Als ex-verslaafde?quote:Op zondag 2 september 2012 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij jou op visite. Dinsdag heb ik daar trouwens een drugs voorlichting.
wtf, serieus?quote:Op zondag 2 september 2012 02:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een keer as in mijn drankje gehad. Goeiedag, wat kun je daar ziek van worden zeg.
Ik maakte laatst die grap in een topic, maar TS keek geen South Park dus het werd een raar gesprekquote:Op zondag 2 september 2012 02:15 schreef Doublepain het volgende:
Mooie elke keer als je ziet 14 jarige doet MILF
[ afbeelding ]
Drugs are bad.quote:Op zondag 2 september 2012 02:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij jou op visite. Dinsdag heb ik daar trouwens een drugs voorlichting.
Gaat over GHB hoe je het moet maken etc denk ik ach zit een BBQ bij. daar kom ik voor.quote:
Dat iemand dat bijkbaar een keer in je drankje heeft gedaan.quote:Op zondag 2 september 2012 02:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat je daar ziek van kunt worden? Ja.
In de hoop dat iemand je zou verkrachten?quote:Op zondag 2 september 2012 02:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb wel eens GHB in mn drankje gehad
Ja maar dat was een bewussie.quote:Op zondag 2 september 2012 02:17 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb wel eens GHB in mn drankje gehad
Goeie songquote:
Was in Enschede. Toen dronk ik nog bessenquote:Op zondag 2 september 2012 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat iemand dat bijkbaar een keer in je drankje heeft gedaan.
Dat je daar ziek van kan worden geloof ik direct.
Omdat ze x,xxx aantal keer hun eigen plaat kopen om op 1 te staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |