Of gewoon op, zou natuurlijk wel leuk zijn als een renner die nu niet goed genoeg is om de subtoppers te volgen in het vervolg van de Vuelta in de aanval gaat maar er zijn nog wel meer kapers op de kust. Als Mollema toch op avontuur wil had hij net zo goed gisteren helemaal kunnen uitbollen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef TheArt het volgende:
Mollema is dus bezig om vandaag flink wat tijd te verliezen om nog een keer weg te mogen. Hij is er namelijk al een tijdje af. Garate hangt er wel nog steeds aan.
Of hij heeft een slechte dag.quote:Op maandag 3 september 2012 16:09 schreef TheArt het volgende:
Mollema is dus bezig om vandaag flink wat tijd te verliezen om nog een keer weg te mogen. Hij is er namelijk al een tijdje af. Garate hangt er wel nog steeds aan.
nee, die was alleen de bergtrui aan het helpen om puntjes af te pakken van andere gegadigdenquote:
Het ligt aan jou.quote:Op maandag 3 september 2012 16:18 schreef vaarsuvius het volgende:
nos stream down? of ligt het aan mijn watchguard firewall?
Slechte week inmiddels of beter gezegd, slechte Vuelta. Misschien dat hij nog een keer kan mee sluipen maar net zoals in de TDF zijn er genoeg andere kapers op de kust die nu nog geen trap extra hebben gedaan en hun moment afwachten. Mollema heeft duidelijk een jasje uitgedaan door in eerste instantie proberen aan te haken, dat is meestal voldoende om de rest van de ronde vierkant te rijden. Mollema is geen Anton of voorheen Cunego die selectief een dag kan uitkiezen waar hij opeens grootste dingen kan laten zien.quote:
Zoiets verwacht ik in de toekomst eerder van Poels (als die al ooit terug op niveau komt na zijn zware val natuurlijk)quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef Ericr het volgende:
Mollema is geen Anton of voorheen Cunego die selectief een dag kan uitkiezen waar hij opeens grootste dingen kan laten zien.
Wel te hopen, inmiddels is het groepje Nederlandse klimmers erg dun bezaaid geworden.quote:Op maandag 3 september 2012 16:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik in de toekomst eerder van Poels (als die al ooit terug op niveau komt na zijn zware val natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |