Ze hebben net 120 minuten gespeeld. Ik snap waarom ze vandaag best zwak zijn.quote:
Verhaal van 2 kanten, maar ik doel eigenlijk op dat de komende speelronde over 2 weken is.quote:Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, v Bommel heeft bedankt. Wil sowieso niet met v Gaal werken, als v Gaal naar PSV kwam kwam v Bommel ook niet.
Dus doe niet dom.
Twente ook als ze zo doorgaan. Zullen wel als Duitsers in 90+3 scorenquote:Op zondag 2 september 2012 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben net 120 minuten gespeeld. Ik snap waarom ze vandaag best zwak zijn.
PSV zou punt verlies leiden.
Haha neejoh. PSV is thuis ijzersterk.quote:Op zondag 2 september 2012 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben net 120 minuten gespeeld. Ik snap waarom ze vandaag best zwak zijn.
PSV zou punt verlies leiden.
Twente speelt nu uit.quote:Op zondag 2 september 2012 19:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha neejoh. PSV is thuis ijzersterk.
PSV na een Europese wedstrijd uit spelen is standaard punt verlies.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twente ook als ze zo doorgaan. Zullen wel als Duitsers in 90+3 scoren
Neehoor. Vorige week nog gewonnen van Groningen na een Europese uitwedstrijd.quote:Op zondag 2 september 2012 19:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV na een Europese wedstrijd uit spelen is standaard punt verlies.
Groningen en Zeta, zeer gevaarlijkquote:Op zondag 2 september 2012 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neehoor. Vorige week nog gewonnen van Groningen na een Europese uitwedstrijd.
Moet toegeven dat het onder Advocaat beter is.quote:Op zondag 2 september 2012 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neehoor. Vorige week nog gewonnen van Groningen na een Europese uitwedstrijd.
Vorig jaar 3-0 verloren, dus best wel ja.quote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen en Zeta, zeer gevaarlijk
Het lek is bovenquote:Op zondag 2 september 2012 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen en Zeta, zeer gevaarlijk
FC Tadic speelde toen wel aardig ja.quote:
Wat dacht je van Advocaat die de vierde official nog 3 minuten verrot stond te scheldenquote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Ik vond de reactie van Van Bommel behoorlijk zielig trouwens.
PSG, 5 miljoen kan oplopen tot 6quote:Op zondag 2 september 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Van der Wiel, waarheen? Hoeveel euro?
Niet mee gekregen
Gouweleeuw wordt niet eens opgesteld.quote:Op zondag 2 september 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ze kunnen wel wat verdedigers gebruiken ja dat Heerenveen.
PSGquote:Op zondag 2 september 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Van der Wiel, waarheen? Hoeveel euro?
Niet mee gekregen
Nu ben ik wat beter in staat te analyseren.quote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij de samenvatting nog kijkt
Enoh?quote:Op zondag 2 september 2012 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu ben ik wat beter in staat te analyseren.
Schöne moet vervangen worden door een verdedigende middenvelder.
Allebei beter in schilderen dan voetballenquote:
Niveau (aan beide kanten) was toch in en in triest.. dus had weinig uitgemaakt.quote:Op zondag 2 september 2012 19:31 schreef Bonkers. het volgende:
In ieder ander land was Van Rhijn meteen gewisseld na zo'n terugspeelbal, echt een debiele bal zo.
Te laat aangetrokken om in de EL mee te mogen doenquote:Op zondag 2 september 2012 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die IJslander is wel lekker bezig zeg
Als je de wedstrijd heb gezien vanwaar hier de verbaasde reacties?quote:Op zondag 2 september 2012 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niveau (aan beide kanten) was toch in en in triest.. dus had weinig uitgemaakt.
Ik speel een karakter.quote:Op zondag 2 september 2012 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat aangetrokken om in de EL mee te mogen doen
[..]
Als je de wedstrijd heb gezien vanwaar hier de verbaasde reacties?
Verbaas je je daar nog over?quote:
Nou tegen zo'n tegenstander mag je toch een beetje een vol stadion verwachten en daarnaast presteert Vitesse prima dus dat is ook geen reden om weg te blijven.quote:Op zondag 2 september 2012 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verbaas je je daar nog over?
Misschien het moment van de dag wat weer helemaal misgaat?quote:Op zondag 2 september 2012 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom die penalty van Fer nog een keer?
Denk dat dat het moment van de dag is. Foutje dus.quote:Op zondag 2 september 2012 19:47 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom die penalty van Fer nog een keer?
Ik was al bang dat mij het als enige opviel.quote:Op zondag 2 september 2012 19:37 schreef Paxcon het volgende:
Die schermen achter Tom staan ook nooit hetzelfde afgesteld qua kleuren
Inderdaad. Typisch zo'n te dure aankoop om ''lekker hip'' over te komen, maar niemand daar heeft eigenlijk een idee hoe er mee om te gaan.quote:Op zondag 2 september 2012 19:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik was al bang dat mij het als enige opviel.
Ze verschuiven vaak ook niet allemaal tegelijk, ziet er zo lekker 'nét niet' uit.
Volgens TT begint het zelfs om 22.32 i.p.v. 22.35.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk loopt vandaag die dans-onzin níet uit, zoals twee weken terug
Toen konden ze ook veel meer counteren.quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Pff en hier heeft Groningen dan 1-1 tegen gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |