quote:Maar wie bepaalt wat onzin is en wat serieus geneuzel is? begrijp me nie verkeerd, ik ben het met je idee eens hoor, maar krijgen we dan geen discussies als : 'Wil je deze onzin in dat andere forum plaatsen?' ect etc. Of ging het vorig jaar wel goed??
Op 16 september 2000 11:13 schreef the Flex het volgende:
Ik zat gister zelf te denken (jaah) dat het misschien makkelijker is om net zo als bij BB1 twee forums te maken. Eentje voor het serieuze gepraat en eentje voor het onzin gelul.
Ik denk dat dit gewoon de aanloop is. Iedereen wil snel zijn mening geven en de eerste zijn met het nieuws. Ik denk dat het over een paar dagen wel wat zal afnemen waardoor het een stuk overzichtelijker wordt.
quote:Ik heb vorig jaar alleen gezien dat er 2 forums waren, ik heb toen niet actief meegelezen en geschreven dus ik weet niet hoe dat is gegaan.
Op 16 september 2000 11:20 schreef Havoc het volgende:
Ik was er zelf vorig jaar in het begin er niet bij dus ik heb nooit gezien of de 2 aparte BB forums daadwerkelijk werkte. En de topics en posts schieten nu wel gigantisch snel uit de grond.Ik denk dat dit gewoon de aanloop is. Iedereen wil snel zijn mening geven en de eerste zijn met het nieuws. Ik denk dat het over een paar dagen wel wat zal afnemen waardoor het een stuk overzichtelijker wordt.
Ik hoop het dat het over ene paar dagen wat overzichtelijker wordt
Wat m.i. dit forum onoverzichtelijk maakt zijn de topics die voor elke bewoner apart geopend zijn....
quote:Is het Onzin-forum niet het oorspronkelijke Onzin-forum van het 1e Big Brother-forum?
Op 16 september 2000 11:39 schreef Zanderrr het volgende:
Maar vorig jaar (toen las ik overigens ook alleen af en toe passief mee) was er nog geen algemeen Onzin-forum
quote:Nog een tip: Elke dag een topic aanmaken met een herkenbaar icoon waarin iedereen zijn/haar visie kan geve op de uitzending van die avond. Zo was het vorig jaar ook en dat was helder en overzichtelijk. Dus 'reacties op de uitzending van 16-09' of welke datum dan ook.
Op 16 september 2000 13:30 schreef Danny het volgende:
Heb iig wat icoontjes aangepast. De topics van de bewoners hebben ieder hun eigen plaatje in het klein ervoor. De streamverslagen zijn nu ERG herkenbaar denk ik en verder moet ik nog ff kijken wat we nog kunnen doen...
quote:Ben ik gisteren al mee begonnen.. Zal idd nog een apart icoontje krijgen
Op 16 september 2000 14:22 schreef DIGGER het volgende:
Nog een tip: Elke dag een topic aanmaken met een herkenbaar icoon waarin iedereen zijn/haar visie kan geve op de uitzending van die avond. Zo was het vorig jaar ook en dat was helder en overzichtelijk. Dus 'reacties op de uitzending van 16-09' of welke datum dan ook.
quote:Inderdaad. Het zou dan ook handig zijn als er niet steeds nieuwe topics worden geopend in de stijl van 'Mohammed Ali kan niet zingen' of 'Koos ziet het niet meer zitten'. Dat kun je toch ook gewoon posten in het topic Mohammed Ali en Koos? Scheelt weer wat ruimte en is beter voor het overzicht.
Op 16 september 2000 11:39 schreef Zanderrr het volgende:
Wat m.i. dit forum onoverzichtelijk maakt zijn de topics die voor elke bewoner apart geopend zijn....
* roddel
* kippen
* streams
* daguitzendingen
* relaties
* Kim
ik noem maar iets.....
quote:Ik vindt zo'n indeling niet echt overzichtlijk. Ik geloof dat dat andere BB forum wel zoiets heeft. Maar mat Danny's iccoontjes wordt het al een stuk overzichtelijker.
Op 16 september 2000 16:05 schreef Koentje het volgende:
is het misschien een idee om gewoon wat meer "forums" aan te maken:* roddel
* kippen
* streams
* daguitzendingen
* relaties
* Kimik noem maar iets.....
Misschien nog een idee:
Bij het maken van een nieuwe topic kan bovenaan bijvoorbeeld het volgende komen te staan:
Alleen een nieuwe topic aanmaken als er nog geen topic over jou onderwerp is!!!
Het is natuurlijk logisch maar er zijn helaas nog wel een paar topics die wel samen hadden gekund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |