SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat zal op zich geen record zijn, maar in de vorm van 2x geel zou het zomaar kunnen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
7 minuten rood, Stijn is dat een record?![]()
Ja idd dat bedoel ik ookquote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal op zich geen record zijn, maar in de vorm van 2x geel zou het zomaar kunnen.2x geel.
![]()
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
7 minuten rood, Stijn is dat een record?
Snelste rode kaart in de Eredivisie vanaf begin wedstrijd - 1.01 min - Bonaventure Kalou (Feyenoord) (2001)![]()
Voor Van Bommel welquote:Op zondag 2 september 2012 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
7 minuten rood, Stijn is dat een record?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
En 2de geel?quote:Op zondag 2 september 2012 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Snelste rode kaart in de Eredivisie vanaf begin wedstrijd - 1.01 min - Bonaventure Kalou (Feyenoord) (2001)![]()
Precies. Volgens mij wel binnen de minuut rood.quote:Op zondag 2 september 2012 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal op zich geen record zijn, maar in de vorm van 2x geel zou het zomaar kunnen.![]()
heel dat tyfus end met de bus om na 8 minuten te mogen gaan douchenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
dit worden Zeta-taferelen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Matavz
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Gezellig toch.quote:Op zondag 2 september 2012 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oke. Deze wedstrijd is dan natuurlijk veel mooier![]()
Altijd die pis boeren
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Al had liverpool wel een goede kans. Alleen had suarez naar rechts moeten spelenquote:Op zondag 2 september 2012 14:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat zeiden we dus allemaal al....
![]()
![]()
mertensquote:Op zondag 2 september 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
Goal gemist. Matavz gescoord? Wie assist?![]()
De tuinkabouter.quote:Op zondag 2 september 2012 14:43 schreef GGMM het volgende:
Goal gemist. Matavz gescoord? Wie assist?![]()
kampioenswedstrijdquote:It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dom van Reinenquote:Op zondag 2 september 2012 14:42 schreef FredVleespet het volgende:
Wedstrijd meteen kapot door die rood[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Davy, voor wat records kan je hier kijken http://nl.wikipedia.org/wiki/Records_aller_tijden_Eredivisie_(voetbal)![]()
3-0 in de rust, en dan kunnen de jongens van afgelopen Donderdag er weer in
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Snelste rode kaart in de Eredivisie vanaf begin wedstrijd - 1.01 min - Bonaventure Kalou (Feyenoord) (2001)
Maar dat was ongetwijfeld direct rood.![]()
Sinds wanneer mag er 8x gewisseld worden?quote:Op zondag 2 september 2012 14:45 schreef ZaZoe het volgende:
3-0 in de rust, en dan kunnen de jongens van afgelopen Donderdag er weer inOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, voor wat records kan je hier kijken http://nl.wikipedia.org/wiki/Records_aller_tijden_Eredivisie_(voetbal)quote:Snelste gele kaart in de Eredivisie - 3 sec - Hans Kraay jr. (Dordrecht'90) bij Feyenoord-Dordrecht'90 (1992)![]()
![]()
spuit11quote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef GGMM het volgende:
Snelste rode kaart in de Eredivisie vanaf begin wedstrijd - 1.01 min - Bonaventure Kalou (Feyenoord) (2001)
Maar dat was ongetwijfeld direct rood.![]()
een paar danquote:Op zondag 2 september 2012 14:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag er 8x gewisseld worden?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)s_in_a_single_seasonDeze is verwijderd, er is zeker een Messi hater actief op Wikipedia.quote:Op zondag 2 september 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, voor wat records kan je hier kijken http://nl.wikipedia.org/wiki/Records_aller_tijden_Eredivisie_(voetbal)Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Overigens vind ik dit een goed plan:quote:Op zondag 2 september 2012 14:44 schreef GGMM het volgende:
Als PSV dan toch moet winnen laat het dan maar 8-0 worden, 4 assists en 4 goals voor Mertens graag.![]()
ReijnenIk snap echt niet hoe die beperkte back centraal wordt gezet. Wissel hem dan om met Marcellis, ook geen hoogvlieger maar toch.
![]()
twitter:InfostradaNL twitterde op zondag 02-09-2012 om 14:49:26Laatste speler die sneller uit het veld werd gestuurd met 2x geel in de Eredivisi: Ferdi Vierklau - 7' (Roda-Vitesse in okt 1996). #psvaz reageer retweet
![]()
Komaan PSV, deze wedstrijd moet je nu gewoon heel vlug op slot gooienEen pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 14:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op zondag 02-09-2012 om 14:49:26Laatste speler die sneller uit het veld werd gestuurd met 2x geel in de Eredivisi: Ferdi Vierklau - 7' (Roda-Vitesse in okt 1996). #psvaz reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 14:50 schreef ZaZoe het volgende:
Komaan PSV, deze wedstrijd moet je nu gewoon heel vlug op slot gooien![]()
Iets vreselijks.quote:Op zondag 2 september 2012 14:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat heeft Estaban met zn haar gedaan?
![]()
Vanavond nog Barcelona - Valencia en daarvoor Real - Granada.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Hoe kun je nou in hemelsnaam 2x geel in een minuut halen? En dan ook nog eens aan het begin van de wedstrijd..quote:
Reinen heeft nu PSV dus winnaar van deze wedstrijd gemaakt.![]()
Echt?quote:Op zondag 2 september 2012 14:52 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in hemelsnaam 2x geel in een minuut halen? En dan ook nog eens aan het begin van de wedstrijd..
Reinen heeft nu PSV dus winnaar van deze wedstrijd gemaakt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Roma - Juventus en Bayern - Stuttgartquote:Op zondag 2 september 2012 14:52 schreef AFCNiels het volgende:
Vanavond nog Barcelona - Valencia en daarvoor Real - Granada.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bouma, niet proberen een speler te passeren a.u.b.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
En alle neutrale supporters zijn de verliezers. Topper omzeep geholpenquote:Op zondag 2 september 2012 14:52 schreef Kremers het volgende:
Reinen heeft nu PSV dus winnaar van deze wedstrijd gemaakt.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 14:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Roma - Juventus en Bayern - StuttgartIk kijk liever de Spaanse wedstrijden.
Die kennie voeballuhquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Barca kan daarna.quote:Op zondag 2 september 2012 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik kijk liever de Spaanse wedstrijden.
![]()
Dat is wel mooi dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
VVV krijgt meer en meer kansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ajaxbus stond vast voor de ketelbrug, wedstrijd begint ws later![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 14:56 schreef GGMM het volgende:
VVV krijgt meer en meer kansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
U voelt de spanningquote:Op zondag 2 september 2012 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat Gorter nu ook 2de geel pakken binnen 2 minuten?![]()
![]()
De scheidsrechters mogen wel eens wat consequenter zijn mbt shirtje trekken.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
BOOOEEEEMM KOEKOEK MAHHEEERRRRRR![]()
![]()
Vermeer had hem gehad.quote:Op zondag 2 september 2012 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Was gewoon een schitterende goal
Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Altidore moet nog scoren, die staat in mijn team.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
Altidore moet nog scoren, die staat in mijn team.![]()
![]()
Ik voorspel dat AZ met 7 man eindigt.quote:Op zondag 2 september 2012 15:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Krijgen we weer PEC/Almere City taferelen![]()
Gorter krijgt echt nog wel 2de geel“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Haar man runt overigens een restaurant, waar ze uitstekende vis serveren.quote:Op zondag 2 september 2012 15:01 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En de overbuurvrouw van Maher heeft als beroep...![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
Altidore moet nog scoren, die staat in mijn team.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
En daar in de buurt zit ook een vrij goedkope supermarkt, met eenhele lieve cassierequote:Op zondag 2 september 2012 15:05 schreef Compliment het volgende:
[..]
Haar man runt overigens een restaurant, waar ze uitstekende vis serveren.![]()
![]()
![]()
Hij vraagt er wel om, wat een sukkel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nou nou, Arsenal voor
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 15:06 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Heb ik wat transfers gemist?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee.quote:Op zondag 2 september 2012 15:06 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hallo Zwieber, waar doel je op?quote:Op zondag 2 september 2012 15:06 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Andere Wijnaldum...quote:Op zondag 2 september 2012 15:06 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Que?quote:Op zondag 2 september 2012 15:06 schreef sonnyspek het volgende:
Jammer Matavz der af, al 3 wissels gebruikt. Is weer 10 tegen 10.
![]()
2x geel in 2 minuten zelfs.quote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef DaveDave09 het volgende:
Doe pas net el aan, hoezo 2x geel in 8minuten?
![]()
Heb je juist weinig aan zo'n blind paard.quote:Op zondag 2 september 2012 15:07 schreef Stevenzenl het volgende:
Gini zo voor Strootman svp, je speelt tegen 10 man.![]()
vasthouden, terecht.quote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef DaveDave09 het volgende:
![]()
Omdat hij 2 overtredingen maakte die geel waard zijn.quote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef DaveDave09 het volgende:
![]()
Dom vasthoudenquote:Op zondag 2 september 2012 15:08 schreef DaveDave09 het volgende:
![]()
Dat kapsel van Esteban
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoezo gaan ze via Emmeloord/Lelystad?quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ax_staat_vast__.html
![]()
![]()
Omdat het sneller isquote:Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo gaan ze via Emmeloord/Lelystad?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Staan niet meer vast.quote:Op zondag 2 september 2012 15:09 schreef DaveDave09 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ax_staat_vast__.html
![]()
Het valt me nu pas op dat je de goede UI weer hebtquote:Op zondag 2 september 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo gaan ze via Emmeloord/Lelystad?en het maakt niet zoveel uit welke route je neemt.
en hoe is de eerste helft voor ajaciedenquote:Op zondag 2 september 2012 15:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Leuk voor den neutrale kijkert.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.![]()
Spelen beide niet vol gas.quote:Op zondag 2 september 2012 15:13 schreef Maax het volgende:
[..]
en hoe is de eerste helft voor ajacieden![]()
Die had erin gemoeten, Fer.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
PSV had een penalty moeten hebben en Maher had moeten scoren. Het had hier zo 2-2 kunnen staan[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Mjaquote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef Krunsj het volgende:
Echt, Bengtsson is zo'n mongool, Twente kan beter met 10 man spelen.
Ja want als het penalty was had Maher die kans gekregen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef detulp050 het volgende:
PSV had een penalty moeten hebben en Maher had moeten scoren. Het had hier zo 2-2 kunnen staan![]()
Nee hoor, dan stonden we allang achter.quote:Op zondag 2 september 2012 15:15 schreef sonnyspek het volgende:
Jammer dat AZ 10 man heeft, had anders nog leuker kunnen zijn.![]()
Vind ik niet erg.quote:Op zondag 2 september 2012 15:15 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Nee hoor, dan stonden we allang achter.![]()
![]()
Knakenpot van Twente, man man man
Ik heb Altidore nog niet veel gezien, maar die heeft ook maar een paar momentjes per wedstrijd nodig natuurlijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
moet zeggen dat VVV het aardig uit houdtquote:Op zondag 2 september 2012 15:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fc Twente - VVV Venlo is ook echt een kraker zeker?![]()
AZ moet wat meer provoceren.quote:Op zondag 2 september 2012 15:18 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoogtepunt PSV; Stroot en MVB hebben nog geen geel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die floot ook heel slecht.quote:Op zondag 2 september 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman heeft al zitten janken om BlomOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk blaft Advocaat er lustig op los in de rust, is wel nodig.Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Oh ja, de wedstrijd bestaat maar uit alleen die 2 minuten.quote:Op zondag 2 september 2012 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want als het penalty was had Maher die kans gekregen.[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Wat loop je nou raar te ouwehoeren? Als PSV die pingel had gekregen, had Maher die kans toch niet gekregen?quote:Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Oh ja, de wedstrijd bestaat maar uit alleen die 2 minuten.![]()
waarom?quote:Op zondag 2 september 2012 15:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ajax dus naar alle waarschijnlijkheid later![]()
Ze hadden meer verdiend.quote:Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koeman moet niet zeiken, feyenoord had ook wat kansen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PSVspelen heerlijk. Jagen alles af, het hele team werkt.
Strootman is eindelijk weer eens goed.
En man man man wat is Hutchinson toch onderschat, die vent krijgt niet genoeg credits
Kut commentator wil het weer spannend maken.
En Nijhuis verdient een groot complimentfluit uitstekend, heeft het lef om die kaarten te geven zo snel in de wedstrijd.
![]()
![]()
Open je ogen manquote:Op zondag 2 september 2012 15:22 schreef franske19 het volgende:
Lijkt eerder of PSV met tien man speelt. AZ is gewoon beter.AZ countert goed, verder niks.
![]()
AZ valt me toch wel weer mee dit seizoen, en ze hebben ook geen last meer van die wedstrijd tegen Guus Geluk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Belangrijkste vergeet je te melden: de 1-1 stand.quote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
En man man man wat is Hutchinson toch onderschat, die vent krijgt niet genoeg credits
En Nijhuis verdient een groot complimentfluit uitstekend, heeft het lef om die kaarten te geven zo snel in de wedstrijd.
![]()
TROLOLOLOLLLLOLLLquote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Jij en ik kijken echt een totaal andere wedstrijd.quote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
Strootman is eindelijk weer eens goed.![]()
Ja, dus? Ik maak me geen zorgen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Belangrijkste vergeet je te melden: de 1-1 stand.![]()
Mijn ogen zijn open. PSV kan het spel niet maken tegen 10 spelers van AZ. AZ heeft de beste kansen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Open je ogen manAZ countert goed, verder niks.
![]()
Dit.quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik kijken echt een totaal andere wedstrijd.![]()
quote:quote:Op zondag 2 september 2012 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij en ik kijken echt een totaal andere wedstrijd.Ik meen het hoor.
Wat hebben jullie weer te zeiken dan? Zeker omdat PSV niet voor staat is het meteen kut?![]()
en het is 1-1 en spelen al de hele 1e helft op 7 minuten na tegen 10 man. psvquote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
![]()
![]()
Leuk geprobeerd te trollen, maar door te zeggen dat Strootman goed speelt val je meteen door de mand.quote:Op zondag 2 september 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
Als je Strootman goed vind spelen dan heb je poep in je ogen.quote:Op zondag 2 september 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]Ik meen het hoor.
Wat hebben jullie weer te zeiken dan? Zeker omdat PSV niet voor staat is het meteen kut?![]()
Nee hoor, als ze voor hadden gestaan was het ook kut. En zeker Strootman.quote:Op zondag 2 september 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]Ik meen het hoor.
Wat hebben jullie weer te zeiken dan? Zeker omdat PSV niet voor staat is het meteen kut?
Maar maakt hij niet uit verder.![]()
Strootman jaagt alles af, daar is hij voor gehaald (voor veel te veel geld) dat jullie denken dat hij een spelmaker is kan ik niks aan doen. Het is gewoon een beperkte voetballer, jaagt hij ballen af dan ben ik tevreden.![]()
quote:Als Geo positief is over PSV, dan moet je oppassen.
Je bent snel tevreden.quote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Strootman jaagt alles af, daar is hij voor gehaald (voor veel te veel geld) dat jullie denken dat hij een spelmaker is kan ik niks aan doen. Het is gewoon een beperkte voetballer, jaagt hij ballen af dan ben ik tevreden.![]()
Truequote:Op zondag 2 september 2012 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Als Geo positief is over PSV, dan moet je oppassen.
![]()
![]()
Perez geeft toestemming om het mooi te doen, dus dan mag het!I see peas of green, red roses too....![]()
Als je zo snel tevreden bent neem ik aan dat je ook tevreden bent met een derde plek aan het eind van het seizoen?quote:Op zondag 2 september 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 september 2012 15:28 schreef Greenpeas het volgende:
Perez geeft toestemming om het mooi te doen, dus dan mag het!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: