SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kut TTRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Ik dacht al, waarom reageer je nou?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
De pingel van heerenveen.
edit: oh, dat was de grap natuurlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die slechte grappen van iedereen over hoe ver fer die mis was[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
'Zo zit het de beste voetballer van de Friezen niet mee'quote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zit Heerenveen niet mee aldus de commentator
Is wat anders.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 17:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom reageer je nou?quote:Ja, hou opquote:![]()
![]()
twitter:Jan_Vertonghen twitterde op zondag 02-09-2012 om 17:07:16Hoeveel wedstrijden zal die scheids krijgen? #gerechtigheid #heeaja reageer retweet
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hoe het echt ging: 'Hier, willen jullie een snoepje?quote:Op zondag 2 september 2012 17:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"ALS JULLIE GODVERDOMME NOG EEN KEER DIE BAL IN M'N TUIN SCHIETEN STEEK IK 'M LEK".'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |