en afgedroogd. De velgen worden met zuur ingespoten en geborsteld. Het interieur wordt uitgezogen en het dashboard wordt opgefrist. Het kunststof krijgt weer de originele kleur en de auto wordt opnieuw voorzien van een frisse geur. Tevens worden de ramen ontvet en schoongemaakt.
3) Wasbeurt en complete showroombehandeling interieur:
De auto wordt grondig met de hand gewassen en afgedroogd. De velgen worden met zuur ingespoten en geborsteld. Het interieur wordt voorzien van een complete showroombehandeling. Het dashboard en al de andere kunststof wordt opgefrist. De stoelen en de hemel worden gereinigd. Ook de kofferbak en het reservewiel worden schoongemaakt. Tevens worden de ramen ontvet en schoongemaakt.
4) Waxbehandeling:
De auto wordt grondig met de hand gewassen en afgedroogd. De velgen worden met zuur ingespoten en geborsteld. Hierna worden de kunststof delen aan de buitenkant (bumpers, raamrubbers, ruitenwissers, e.d.) ingevet zodat zij weer de originele kleur krijgen. De auto wordt daarna in- en uitgepoetst. Tevens worden de ramen ontvet en schoongemaakt.
5) Grote beurt:
De auto wordt grondig met de hand gewassen en afgedroogd. De velgen worden met zuur ingespoten en geborsteld. Het interieur wordt uitgezogen en het dashboard en al de andere kunststof wordt opgefrist. Daarna wordt de buitenkant behandeld zoals beschreven bij pakket 4.
6) Complete showroombehandeling voor het exterieur:
De auto wordt gewassen en daarna met een lakgum behandeld. Zo wordt alle viezigheid eraf gehaald en wordt de lak glad. Dan wordt de auto gepolijst met een grove polijstpasta en daarna met een hoogglans wax nagepolijst. Dan volgt een professionele wasbeurt waarbij de velgen en de deurstijlen ook gereinigd worden. Vervolgens wordt de auto gedroogd. Daarna wordt de buitenkant behandeld zoals beschreven bij pakket 4.
7) Complete showroombehandeling:
De auto wordt zowel van binnen als van buiten compleet behandeld zoals beschreven in pakket 3 en 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het water loopt mooi van de lak af:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:37 schreef Goddelijker het volgende:
Dat ligt er aan. Ik denk dat ik hem zelf netter krijg dan zo'n bedrijf.
Zij besteden zo min mogelijk tijd aan jouw auto, om zo veel mogelijk winst te maken.
Een product met zeer veel fillers, zodat je krasjes en swirls niet meer ziet.
En als je het zelf doet, kun je er zoveel tijd aan besteden als je zelf wilt.
Wil je niet/geen moeite doen? Dan zit je hier niet helemaal in 't juiste topic. De meesten hier vinden het juist een uitdaging om de auto zelf zo mooi mogelijk eruit te laten zien.
Dit is gedaan in 3 a 4 uurtjes, met de hand.
[ afbeelding ]
Heb hem ooit zo gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het water loopt mooi van de lak af:apart van ph1 van ph2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk n eurotje of 400?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:24 schreef vosss het volgende:
Is naar een professioneel schoonmaakbedrijf brengen geen optie bedenk ik me net?
[..]
Dat wordt aangeboden door een bedrijf hier in de buurt. Wat zouden die vragen voor nummer 7 en zouden die je auto schoner en mooier krijgen dan dat je het zelf doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |