Vergeet niet dat Pechtold ook vaak onderbroken werd waardoor hij zijn zinnen niet kon afmaken.quote:Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik heb toch een ander debat gezien... Pechtold ownde die Wilders-tokkies zo hard dat ze op het einde begonnen te schreeuwen van frustratie.
quote:Op zondag 2 september 2012 19:08 schreef mossad_agent het volgende:
Denken dat je Europa nodig hebt..... De Denen bestaan ook nog hoorPechtoldje rolt zijn eigen moeder nog voor de 'hoge heren', een likkertje dat is het.
Maar de Denen hebben olie en gas. Zij exporteren dan ook veel gas (en ook olie) net zoals Noorwegen. Wij leven van de pure export dus de EU is belangrijk.quote:
Nee echt,...wordt Pechtold een kontenlikker genoemd?? Wow...hij zal nu wel niet kunnen slapen. Ben je ook als moraalridder actief als andere politicus voor stront worden uitgemaakt??? Of alleen wanneer het om Pechtoldje gaat?quote:Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Belabor het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles van elkaar in waarde laten. Altijd hoor ik dit weer over Pechtold. Kontenlikker dit, landverrader dat. Jammer dat er nooit intelligente uitspraken uitkomen.
Populistisch???quote:@APechtold Teleurgesteld in de spot die vandaag verscheen. Te populistisch en veel te veel gericht op SP. Ik verwacht beter van mijn D66!
Wat ook weer behoorlijk asociaal is.quote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Pechtold ook vaak onderbroken werd waardoor hij zijn zinnen niet kon afmaken.
Eens.quote:Op zondag 2 september 2012 09:16 schreef sunny16947 het volgende:
Ik kom heel veel mensen tegen op verschillende fora, die, als ze reageren op gebeurtenissen eigenlijk precies het standpunt van de PVV verwoorden. Ze doen de stemwijzer, kieswijzer etc. en zijn verbaasd als daar PVV op 1 uitkomt. Ze zeggen dan toch maar te stemmen op SP, VVD of lopen over naar PvdA. En ondertussen gaat het bashen van Wilders verder. Blonde leider, nazi, fascist, rascist etc. en PVV stemmers zijn Wildersadepten en hersenloze volgelingen. Echte argumenten komen er zelden uit. Duidelijk is dat de MSM en de linkse politiek zijn werk goed heeft gedaan.
Gisteravond 1/9 ging Pechtold, bij nieuwsuurpolitiek, in debat met de achterban van de PVV. Hij dacht die (domme) PVVers wel even te vertellen hoe hard we de EU nodig hebben. Want echt, zonder de EU gaat het licht uit, verkopen we geen komkommer meer, heeft niemand meer een baan en zijn we binnen no time in oorlog met de rest van Europa. Gek dat hij het verschil niet kende tussen Europa en de EU. Natuurlijk werden de cijfertjes erbij gehaald om aan te tonen dat wij echt heul veel verdienen aan de EU. Jammer dat die daarvoor weer verdraaid moesten worden. Maar goed, hij kwam van een koude kermis thuis. En ging af als een gieter.
De EU en Euro zijn HET thema van de verkiezingen. Al doen de linkse, hoewel ik een hekel heb aan links-rechts benoem ik het maar zo, heel erg hun best het buiten de discussie te houden. Wel hielp Pechtold er nog eens op te wijzen dat volgende maand reeds cruciale beslissingen worden genomen in de EU. Of we nog meer geld over de balk gooien, of we nog meer zeggenschap overdragen, of we ons nog meer uit laten kleden.
Het is dus van het grootste belang dat je je stem uitbrengt op 12 september. Vergeet alle zijpaden van zorg, HRA, immigratie, werkeloosheid, economie. Je kunt daar pas over praten als je weet waar je als land staat. Alles heeft te maken met de EU/Euro. Wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen. Ook voor de EU/Euro dreef Nederland handel, had een bloeiende economie, een uitstekend sociaal stelsel. Zelfs beter dan de laatste 12 jaar.
Maar waar moet je dan op stemmen als je antipathie voor Wilders door alle negatieve indoctrinatie zo diep geworteld is. Wel er is een alternatief. Lees het volgende: http://www.amsterdampost.(...)et-een-wildersfobie/
En mocht je dat niet overtuigen, geef je stem dan aan een anti EU partij.
12 september is een referendum voor of tegen EU/Euro de rest komt daarna. Schuif de EUrekening niet door de volgende generatie.
Wij hebben ook gas. Alsof de Deense economie draait op de olie en gasexport, kom op zeg. Zwitserland zeker ook? Zweden ook? Alsof iedereen het kan behalve wij zeker?quote:Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Pechtold ook vaak onderbroken werd waardoor hij zijn zinnen niet kon afmaken.
[..]
[..]
Maar de Denen hebben olie en gas. Zij exporteren dan ook veel gas (en ook olie) net zoals Noorwegen. Wij leven van de pure export dus de EU is belangrijk.
http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?v=138&c=da&l=nl
Waarom stem je op een anti-EU partij als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 september 2012 09:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Eens.
Uit de EU is het belangrijkste nu. Ik ben links, maar anti-EU.
SP, Mens en Spirit, Partij voor de Dieren zijn gematigd anti-EU
PiratenPartij is helaas pro-EU. Helaas, want verder is het een geweldige partij.
PVV is anti, maar dat is gezien de rest van de standpunten van Wilders geen alternatief voor me. SOPN is heel duidelijk anti-EU, het is zelfs een der speerpunten en verder links en niet voor een politiestaat.
Dus ben je rechts en anti-EU is er de PVV of AeuP
Ben je links en anti EU is SOPN, PartijvoordeDieren, Mens en Spirit en in mindere mate de SP een optie.
Als je een grote olie- en gasvoorraad hebt dan is alles al gauw iets makkelijker.quote:Op maandag 3 september 2012 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij hebben ook gas. Alsof de Deense economie draait op de olie en gasexport, kom op zeg. Zwitserland zeker ook? Zweden ook? Alsof iedereen het kan behalve wij zeker?
En voor de euro (10 jaar pas he!!!) exporteerden wij ook gewoon hoor.
Dat mag je vragen.quote:Op maandag 3 september 2012 10:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom stem je op een anti-EU partij als ik vragen mag?
[..]
Dat het een linkse partij zou zijn is geen verassing.quote:Op maandag 3 september 2012 10:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat mag je vragen.![]()
![]()
Ik stem dus SOPN, een linkse anti-EU partij. Een partij tegen meer camera's en tegen de politiestaat, dus dat aangaande lijnrecht tegenover de PVV. Voor basisinkomen.
Ik ben voor een soeverein land, een soeverein Nederland. Samenwerking met andere landen is prima, maar geen grote ondemocratische superstaat. Bovendien is de E.U. zeer kapitalistisch van aard en heerst het grootkapitaal, de multinationale ondernemingen. Het is geen unie van de burgers, het is een unie van het kapitaal en de burgers zijn hierin niet veel meer dan slaven.
En ik geloof dat het nu wel duidelijk is dat de Euro gefaald heeft. Het feit dat een kwal als Wientjes voor de E.U. is, is eigenlijk al reden genoeg om tegen de E.U. te zijn. Deze man heeft heel weinig op met arbeidersrechten en ziet het volk als slaven die graag uitgebuit worden.
De EU is ook een opstapje naar de NWO en ik ben geen voorstander van de NWO.
Door indoctrinatie is dit blijkbaar door velen reeds vergetenquote:Op maandag 3 september 2012 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wij hebben ook gas. Alsof de Deense economie draait op de olie en gasexport, kom op zeg. Zwitserland zeker ook? Zweden ook? Alsof iedereen het kan behalve wij zeker?
quote:Op maandag 3 september 2012 11:37 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Door indoctrinatie is dit blijkbaar door velen reeds vergetenNederland handelsland vind er wel iets op
De munten van de EU zijn al sinds 1979 gekoppeld, toen was er al 1 monetair beleid. Als NL nu uit de euro stapt ga je dan de monetaire koppeling met de euro loslaten?quote:Op maandag 3 september 2012 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hebt het over de slang in de tunnel?quote:Op maandag 3 september 2012 12:44 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De munten van de EU zijn al sinds 1979 gekoppeld, toen was er al 1 monetair beleid. Als NL nu uit de euro stapt ga je dan de monetaire koppeling met de euro loslaten?
Waarom is men dan hier zo bang voor het gegeven dat Nederland dood is zonder Europa??? Niets aan de hand, Zwitersland en Denemarken redden zich prima, veel beter dan de rest van Europa. Maar nee, Pechtold wil ons uitleveren aan Europa, hij zal er vast zelf beter van worden, links lullen rechts vullen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat leer je gewoon op school hoor.
Omdat Duitsland de dienst uitmaakte, net als nu?quote:Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je hebt het over de slang in de tunnel?
De facto was de gulden gekoppeld aan de D-Mark.
De slang is mislukt om exact dezelfde redenen als het nu fout gaat. En toen bleven alleen de kleinere landen rondom Duitsland over, die een vergelijkbare begrotingsdiscipline ed hadden.quote:Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Omdat Duitsland de dienst uitmaakte, net als nu?
Maar als we uit de euro stappen, dan zal je de waarde van de nieuwe gulden t.o.v. de euro toch constant willen houden, dus wat is dan je voordeel?
Tuurlijk zijn die mensen er...er zijn ook mensen die in Ufo's geloven.... en nu?quote:Op maandag 3 september 2012 13:40 schreef MMXMMX het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schilderij is natuurlijk niet voor niets gemaakt het geeft duidelijk aan dat er mensen zijn die Wilders een gevaarlijke man vinden .
Tja ik ben het daar helemaal mee eens .
Onderbouw dat eens ? Wat is er zo gevaarlijk aan Roemer ?quote:Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die mensen er...er zijn ook mensen die in Ufo's geloven.... en nu?
Ik vind Roemer een gevaarlijke gek... meer mensen die vinden dat...en nu?
Hij komt zo lekker bourgondisch over maar ondertussen.... nee geef mij dan maar een botte hark die gewoon staat voor wat hij zegt in plaats van een bourgondier die mooi weer speelt maar ondertussen zijn schoonmoeder nog verpatst aan europa.quote:Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Onderbouw dat eens ? Wat is er zo gevaarlijk aan Roemer ?
Ja leuk hoor maarquote:Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Hij komt zo lekker bourgondisch over maar ondertussen.... nee geef mij dan maar een botte hark die gewoon staat voor wat hij zegt in plaats van een bourgondier die mooi weer speelt maar ondertussen zijn schoonmoeder nog verpatst aan europa.
Je post gaat mijn intelligentie te boven. "De slang", wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 3 september 2012 13:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De slang is mislukt om exact dezelfde redenen als het nu fout gaat. En toen bleven alleen de kleinere landen rondom Duitsland over, die een vergelijkbare begrotingsdiscipline ed hadden.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uropa-de-slang.dhtmlquote:Op maandag 3 september 2012 14:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je post gaat mijn intelligentie te boven. "De slang", wat bedoel je daarmee?
Overigens blijft mijn vraag staan, wat is het voordeel van een eigen munt als de waarde toch gekoppeld is aan 1 of meerdere andere munten?
Roemer gaat straks beslissen dat mijn zuurverdiende centjes naar klaplopers in binnen- en buitenland gaan. Dit zal de mensen niet bevallen waardoor er onderling afgunst en haat komt. Lekker is dat.........quote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja leuk hoor maar
Wat is er zo gevaarlijk aan Wilders?quote:Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja leuk hoor maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |