quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef mymoodfentje het volgende:
Komt omdat zij met een id crisis zitten. In hun "eigen land" ongewenst en hier ook.
Daar worden ze dan ook met de rug aangekeken. Want ze worden gezien als verraders.quote:Op zondag 2 september 2012 12:49 schreef x-Lily het volgende:
[..]! Vaak zijn ze maar 0 tot 1 keer in hun eigen land geweest
Maar ze groeien op in Nederland en zijn daar ook geboren?quote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef Renzoku het volgende:
Als ze de nederlandse nationaliteit niet bezitten zijn het toch geen Nederlanders?
Whehe ik zat in de tweede in de klas bij een Indonesisch jongetje dat meisjes sloeg omdat dat in "zijn land" normaal is. Maar hij spreekt heel goed Nederlands, alleen aan zijn uiterlijk kan je zien dat hij niet 100% Nederlands is =Squote:Op zondag 2 september 2012 12:54 schreef cvboer het volgende:
Zal ook wel te maken dat ze thuis worden opgevoed naar de gewoontes van het land van herkomst van de ouders. vreselijk fout natuurlijk, spreek gewoon Nederlands tegen je koters en voed ze op naar Nederlandse normen en waarden. Niks geen islam en alha.
moet je gwn respecterenquote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Whehe ik zat in de tweede in de klas bij een Indonesisch jongetje dat meisjes sloeg omdat dat in "zijn land" normaal is. Maar hij spreekt heel goed Nederlands, alleen aan zijn uiterlijk kan je zien dat hij niet 100% Nederlands is =S
Duidelijk een gebrek aan opvoeding, een tekortkoming van de ouders. De manier van opvoeden tegenwoordig raakt kant nog wal. Kinderen van 7 jaar en ouder worden maar alleen thuis gelaten, dit alles onder het mom van: Het redt zich wel.quote:Op zondag 2 september 2012 12:55 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Whehe ik zat in de tweede in de klas bij een Indonesisch jongetje dat meisjes sloeg omdat dat in "zijn land" normaal is. Maar hij spreekt heel goed Nederlands, alleen aan zijn uiterlijk kan je zien dat hij niet 100% Nederlands is =S
Bij de eerste constatering ervan direct ingrijpen, problemen in de kiem smoren.quote:Op zondag 2 september 2012 12:57 schreef Biogarde het volgende:
Terwijl die zemmels allemaal praten alsof ze hier net zijn aangekomen. Hun Nederlandse vriendjes ook.
De VS is dan ook een smeltkroes van 200 culturen en merken. Echte Amerikanen bestaan niet. Ze hebben er niet eens een officiële taal.quote:Op zondag 2 september 2012 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:
In de VS is dat ook ernstig.
Daar noemen ze zich Italiaan, Ier, Schot, Mexicaan, wat dan ook, terwijl hun betovergrootouders uit dat land kwamen. Nogal triest.
Ja ik hoorde een keer dit:quote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
Mooiste hiervan is dat ze in hun 'eigen land' als Nederlander worden gezien
Ja, die zijn nu 40 en ouder. Die praten heel hard. Vooral wanneer ze bellen op straat. Daar gaat het al fout.quote:Op zondag 2 september 2012 13:04 schreef rachidgang het volgende:
Ooit gehoord van 2de generatie allochtoon....
Dus wat? Ik ben ook geboren en getogen hier, maar ik heb niet de Nederlandse nationaliteit.quote:Op zondag 2 september 2012 12:54 schreef x-Lily het volgende:
[..]
Maar ze groeien op in Nederland en zijn daar ook geboren?
Waarom niet?quote:Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Dus wat? Ik ben ook geboren en getogen hier, maar ik heb niet de Nederlandse nationaliteit.
Gaat om die knulletjes tot een jaar of 25 die roepen dat ze Marokkaan zijn, maar gewoon een NLD paspoort hebben.quote:Op zondag 2 september 2012 13:07 schreef Renzoku het volgende:
[..]
Dus wat? Ik ben ook geboren en getogen hier, maar ik heb niet de Nederlandse nationaliteit.
In het verhaal gaat het keihard over 2de generatie allochtonen, omdat ze zegt dat de ouder wel buitenlands zijn;)quote:Op zondag 2 september 2012 13:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die zijn nu 40 en ouder. Die praten heel hard. Vooral wanneer ze bellen op straat. Daar gaat het al fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |