SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op zondag 2 september 2012 18:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Irreversible, de verkrachtingsscene. Niet zozeer omdat je iets gruwelijks ziet, maar omdat hij zo ontzettend lang duurt, ca. een kwartier...na 5 minuten zat ik al te smeken om het einde van de scène...
Lol ga A Serbian Film kijken. En Flowers Of Flesh And Blood en de August Underground films.quote:Op zondag 2 september 2012 00:13 schreef JhonnyEnglish het volgende:
The human centipede moet je ff zien.. ik kan geen ergere film bedenken als deze.. met meerdere gruwlijke scenes! Dan is Saw nog mild.
the killer inside mequote:Op maandag 10 september 2012 13:38 schreef TamaravdS het volgende:
De scene in "The Devil Inside Me" waar Jessica Alba word geslagen.. Brr..
Ja, die krijgt ze er goed van langs. En dan naderhand met dat opgezette bultige hoofd rondlopen. Maar de meest gruwelijke scene ooit?quote:Op maandag 10 september 2012 13:38 schreef TamaravdS het volgende:
De scene in "The Devil Inside Me" waar Jessica Alba word geslagen.. Brr..
Sluit ik me bij aan. Zeker ook vanwegequote:Op zondag 2 september 2012 18:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Irreversible, de verkrachtingsscene. Niet zozeer omdat je iets gruwelijks ziet, maar omdat hij zo ontzettend lang duurt, ca. een kwartier...na 5 minuten zat ik al te smeken om het einde van de scène...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of iets dergelijks, ik weet het niet helemaal precies meer![]()
Ik vind een scene pas gruwelijk als er van enig realisme sprake is. A Serbian Film is zo over de top dat ik er totaal niet door geshockeerd wordt of gruwelijk vind. Hooguit ranzig en "leuk" bedacht, maar gruwelijk? Nee, verre van.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Serieus?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef Waaghals het volgende:
De home invasion scene uit Henry portrait of a serial killer. Gruwelijker heb ik het nog nooit gezien.
Ik ben wel wat gewend maar dit filmpje heb ik gestopt, ik begon te kokkenquote:
Hahaha, ik begin bijna te denken dat er iets mis is met me omdat ik altijd moet lachen om deze fragmenten.quote:Op maandag 10 september 2012 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend maar dit filmpje heb ik gestopt, ik begon te kokken
Het is ook grappig maar ik ging bijna over mijn nek, serieus. Dit is ook zo'n grappig moment en nogal goor. Dat kan ik dan wel weer hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 19:27 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Hahaha, ik begin bijna te denken dat er iets mis is met me omdat ik altijd moet lachen om deze fragmenten.
Al vaker gezien, heb m op dvd. Idd epische scène. Nosferatu moet ook een begaaide film zijn, maar ik moet m nog zien.quote:Op maandag 10 september 2012 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook grappig maar ik ging bijna over mijn nek, serieus. Dit is ook zo'n grappig moment en nogal goor. Dat kan ik dan wel weer hebben![]()
Toffe film ook
Ja, gore doet mij niks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |