Geloof mij, dat gaat nog wel wat langer duren.quote:Op zondag 2 september 2012 12:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die kans is er ook ja. We weten het 12 september
Ik doelde op de verkiezingsuitslagen. Natuurlijk wist jij dat wel, maar je kon geen andere reactie verzinnen??quote:
Je doet net alsof ik fout zit, maar jij gaat zelf de mist inquote:Op zondag 2 september 2012 12:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik doelde op de verkiezingsuitslagen. Natuurlijk wist jij dat wel, maar je kon geen andere reactie verzinnen??
sorry, ik zat foutquote:Op zondag 2 september 2012 13:05 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik fout zit, maar jij gaat zelf de mist in
Klopt. Even opnieuw stemmen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:31 schreef LXIV het volgende:
WTF. De poll is veranderd. Mijn stem staat er niet meer bij. SP is opeens torenhoog!
Je blanco optie is toegevoegd.quote:Op zondag 2 september 2012 13:31 schreef LXIV het volgende:
WTF. De poll is veranderd. Mijn stem staat er niet meer bij. SP is opeens torenhoog!
Iedereen moet inleverenquote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef Belabor het volgende:
Ik stem zelf ook D66, maar vind het toch wel frappant dat de partij onder jongeren toch zo populair is. Tenminste, ik ga er ook van uit dat de meeste mensen hier op Fok! ook onder die categorie vallen.
Ze willen veel investeren in onderwijs, maar willen toch ook automobilisten meer gaan belasten en de studiefinanciering vervangen door een leenstelsel. Lijkt me dat de meeste D66-stemmers dus ook niet voor eigenbelang gaan, maar in het beleid van de partij het meeste voordeel zien voor Nederland en de EU als geheel.
Waarom zou je moeten inleveren? Het lijkt me niet meer als fatsoenlijk en beschaaft dat je naar ratio betaald, of dat nu of straks is. Een student die een dure studie wilt doen prima: als hij getalenteert is kan hij dat prima bij de bank of het zakenleven halen.quote:
Ik denk (en hoop) dat je rato bedoeldquote:Op zondag 2 september 2012 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten inleveren? Het lijkt me niet meer als fatsoenlijk en beschaaft dat je naar ratio betaald, of dat nu of straks is. Een student die een dure studie wilt doen prima: als hij getalenteert is kan hij dat prima bij de bank of het zakenleven halen.
Ja dusquote:Op zondag 2 september 2012 14:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat je rato bedoeld
Ik zie het als voorwaarde dat iedereen water bij de wijn doet. Daarom ben ik bereid om te stemmen voor maatregelen die mijzelf pijn kunnen doen, zolang ik er per saldo op vooruit ga.quote:Op zondag 2 september 2012 13:54 schreef Belabor het volgende:
Ik stem zelf ook D66, maar vind het toch wel frappant dat de partij onder jongeren toch zo populair is. Tenminste, ik ga er ook van uit dat de meeste mensen hier op Fok! ook onder die categorie vallen.
Ze willen veel investeren in onderwijs, maar willen toch ook automobilisten meer gaan belasten en de studiefinanciering vervangen door een leenstelsel. Lijkt me dat de meeste D66-stemmers dus ook niet voor eigenbelang gaan, maar in het beleid van de partij het meeste voordeel zien voor Nederland en de EU als geheel.
Voor de student is het uitgesteld inleveren. Nou ja prima, dan verdien ik later maar wat minder per maand totdat mijn lening is afgelost, big dealquote:Op zondag 2 september 2012 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten inleveren? Het lijkt me niet meer als fatsoenlijk en beschaaft dat je naar ratio betaald, of dat nu of straks is. Een student die een dure studie wilt doen prima: als hij getalenteert is kan hij dat prima bij de bank of het zakenleven halen.
Waarom blijven denken in de trand van óf links óf rechts? D66 heeft zowel linkse als rechtse standpunten en valt wat mij betreft dus ook niet onder één van die twee te categoriseren.quote:Op zondag 2 september 2012 15:57 schreef MMXMMX het volgende:
Weten jullie wel dat D66 een rechtse partij is ? net als de PVV en de VVD en de CDA
Wat is er aan de hand met Nederland al die rechtse stemmers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |