abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116316681
Wilders is extreem rechts en dat is bewezen ook wilders is niet tegen geweld gebruiken als het om Marokanen gaat hij riep zelfs schiet ze maar in de knie als ze niet willen horen .

Wilders wil NL desnoods met geweld weer onder de knie krijgen en wat zecht men hier over ?

Het onderscheid tussen "gewoon" rechts en extreemrechts wordt dan ook in de eerste plaats gemaakt door degene die deze termen gebruikt. Een gangbaar criterium is de gewenste wijze van maatschappijverandering. Extreemrechts wil deze verandering bereiken, desnoods door middel van geweld. Zij zijn een voorstander van een sterke, leidende overheid. Dit in tegenstelling tot gewoon rechts, dat langs democratische weg naar maatschappelijke veranderingen streeft.

BRON http://nl.wikipedia.org/wiki/Extreemrechts

Wilders is een gevaarlijke man met een paar goede gestolen linkse ideen maar pas op want deze wolf in schaapskleren is echt rechts.

Hoor je wilders ooit over de dak en thuislozen ? Over de armen in Nederland ? NEE
Wilders is extreem rechts.

Een levens gevaarlijke man die uit de VVD partij afkomstig is en dat moet voldoende aangeven waar we hier mee van doen hebben .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_116316752
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:54 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik heb toch een ander debat gezien... Pechtold ownde die Wilders-tokkies zo hard dat ze op het einde begonnen te schreeuwen van frustratie.
Vergeet niet dat Pechtold ook vaak onderbroken werd waardoor hij zijn zinnen niet kon afmaken.

quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:08 schreef mossad_agent het volgende:
Denken dat je Europa nodig hebt..... De Denen bestaan ook nog hoor ;) Pechtoldje rolt zijn eigen moeder nog voor de 'hoge heren', een likkertje dat is het.
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 19:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Niet in de euro.
Maar de Denen hebben olie en gas. Zij exporteren dan ook veel gas (en ook olie) net zoals Noorwegen. Wij leven van de pure export dus de EU is belangrijk.

http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?v=138&c=da&l=nl
If not now, then when.
pi_116317325
  maandag 3 september 2012 @ 09:41:14 #229
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_116337500
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:16 schreef Belabor het volgende:

[..]

Gelukkig weet jij alles van elkaar in waarde laten. Altijd hoor ik dit weer over Pechtold. Kontenlikker dit, landverrader dat. Jammer dat er nooit intelligente uitspraken uitkomen.
Nee echt,...wordt Pechtold een kontenlikker genoemd?? Wow...hij zal nu wel niet kunnen slapen. Ben je ook als moraalridder actief als andere politicus voor stront worden uitgemaakt??? Of alleen wanneer het om Pechtoldje gaat?

Overigens zie ik op je twitter een bericht maar Pechtoldje:

quote:
@APechtold Teleurgesteld in de spot die vandaag verscheen. Te populistisch en veel te veel gericht op SP. Ik verwacht beter van mijn D66!
Populistisch??? :) Pechtoldje??? Dus behalve de PVV richt hij zich nu ook teveel op de SP. Laat Pechtoldje nu eens de kracht van zijn eigen partij en zijn eigen ideeen naar buiten brengen in plaats van alleen maar te spiegelen aan andere partijen.

[ Bericht 28% gewijzigd door mossad_agent op 03-09-2012 09:47:07 ]
  maandag 3 september 2012 @ 09:41:59 #230
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_116337520
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Pechtold ook vaak onderbroken werd waardoor hij zijn zinnen niet kon afmaken.
Wat ook weer behoorlijk asociaal is.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 3 september 2012 @ 09:55:23 #231
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_116337769
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 09:16 schreef sunny16947 het volgende:
Ik kom heel veel mensen tegen op verschillende fora, die, als ze reageren op gebeurtenissen eigenlijk precies het standpunt van de PVV verwoorden. Ze doen de stemwijzer, kieswijzer etc. en zijn verbaasd als daar PVV op 1 uitkomt. Ze zeggen dan toch maar te stemmen op SP, VVD of lopen over naar PvdA. En ondertussen gaat het bashen van Wilders verder. Blonde leider, nazi, fascist, rascist etc. en PVV stemmers zijn Wildersadepten en hersenloze volgelingen. Echte argumenten komen er zelden uit. Duidelijk is dat de MSM en de linkse politiek zijn werk goed heeft gedaan.

Gisteravond 1/9 ging Pechtold, bij nieuwsuurpolitiek, in debat met de achterban van de PVV. Hij dacht die (domme) PVVers wel even te vertellen hoe hard we de EU nodig hebben. Want echt, zonder de EU gaat het licht uit, verkopen we geen komkommer meer, heeft niemand meer een baan en zijn we binnen no time in oorlog met de rest van Europa. Gek dat hij het verschil niet kende tussen Europa en de EU. Natuurlijk werden de cijfertjes erbij gehaald om aan te tonen dat wij echt heul veel verdienen aan de EU. Jammer dat die daarvoor weer verdraaid moesten worden. Maar goed, hij kwam van een koude kermis thuis. En ging af als een gieter.

De EU en Euro zijn HET thema van de verkiezingen. Al doen de linkse, hoewel ik een hekel heb aan links-rechts benoem ik het maar zo, heel erg hun best het buiten de discussie te houden. Wel hielp Pechtold er nog eens op te wijzen dat volgende maand reeds cruciale beslissingen worden genomen in de EU. Of we nog meer geld over de balk gooien, of we nog meer zeggenschap overdragen, of we ons nog meer uit laten kleden.

Het is dus van het grootste belang dat je je stem uitbrengt op 12 september. Vergeet alle zijpaden van zorg, HRA, immigratie, werkeloosheid, economie. Je kunt daar pas over praten als je weet waar je als land staat. Alles heeft te maken met de EU/Euro. Wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen. Ook voor de EU/Euro dreef Nederland handel, had een bloeiende economie, een uitstekend sociaal stelsel. Zelfs beter dan de laatste 12 jaar.

Maar waar moet je dan op stemmen als je antipathie voor Wilders door alle negatieve indoctrinatie zo diep geworteld is. Wel er is een alternatief. Lees het volgende: http://www.amsterdampost.(...)et-een-wildersfobie/
En mocht je dat niet overtuigen, geef je stem dan aan een anti EU partij.

12 september is een referendum voor of tegen EU/Euro de rest komt daarna. Schuif de EUrekening niet door de volgende generatie.
Eens.

Uit de EU is het belangrijkste nu. Ik ben links, maar anti-EU.

SP, Mens en Spirit, Partij voor de Dieren zijn gematigd anti-EU

PiratenPartij is helaas pro-EU. Helaas, want verder is het een geweldige partij.

PVV is anti, maar dat is gezien de rest van de standpunten van Wilders geen alternatief voor me. SOPN is heel duidelijk anti-EU, het is zelfs een der speerpunten en verder links en niet voor een politiestaat.

Dus ben je rechts en anti-EU is er de PVV of AeuP
Ben je links en anti EU is SOPN, PartijvoordeDieren, Mens en Spirit en in mindere mate de SP een optie.
pi_116337858
quote:
14s.gif Op zondag 2 september 2012 19:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

[..]

[..]

Maar de Denen hebben olie en gas. Zij exporteren dan ook veel gas (en ook olie) net zoals Noorwegen. Wij leven van de pure export dus de EU is belangrijk.

http://www.indexmundi.com/g/g.aspx?v=138&c=da&l=nl
Wij hebben ook gas. Alsof de Deense economie draait op de olie en gasexport, kom op zeg. Zwitserland zeker ook? Zweden ook? Alsof iedereen het kan behalve wij zeker?
En voor de euro (10 jaar pas he!!!) exporteerden wij ook gewoon hoor.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116338098
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 09:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Eens.

Uit de EU is het belangrijkste nu. Ik ben links, maar anti-EU.

SP, Mens en Spirit, Partij voor de Dieren zijn gematigd anti-EU

PiratenPartij is helaas pro-EU. Helaas, want verder is het een geweldige partij.

PVV is anti, maar dat is gezien de rest van de standpunten van Wilders geen alternatief voor me. SOPN is heel duidelijk anti-EU, het is zelfs een der speerpunten en verder links en niet voor een politiestaat.

Dus ben je rechts en anti-EU is er de PVV of AeuP
Ben je links en anti EU is SOPN, PartijvoordeDieren, Mens en Spirit en in mindere mate de SP een optie.
Waarom stem je op een anti-EU partij als ik vragen mag?

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wij hebben ook gas. Alsof de Deense economie draait op de olie en gasexport, kom op zeg. Zwitserland zeker ook? Zweden ook? Alsof iedereen het kan behalve wij zeker?
Als je een grote olie- en gasvoorraad hebt dan is alles al gauw iets makkelijker.

Verder is het natuurlijk heel leuk en aardig dat wij beschikken over gas, maar wij exporteren niet dusdanig veel gas (überhaupt olie) zoals bijvoorbeeld Noorwegen. Wij importeren zelfs gas uit Rusland omdat wij een 'buffer' willen opbouwen voor 'noodgevallen' in de toekomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 03-09-2012 12:46:42 ]
If not now, then when.
  maandag 3 september 2012 @ 10:16:30 #234
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_116338222
quote:
12s.gif Op maandag 3 september 2012 10:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom stem je op een anti-EU partij als ik vragen mag?

[..]

Dat mag je vragen. :D :P

Ik stem dus SOPN, een linkse anti-EU partij. Een partij tegen meer camera's en tegen de politiestaat, dus dat aangaande lijnrecht tegenover de PVV. Voor basisinkomen.

Ik ben voor een soeverein land, een soeverein Nederland. Samenwerking met andere landen is prima, maar geen grote ondemocratische superstaat. Bovendien is de E.U. zeer kapitalistisch van aard en heerst het grootkapitaal, de multinationale ondernemingen. Het is geen unie van de burgers, het is een unie van het kapitaal en de burgers zijn hierin niet veel meer dan slaven.

En ik geloof dat het nu wel duidelijk is dat de Euro gefaald heeft. Het feit dat een kwal als Wientjes voor de E.U. is, is eigenlijk al reden genoeg om tegen de E.U. te zijn. Deze man heeft heel weinig op met arbeidersrechten en ziet het volk als slaven die graag uitgebuit worden.

De EU is ook een opstapje naar de NWO en ik ben geen voorstander van de NWO.

[ Bericht 8% gewijzigd door Linkse_Boomknuffelaar op 03-09-2012 10:25:38 ]
pi_116338505
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 10:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dat mag je vragen. :D :P

Ik stem dus SOPN, een linkse anti-EU partij. Een partij tegen meer camera's en tegen de politiestaat, dus dat aangaande lijnrecht tegenover de PVV. Voor basisinkomen.

Ik ben voor een soeverein land, een soeverein Nederland. Samenwerking met andere landen is prima, maar geen grote ondemocratische superstaat. Bovendien is de E.U. zeer kapitalistisch van aard en heerst het grootkapitaal, de multinationale ondernemingen. Het is geen unie van de burgers, het is een unie van het kapitaal en de burgers zijn hierin niet veel meer dan slaven.

En ik geloof dat het nu wel duidelijk is dat de Euro gefaald heeft. Het feit dat een kwal als Wientjes voor de E.U. is, is eigenlijk al reden genoeg om tegen de E.U. te zijn. Deze man heeft heel weinig op met arbeidersrechten en ziet het volk als slaven die graag uitgebuit worden.

De EU is ook een opstapje naar de NWO en ik ben geen voorstander van de NWO.
Dat het een linkse partij zou zijn is geen verassing. :P

Ik heb mij enkele jaren al veel ingelezen over de NWO en wat daar allemaal bij hoort. Het idee is niet per se iets waar je naartoe wilt werken als land. Maar weet je wat het is, je kan er toch niet veel tegen doen omdat 70% van de bevolking het niet wilt weten, het niet wilt snappen en het ze niks interesseert. Als dat wel het geval zou zijn, dan is het al makkelijker om er daadwerkelijk 'iets' tegen te doen.

Zoals ik al vaker heb gezegd in het topic denk ik dat de EU pas omvalt als dat uit zichzelf gebeurt en het gaat sowieso al niet gebeuren door op een bepaalde partij te stemmen die hiervoor pleit.

Maar we zien wel wat er gebeurd. En een slaaf zijn is meer een beslissing die jij zelf neemt. Ga jij gewoon het normale levens-traject volgen of ga je iets voor jezelf doen, iets waar het grote geld zit. ;) Geld = vrijheid. Het is voor mij belangrijker om geen 'slaaf' te zijn dan de mensen om mij heen eerlijk gezegd.
If not now, then when.
  maandag 3 september 2012 @ 11:37:48 #236
373754 mossad_agent
pi_116340060
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 09:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Door indoctrinatie is dit blijkbaar door velen reeds vergeten ;) Nederland handelsland vind er wel iets op :)
pi_116340527
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:37 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Door indoctrinatie is dit blijkbaar door velen reeds vergeten ;) Nederland handelsland vind er wel iets op :)
:')

Dat leer je gewoon op school hoor.
If not now, then when.
pi_116341917
quote:

[..]

De munten van de EU zijn al sinds 1979 gekoppeld, toen was er al 1 monetair beleid. Als NL nu uit de euro stapt ga je dan de monetaire koppeling met de euro loslaten?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_116342044
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:44 schreef DroogDok het volgende:

[..]

De munten van de EU zijn al sinds 1979 gekoppeld, toen was er al 1 monetair beleid. Als NL nu uit de euro stapt ga je dan de monetaire koppeling met de euro loslaten?
Je hebt het over de slang in de tunnel?
De facto was de gulden gekoppeld aan de D-Mark.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 3 september 2012 @ 12:52:30 #240
373754 mossad_agent
pi_116342101
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 11:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

:')

Dat leer je gewoon op school hoor.
Waarom is men dan hier zo bang voor het gegeven dat Nederland dood is zonder Europa??? Niets aan de hand, Zwitersland en Denemarken redden zich prima, veel beter dan de rest van Europa. Maar nee, Pechtold wil ons uitleveren aan Europa, hij zal er vast zelf beter van worden, links lullen rechts vullen.
pi_116342322
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je hebt het over de slang in de tunnel?
De facto was de gulden gekoppeld aan de D-Mark.
Omdat Duitsland de dienst uitmaakte, net als nu?

Maar als we uit de euro stappen, dan zal je de waarde van de nieuwe gulden t.o.v. de euro toch constant willen houden, dus wat is dan je voordeel?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_116342344
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:02 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Omdat Duitsland de dienst uitmaakte, net als nu?

Maar als we uit de euro stappen, dan zal je de waarde van de nieuwe gulden t.o.v. de euro toch constant willen houden, dus wat is dan je voordeel?
De slang is mislukt om exact dezelfde redenen als het nu fout gaat. En toen bleven alleen de kleinere landen rondom Duitsland over, die een vergelijkbare begrotingsdiscipline ed hadden.
pi_116343182

Dit schilderij is natuurlijk niet voor niets gemaakt het geeft duidelijk aan dat er mensen zijn die Wilders een gevaarlijke man vinden .

Tja ik ben het daar helemaal mee eens .
  maandag 3 september 2012 @ 14:12:39 #244
373754 mossad_agent
pi_116344019
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:40 schreef MMXMMX het volgende:
[ afbeelding ]

Dit schilderij is natuurlijk niet voor niets gemaakt het geeft duidelijk aan dat er mensen zijn die Wilders een gevaarlijke man vinden .

Tja ik ben het daar helemaal mee eens .
Tuurlijk zijn die mensen er...er zijn ook mensen die in Ufo's geloven.... en nu?

Deze poster is natuurlijk niet voor niets gemaakt het geeft duidelijk aan dat er mensen zijn die Roemer een gevaarlijke man vinden .
pi_116344054
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:12 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn die mensen er...er zijn ook mensen die in Ufo's geloven.... en nu?

Ik vind Roemer een gevaarlijke gek... meer mensen die vinden dat...en nu?
Onderbouw dat eens ? Wat is er zo gevaarlijk aan Roemer ?
  maandag 3 september 2012 @ 14:22:42 #246
373754 mossad_agent
pi_116344248
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:14 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Hij komt zo lekker bourgondisch over maar ondertussen.... nee geef mij dan maar een botte hark die gewoon staat voor wat hij zegt in plaats van een bourgondier die mooi weer speelt maar ondertussen zijn schoonmoeder nog verpatst aan europa.
pi_116344366
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:22 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Hij komt zo lekker bourgondisch over maar ondertussen.... nee geef mij dan maar een botte hark die gewoon staat voor wat hij zegt in plaats van een bourgondier die mooi weer speelt maar ondertussen zijn schoonmoeder nog verpatst aan europa.
Ja leuk hoor maar
pi_116344634
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 13:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De slang is mislukt om exact dezelfde redenen als het nu fout gaat. En toen bleven alleen de kleinere landen rondom Duitsland over, die een vergelijkbare begrotingsdiscipline ed hadden.
Je post gaat mijn intelligentie te boven. "De slang", wat bedoel je daarmee?

Overigens blijft mijn vraag staan, wat is het voordeel van een eigen munt als de waarde toch gekoppeld is aan 1 of meerdere andere munten?
pi_116344793
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:36 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Je post gaat mijn intelligentie te boven. "De slang", wat bedoel je daarmee?

Overigens blijft mijn vraag staan, wat is het voordeel van een eigen munt als de waarde toch gekoppeld is aan 1 of meerdere andere munten?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uropa-de-slang.dhtml
If not now, then when.
  maandag 3 september 2012 @ 15:14:07 #250
373754 mossad_agent
pi_116345818
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Ja leuk hoor maar
Roemer gaat straks beslissen dat mijn zuurverdiende centjes naar klaplopers in binnen- en buitenland gaan. Dit zal de mensen niet bevallen waardoor er onderling afgunst en haat komt. Lekker is dat.........

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 14:26 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Ja leuk hoor maar
Wat is er zo gevaarlijk aan Wilders?

[ Bericht 27% gewijzigd door mossad_agent op 03-09-2012 15:22:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')