abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116684892
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 18:34 schreef Eenskijken het volgende:
a serbian film :') iedereen weet welke scene ik bedoel..
mmm welke, die baby rape? of dat die hoer onthoofd wordt met een machete terwijl ze doggystyle gepaald wordt?
:') sicke is dat dat soort shit echt wel gebeurde tijdens die oorlog in de jaren '90 daaro...........
pi_116747944
quote:
Braindead _O_ _O- _O_
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_116748171
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2012 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben wel wat gewend maar dit filmpje heb ik gestopt, ik begon te kokken :r
Dan moet je deze scene uit Bad Taste eens kijken :+

Het begin van Peter Jackson als filmmaker :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_116777142
Bad taste, die heb ik gezien. Wat een aparte film was dat. :D
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:06:40 #130
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116778550
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:06 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Dan moet je deze scene uit Bad Taste eens kijken :+

Het begin van Peter Jackson als filmmaker :P
:')
Epic
  vrijdag 14 september 2012 @ 14:53:23 #131
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_116780312
Die scene is misschien komisch... Maar zeker niet gruwelijk.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_116784575
quote:
13s.gif Op zondag 2 september 2012 00:29 schreef nietzman het volgende:
Drive, saaie kutfilm. Ik ben dat hele opvoeren van autisten als hoofdpersonen in films wel een beetje zat. Drive is een soort Amelie voor mannen.
_O-
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:00:33 #133
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_116949179
Uit de film Dread, de allerlaatste scene.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_116967802

De hele scene uit Bram Stoker's Dracula ;

Als ze een staak in Lucy's hart willen doorboren om haar geen vampier meer te laten zijn.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_116973410
Nou, als ik iets geleerd heb van dit topic is het dat sommige mensen een heel andere kijk op 'meest gruwelijk' hebben (waarschijnlijk door een gebrek aan ervaring). Waar het voor de een pas gruwelijk begint te worden bij autopsievideo's komt de ander niet verder dan de dood van de vader van Simba in de lion king. :{
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 19 september 2012 @ 16:08:35 #136
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_116984366
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef Northside het volgende:
Nou, als ik iets geleerd heb van dit topic is het dat sommige mensen een heel andere kijk op 'meest gruwelijk' hebben (waarschijnlijk door een gebrek aan ervaring). Waar het voor de een pas gruwelijk begint te worden bij autopsievideo's komt de ander niet verder dan de dood van de vader van Simba in de lion king. :{
Ach, het is ook meestal maar een moment opname. Ik zou echt niet weten welke scene mij het meest heeft geshockeerd (van alle films die ik ooit gezien heb). Morgen post ik waarschijnlijk een andere dan vandaag.
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
  woensdag 19 september 2012 @ 16:19:15 #137
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_116984821
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef Northside het volgende:
Een van de luguberste dingen die ik ooit heb gezien was een kerel die met een machete werd onthoofd midden op een plein. Waarschijnlijk een of ander propagandafilmpje uit Irak, Afghanistan of ergens in die contreien. Daar heb ik me een paar dagen slecht van gevoeld, maar ik was ook wat jonger toen.

Zo zag ik onlangs ook een filmpje van gemartelde mensen in Syrië. Eén man had gewoon geen onderkaak meer. Hij was bij bewustzijn en zat rechtop op iets wat een pijnbank moest voorstellen volgens mij. Het vlees van zijn gezicht bungelde vrijelijk onder z'n jukbeenderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')