Ohquote:Op zondag 2 september 2012 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jojo is een knappe vrouw maar volgens mij is ze wel heel fel.
ik heb liever een volgende vriendin dan een met een mening.
Ik geef je onderzoek een 8+quote:Op zondag 2 september 2012 02:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent niet dronken
Onderzoek afgerond.
En wel als je dronken bent?quote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet mijn eigen nummer niet eens als ik nuchter ben
Volgens mij ben je heel vurigquote:Op zondag 2 september 2012 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OhOver die laatste zin ga ik even nadenken, want die snap ik niet.
En wat bedoel je met fel?
0633981769quote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
Een onderdanige ipv een die denkt dat ze recht van spreken heeft.quote:Op zondag 2 september 2012 02:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OhOver die laatste zin ga ik even nadenken, want die snap ik niet.
En wat bedoel je met fel?
Ach ja, shit happens.quote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dankje, maar ik vind het wel jammer.
Houden zo.quote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij ben je heel vurig![]()
Das leuk in bed maar ben ook een beetje bang voor je.
Ook niet, dan moet ik me telefoon pakken en scrollen in me telefoonboek waar mijn nummer staatquote:
ik weet hem zelfs achterstevoren nog als ik dronken benquote:Op zondag 2 september 2012 02:23 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAA SNEL QUOTEN JONGENS HAHAHAHAquote:Op zondag 2 september 2012 02:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
ik weet hem zelfs achterstevoren nog als ik dronken ben
22408594-06
Begint met 60 - ... ?quote:Op zondag 2 september 2012 02:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
ik weet hem zelfs achterstevoren nog als ik dronken ben
22408594-06
Normaal als je lul bij een vrouw in de kont steekt zonder waarschuwing moeten ze misschien een beetje huilen maar jij geeft me dan gewoon een portie klappen.quote:
Neuh, zo kinderachtig ben ik niet.quote:Op zondag 2 september 2012 02:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rene gaat #800 hunten met zijn mod powers.
Misschien heb ik wel zo'n grote anus dat ik er niks van voel.quote:Op zondag 2 september 2012 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal als je lul bij een vrouw in de kont steekt zonder waarschuwing moeten ze misschien een beetje huilen maar jij geeft me dan gewoon een portie klappen.
Dan is het voor de man ook niet meer lekker.quote:Op zondag 2 september 2012 02:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel zo'n grote anus dat ik er niks van voel.
Je moet racist london subway ofzoiets intypenquote:
Een gat is een gat.quote:Op zondag 2 september 2012 02:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan is het voor de man ook niet meer lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |