abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2012 @ 18:55:36 #26
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_116571645
En de rest mogen jullie ook via DM bespreken, kunnen we hier weer ontopic.

Mocht je nog geen keuze hebben gemaakt TS:
Ik heb beide gespeeld, ben begonnen met BF3 en me erg vermaakt, vooral als je in een leuke squad zit en samen speelt. Ik had naast het spelen van BF3 ook wel zin om gewoon een schietgame te hebben zoals een klassieke schietgame is. Schieten, doodgaan, schieten, doodgaan, en voor de rest niet al te veel tactiek en dergelijke. Daar is imo MW3 perfect voor, als je echter al 3 jaar MW2 hebt gespeeld en daar nu op uitgekeken bent vraag ik me af of je MW3 nog leuk gaat vinden.

Vind sowieso BF3 een stuk realistischer en ook een stuk mooier op de PS3.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_116573108
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 14:30 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Nou nou wat een volwassen publiek, moet je het forum op Battlelog ook eens bekijken op een willekeurig moment, zo volwassen allemaal. Maakt geen ene fuck uit of de persoon die in je team zit nu 14 is of 30. Zolang ze geen microfoon aan hebben staan heb je er toch geen last van en weet je het niet eens.

Ik speel meer BF3 maar kan MW3 ook wel waarderen. Speel daar in ieder geval liever domination dan dat ik conquest domination speel.
Het is gebaseerd op persoonlijke ervaring :P. en ik speel het niet zoveel dat ik ook de forums en zo ga checken.

Maar ik vermaak me ook uitstekend met beide.
  zondag 9 september 2012 @ 19:49:10 #28
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_116573749
quote:
10s.gif Op zondag 9 september 2012 17:49 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

3p1c|xQuIcKSZCop3ZZ|XDvHD
Vooral die XDvHD :D
Half bezopen is weggegooid geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties