zuipehquote:Op maandag 3 september 2012 14:10 schreef PierreTT het volgende:
Vanavond officiële opening van het collegejaar,dat is niet![]()
Yes,cantus met 1600 man buitenquote:
Lekker kneiterbezopen slechte smartlappen zingenquote:Op maandag 3 september 2012 14:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yes,cantus met 1600 man buitenEn afgekocht,dus all you can drink
Juist! En als je genoeg hebt gehad kan je met het andere bier op alle gasten die irritant zijn gaan gooien!quote:Op maandag 3 september 2012 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker kneiterbezopen slechte smartlappen zingen
quote:Op maandag 3 september 2012 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeg jij doet wel stoer maar je staat nog niet in de OP he. Dus ik zou dat mondje maar eens dicht houden Tyfus mongool
Dus toch nog stiekem aan de homefrontquote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
If post contains {batta;zemmel;psv;ajax;troll;hap;neus;black ops}
Then ignore post
Ik moet bij deze altijd aan MisterPringles denkenquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 13:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op het moment dat je grappig bent stef
Ik vind het juist een heel erg zware straf. Hij probeert de zwabber van Maldonado te ontwijken en raakt daarbij Hamilton. Dat de crash daarna zo zwaar is vertekent het nogal vind ik, daar kan hij weinig aan doen aangezien zowel hij als Hamilton na de tik tegen elkaar niet snel genoeg meer kunnen remmen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:14 schreef Cliffy het volgende:
Komt er nog goed vanaf met maar 1 wedstrijd schorsing
Shitquote:Op maandag 3 september 2012 13:05 schreef Cliffy het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op het moment dat je grappig bent stef
Is op dat filmpje niet echt te zien? Lijkt meer gewoon Hamilton van de baan af te willen drukken.. Die Maldonado was trouwens wel echt veel te vroeg wegquote:Op maandag 3 september 2012 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het juist een heel erg zware straf. Hij probeert de zwabber van Maldonado te ontwijken en raakt daarbij Hamilton. Dat de crash daarna zo zwaar is vertekent het nogal vind ik, daar kan hij weinig aan doen aangezien zowel hij als Hamilton na de tik tegen elkaar niet snel genoeg meer kunnen remmen.
Ik vind het meer terecht dat Maldonado een straf heeft gekregen, maar Grosjean en Lewis vind ik meer een raceongeluk eigenlijk.
Wat een fraai stukje pseudo code. nog even en je kan je eigen mars rovers programmeren en de lucht in ploffen.quote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
If post contains {batta;zemmel;psv;ajax;troll;hap;neus;black ops}
Then ignore post

Jaloers Zjozz?quote:Op maandag 3 september 2012 13:34 schreef Cliffy het volgende:
Volgens mij heeft Stef wel zo'n petje ja
Geen swagger dus.quote:Op maandag 3 september 2012 17:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welnee, ik heb een riante verzameling hoofddeksels, die ook nog eens passen.
Ik heb meer swag in mijn linker tepel dan jij in je hele lichaam Saffie.quote:Op maandag 3 september 2012 18:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Swagger dat heb je of dat heb je niet, een petje zal jou daar niet bij helpen Stef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |