Ah oke.quote:Op zondag 2 september 2012 02:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niks ik ouwehoer maar wat, nu eindelijk eminem niet meer het onderwerp is
Hopelijk komt er iemand voor in de plaats die net zo dom is.quote:Op zondag 2 september 2012 02:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Flikker is er vandoor gegaan. Ouders vast wakker geworden.
Ben je dronken?quote:
Ik mis 'm nu alquote:Op zondag 2 september 2012 02:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Flikker is er vandoor gegaan. Ouders vast wakker geworden.
Alles goed dan? kom je mee brommers kiekn?quote:
Ik geloof jequote:Op zondag 2 september 2012 02:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar ik ben het echt nooit hoor.
Wat voor manier?quote:Op zondag 2 september 2012 02:05 schreef Smoofie het volgende:
Een manier om te testen of Jojo dronken is.
Zeker goed. Daar ook?quote:Op zondag 2 september 2012 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles goed dan? kom je mee brommers kiekn?
Dat is de bedoeling mijn lieve rens.quote:Op zondag 2 september 2012 02:06 schreef RensAjacied het volgende:
Mikey is het erg dat ik het wel een mooi nummer vind?
Mag ik je nummer?quote:Op zondag 2 september 2012 02:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat voor manier?
[..]
Zeker goed. Daar ook?
Blessure opgelopen.quote:Op zondag 2 september 2012 02:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat voor manier?
[..]
Zeker goed. Daar ook?
Nee joh veel te koud.quote:
Die met trill functie ?quote:Op zondag 2 september 2012 02:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh veel te koud.
Had trouwens afgelopen nacht mijn elektrisch dekentje alweer aan
Weet jij je eigen nummer nog als je dronken bent?quote:Op zondag 2 september 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is niet dronken. Jammer. Mn eninge kans is als je dronken bent/.
Ja. En anders laat ik het gewoon zien op mn mob.quote:Op zondag 2 september 2012 02:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet jij je eigen nummer nog als je dronken bent?
Ach troost je. Mijn enige kans is als ze bewusteloos is.quote:Op zondag 2 september 2012 02:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze is niet dronken. Jammer. Mn eninge kans is als je dronken bent/.
Ik ben morgen in Hengelo heb je dat ding niet meer nodigquote:
...quote:
Gewoon GHB in m'n drankje doen, komt goed.quote:Op zondag 2 september 2012 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach troost je. Mijn enige kans is als ze bewusteloos is.
Wist ik alquote:Op zondag 2 september 2012 02:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon GHB in m'n drankje doen, komt goed.
Wat ga je morgen doen in Hengelo?quote:Op zondag 2 september 2012 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Hengelo heb je dat ding niet meer nodig
Ik heb trouwens een keer as in mijn drankje gehad. Goeiedag, wat kun je daar ziek van worden zeg.quote:
Bij jou op visite. Dinsdag heb ik daar trouwens een drugs voorlichting.quote:Op zondag 2 september 2012 02:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat ga je morgen doen in Hengelo?
Als ex-verslaafde?quote:Op zondag 2 september 2012 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij jou op visite. Dinsdag heb ik daar trouwens een drugs voorlichting.
wtf, serieus?quote:Op zondag 2 september 2012 02:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een keer as in mijn drankje gehad. Goeiedag, wat kun je daar ziek van worden zeg.
Ik maakte laatst die grap in een topic, maar TS keek geen South Park dus het werd een raar gesprekquote:Op zondag 2 september 2012 02:15 schreef Doublepain het volgende:
Mooie elke keer als je ziet 14 jarige doet MILF
[ afbeelding ]
Drugs are bad.quote:Op zondag 2 september 2012 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij jou op visite. Dinsdag heb ik daar trouwens een drugs voorlichting.
Gaat over GHB hoe je het moet maken etc denk ik ach zit een BBQ bij. daar kom ik voor.quote:
Dat iemand dat bijkbaar een keer in je drankje heeft gedaan.quote:Op zondag 2 september 2012 02:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je daar ziek van kunt worden? Ja.
In de hoop dat iemand je zou verkrachten?quote:Op zondag 2 september 2012 02:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb wel eens GHB in mn drankje gehad
Ja maar dat was een bewussie.quote:Op zondag 2 september 2012 02:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb wel eens GHB in mn drankje gehad
Goeie songquote:
Was in Enschede. Toen dronk ik nog bessenquote:Op zondag 2 september 2012 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat iemand dat bijkbaar een keer in je drankje heeft gedaan.
Dat je daar ziek van kan worden geloof ik direct.
Omdat ze x,xxx aantal keer hun eigen plaat kopen om op 1 te staanquote:
Ohquote:Op zondag 2 september 2012 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojo is een knappe vrouw maar volgens mij is ze wel heel fel.
ik heb liever een volgende vriendin dan een met een mening.
Ik geef je onderzoek een 8+quote:Op zondag 2 september 2012 02:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent niet dronken
Onderzoek afgerond.
En wel als je dronken bent?quote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet mijn eigen nummer niet eens als ik nuchter ben
Volgens mij ben je heel vurigquote:Op zondag 2 september 2012 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OhOver die laatste zin ga ik even nadenken, want die snap ik niet.
En wat bedoel je met fel?
0633981769quote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Een onderdanige ipv een die denkt dat ze recht van spreken heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OhOver die laatste zin ga ik even nadenken, want die snap ik niet.
En wat bedoel je met fel?
Ach ja, shit happens.quote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dankje, maar ik vind het wel jammer.
Houden zo.quote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij ben je heel vurig![]()
Das leuk in bed maar ben ook een beetje bang voor je.
Ook niet, dan moet ik me telefoon pakken en scrollen in me telefoonboek waar mijn nummer staatquote:
ik weet hem zelfs achterstevoren nog als ik dronken benquote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAA SNEL QUOTEN JONGENS HAHAHAHAquote:Op zondag 2 september 2012 02:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
ik weet hem zelfs achterstevoren nog als ik dronken ben
22408594-06
Begint met 60 - ... ?quote:Op zondag 2 september 2012 02:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
ik weet hem zelfs achterstevoren nog als ik dronken ben
22408594-06
Normaal als je lul bij een vrouw in de kont steekt zonder waarschuwing moeten ze misschien een beetje huilen maar jij geeft me dan gewoon een portie klappen.quote:
Neuh, zo kinderachtig ben ik niet.quote:Op zondag 2 september 2012 02:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rene gaat #800 hunten met zijn mod powers.
Misschien heb ik wel zo'n grote anus dat ik er niks van voel.quote:Op zondag 2 september 2012 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal als je lul bij een vrouw in de kont steekt zonder waarschuwing moeten ze misschien een beetje huilen maar jij geeft me dan gewoon een portie klappen.
Dan is het voor de man ook niet meer lekker.quote:Op zondag 2 september 2012 02:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel zo'n grote anus dat ik er niks van voel.
Je moet racist london subway ofzoiets intypenquote:
Een gat is een gat.quote:Op zondag 2 september 2012 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is het voor de man ook niet meer lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |