Oh zo, ik ben nooit geabonneerd geweest op zoiets. De volgende generatie console, dat ik ga halen, wordt wat mij betreft gewoon weer een playstation.quote:Op zondag 16 september 2012 09:22 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij alleen voor gold members. Ik heb m wel gedownload.
Op de niet zo legale manier zeg maarquote:
CoolBluequote:Op maandag 17 september 2012 12:58 schreef JohnB52 het volgende:
Jup, dan kunnen we ze lezen. Ben benieuwd. Dan maar wat later bij de klant ;-)
Waar kopen jullie m nou?
Ik wacht op de usenetrelease. Shoot mequote:Op maandag 17 september 2012 20:08 schreef truedestiny het volgende:
Ik wacht nog altijd op een split screen career mode.
Die is er al bijna drie dagen?quote:Op maandag 17 september 2012 21:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wacht op de usenetrelease. Shoot me
Heb in twee races nu uit mijn HRT heel de race rook zien komen, en ook ziet elke AI auto er uit alsof de zijkant 'geschaafd' is.quote:
Pc bedoel ikquote:
Hier heb ik dus echt niets aan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:02 schreef JohnB52 het volgende:
Koop m gewoon. Bevalt ie niet , zet je m op marktplaats?
Geen grote vooruitgang op grafisch gebied, alhoewel ik moet zeggen dat AI auto's er beter uitzien en de belichting weer wat beter is. De game is vooral vooruitgegaan op handling van de auto's. De AI is ook iets verbeterd (maar niet veel), er zijn een aantal nieuwe modi voor als je dat leuk vind en het weersysteem is nog een stap vooruitgegaan, that's it.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:47 schreef Assassin92 het volgende:
Heb dus F1 2010 en 2011, en die heb ik niet kapot gespeeld. Vond 2011 ook niet echt een onwijs grote verbetering tegenover 2010. Weet iemand of dit wél een grote stap vooruit is? Anders laat ik hem lekker liggen, ondanks dat ik wel groot F1 fan ben.
Waarom die game sowieso op die engine draait is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:28 schreef vosss het volgende:
Als je bv kijkt naar DiRT 2 en 3 of GRiD die ook allemaal op de EGO Engine draaien, daar zie je diezelfde fletsheid helemaal niet in de kleuren.
Mij blijft het een raadsel dat JUIST voor een sport als F1 waar glitter en glamour gewoon bij hoort dat men kiest voor een flets kleurenpalet.
Maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |