Hoe snel is dat bij mij dan als ik nu bestel?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:43 schreef FalleNk810i het volgende:
Geen idee, ik bestel t altijd op carclean met wat andere spullen die ik vaak nodig heb.
http://www.carclean.nl/pr(...)500ml_CQIC500_101833
Goedkoopste is de gekookte lijnzaadolie van de bouwmarkt. 4¤ voor halve liter. Blijft ongeveer 4 maanden zitten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Chill, het is nog op voorraad ook. Nog suggesties voor autoshampoo (had die van mequairs) en welke was ook alweer om zwart kunststof weer netjes te krijgen?
Ik heb n donkerblauwe metallic Peugeot 206 (EGE) en een metallic zilveren Saab 9-5 (268)quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:51 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nope.. Automat is geen CarPro dealer, dus dat gaat niet lukken vrees ik..
@JohnB52, je hebt diverse combinaties aan polijstpads/polijstmiddel. Echter is dit bij alle auto's anders omdat niet iedere auto hetzelfde is. Ben je van plan meerdere auto's te gaan doen, of slechts voor jezelf? Wellicht een keer een clinic volgen bij bedrijven zoals Leko of Carclean, of gewoon een keertje met een detailer samen je auto doen, en dat jij het doet en hij helpt/ondersteund/uitleg geeft
Behalve erop spuiten en later inwerken kan je ook proberen om het met een borstel erin te vegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik heb 1 velg aangevallen met Iron X maar de volgende halte wordt zandstralenhet is ietsje opgeknapt maar nog steeds fucking lelijk, het kan niet 100% goed inwerken heb ik het idee. Ik heb 1 stukje 2 keer gedaan en goed laten inwerken en dan werkt het ietsje beter.
De Poorboys Trim Restorer heb ik ook even getest, is zuinig in gebruik en het ziet er mooi uit, ik ga nu kijken hoe het zich houdt.
Foto's doe ik straks misschien wel.
Dan had je de 'paste' of 'soap' versie moeten nemen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja maar het punt is dat het zeg maar 'te vloeibaar' is, het blijft niet goed op de oppervlaktes liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |