quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:13 schreef Anti-feminist het volgende:
Marokkaanse massage een idee.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
Jij bent TS niet eensquote:
Opbokkequote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:15 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Jij bent TS niet eensWas voor ts bedoelt niet voor jou
Ah een pvv tokkie ben je weer gepest op school?Wil je erover praten?quote:
Ligt er aan, wil jij er over praten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:17 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ah een pvv tokkie ben je weer gepest op school?Wil je erover praten?
Ik ben niet gepest,maar jij waarschijnlijk wel geeft niet jongen.Ook op fok zijn er mensen die je willen helpenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:17 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ligt er aan, wil jij er over praten?
Bij wie kan ik terechtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:18 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik ben niet gepest,maar jij waarschijnlijk wel geeft niet jongen.Ook op fok zijn er mensen die je willen helpen
Rosepetals,Frank_drebin,Pharkus,HSG bomber,quote:
Eey man ga geen fitti zoeken bij tuut. je bent gewoon een ongesteld mongooltje en een stalkertje een beetje pohi doorzoeken en random kut reacties plaatsen. bij deze verzoek om te stoppen. en zo niet he we weten waar je ip vandaan komtquote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:55 schreef shaderon het volgende:
[..]
Eey man ga geen fitti zoeken bij tuut. je bent gewoon een ongesteld mongooltje en een stalkertje een beetje pohi doorzoeken en random kut reacties plaatsen. bij deze verzoek om te stoppen. en zo niet he we weten waar je ip vandaan komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |