Ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:33 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik wil een keertje track opnemen, serieus.
En dan natuurlijk met betere teksten.
Alleen kost allemaal geld, en in deze skeerre tijden.. pff.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:32 schreef 3M1N3M het volgende:
32 dagen niet gepost in dit topic,
deze shit die drop ik.
Kick het net messi, andere shit kop ik.
Ben scherp net Messi, net Wesley.
Ik fuck bitches, maar de beste blijft ashley.
Straalt kracht uitquote:Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef 3M1N3M het volgende:
Sorry Mensen,
Gisteravond had ik m’n laptop dichtgedaan omdat iemand voorbij kwam..
En ben ik verder gegaan op m’n telefoon.
Maargoed:
Ik liep op de straat, zag die rijke neger.
Ik pakte zijn ketting en horloge, vuile kkstraatveger!
Geef me je goud of ik schiet je
en toen zei hij, shchwiebieiebje..
Het was negertaal, ik kon het niet verstaan..
Maar ik had goud gestolen, van een kankerbanaan.
Ik ging naar Postal Gold, die gaven me geld.
Ik zei 450, kankerfantastisch
Het was zoveel geld, ik werd helemaal spastisch.
Toen kwam die man, met zijn kutkop.
Hij praatte heel deftig: ''Guud uuf ruutoop''
Ik zei wats mis met jij moet je stoel naar je hoofd ofzo joh kankergek?
Toen hield die kneus meteen zijn bek.
Ik liep met me floes, me doeks, me yelt
Ik ging naar de mac, en bestelde voor veel geld.
En toen had ik diabetes,
En dat heeft de mac geweten.
3M1N3M de wereld en zeker FOK! heeft je nodig. Jouw teksten zullen mij altijd blijven raken en ik wil niets liever op deze zonnige dag dan een comeback van de grootmeester hemzelf. Het idee dat je oeuvre bij deze heilige stukken zal blijven doet mijn hart bloeden en mijn ziel langzaamaan wegkwijnenquote:
Wats mis met jij, doe eens rustig aan.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3M1N3M de wereld en zeker FOK! heeft je nodig. Jouw teksten zullen mij altijd blijven raken en ik wil niets liever op deze zonnige dag dan een comeback van de grootmeester hemzelf. Het idee dat je oeuvre bij deze heilige stukken zal blijven doet mijn hart bloeden en mijn ziel langzaamaan wegkwijnen
3M1N3M WAAR BEN JE!
Had even gezegd dat je hier al tijden weer rondloopt joh. Je teksten zijn nog steeds ijzersterk, ben je van plan om iets met dit talent te doen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wats mis met jij, doe eens rustig aan.
anders ben ik van plan weer weg te gaan
deze man heeft nu AIDS en HIV
is ontmaagd op 't puntje van de klif
Vieze autist bleef maar door rammen
wist niet eerst mijn kont haar te kammen
Draaide me om gaf 'm een harde douw
Piepte als mijn poesje zo van miauw
Toen maar weg gerend naar de mac jwz
Kocht een grote mac en een elf
deze rapper alweer bijna aan zn eind
Mis me niet, ik zeg 't omdat dit rijmt
Ssssst, ik ben hem nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had even gezegd dat je hier al tijden weer rondloopt joh. Je teksten zijn nog steeds ijzersterk, ben je van plan om iets met dit talent te doen?
Inmiddels wel ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:14 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ssssst, ik ben hem niet
Overigens ben ik 15 en geen 12
braafquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Soort van , was overigens een hele pak (inhaal) leerwerk.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |