Welke punten heeft de PvdA zoal van de SP overgenomen dan? Ik las laatst juist een artikel waarin werd betoogd dat de SP zo ver naar rechts is opgeschoven dat ze ook wel sociaal-democratisch genoemd kunnen worden.quote:Op maandag 3 september 2012 04:55 schreef Babbelegoegje het volgende:
Jaja, we vallen hier in herhalingen, dat 65 blijft 65 heb ik ook al tig keer uitgelegd. Maar dat schijnt te moeilijk te zijn om dat te begrijpen. De PVDA heeft punten van de SP zo overgenomen en gebruikt die nu, omdat ze scoren. Maar, stem gerust op de PVDA en ziet, en ervaar zelf, waar het weer toe zal leiden. Onze tijd komt nog wel...
en daar komt de 65 blijft 65 weer, terwijl dat al tig keer is uitgelegd.quote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, daar is de draaikont weer. Tijdje niet gelezen, maar nu duikt -ie dan weer op.
Welke partij roept ook alweer bij hoog en laag dat de AOW-leeftijd 65 moet blijven, en laat vervolgens, zonder de achterban te raadplegen, een heel ander voorstel door het CPB doorrekenen?
Ja, Samsom is een goede prater, maar draaien zie ik hem niet doen. Ik zie hem juist hameren op het PvdA-programma. Verder heeft de PvdA alleen de PVV uitgesloten als het aankomt op samenwerking. Of samenwerking over links haalbaar is, hangt af van de uitslag op 12 september. Als links te weinig zetels haalt, zal het land toch geregeerd moeten worden. En dan staat de PvdA nu eenmaal meer in het politieke midden dan de SP.
Uhmmm... ben je dement? Afgelopen nacht heb je nagenoeg dezelfde reactie ook al gegeven...quote:Op maandag 3 september 2012 16:41 schreef Babbelegoegje het volgende:
[..]
en daar komt de 65 blijft 65 weer, terwijl dat al tig keer is uitgelegd.
En wat dat draaien betreft, PVDA is de kampioen wat dat betreft. Ze hebben de laatste jaren niks anders gedaan. Ze draaien als een liere.
Een gluiperd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
...de nieuwe lijsttrekker. Wat is jullie oordeel over hem? En zijn lijfspreuk "met alles wat ik in me heb''?
quote:Op maandag 3 september 2012 19:06 schreef asco het volgende:
Echt een gladjanus met praatjes waar laaggeschoolden en werklozen intrappen. Zie ook de peilingen.
Eensquote:Op maandag 3 september 2012 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik vind Diederik Samsom een sympathieke, intelligente gozer die duidelijk weet uit te leggen waar de PvdA voor staat.
Daar ben ik het mee eens. Heb vandaag toevallig nog gesproken met iemand die loco-burgemeester is, en lid van de PvdA.quote:Op maandag 3 september 2012 20:36 schreef remlof het volgende:
Ik vind Diederik Samsom een sympathieke, intelligente gozer die duidelijk weet uit te leggen waar de PvdA voor staat.
Ok, maar dat was dus niet Samsomquote:Op maandag 3 september 2012 20:42 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Heb vandaag toevallig nog gesproken met iemand die loco-burgemeester is, en lid van de PvdA.
Nee, maar ik kon het opvallend goed met de beste man vinden. En veel standpunten waar we jet over eens zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, maar dat was dus niet Samsom
quote:Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nee, maar ik kon het opvallend goed met de beste man vinden. En veel standpunten waar we jet over eens zijn.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik vind Samsom uitstekend als lijsttrekker en tevens de beste kandidaat voor MP. Ik neig meer naar D66 of GL, maar als her spannend wordt tussen tussen Samsom en Rutte zal ik zeker op de eerste stemmen. Zo'n ranzige opportunist als Rutte in het torentje mag nooit meer gebeuren. Om maar te zwijgen van z'n fascistische gedoogvriendje.
Wat een geweldige post, dit.quote:Op maandag 3 september 2012 20:48 schreef Schadenfreude het volgende:
Ik vind Samsom uitstekend als lijsttrekker en tevens de beste kandidaat voor MP. Ik neig meer naar D66 of GL, maar als her spannend wordt tussen tussen Samsom en Rutte zal ik zeker op de eerste stemmen. Zo'n ranzige opportunist als Rutte in het torentje mag nooit meer gebeuren. Om maar te zwijgen van z'n fascistische gedoogvriendje.
Heb je die van mij gezien?quote:Op maandag 3 september 2012 20:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Wat een geweldige post, dit.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
In de Politieke Barometer van Ipsos Synovate is de PvdA groter dan de SP. Ten opzichte van de peiling van eind vorige week steeg de PvdA 4 zetels en leverde de SP 3 zetels in. De PvdA zou op 30 komen en de SP op 24.
![]()
http://nos.nl/artikel/414252-barometer-pvda-passeert-sp.html
Da's idd behoorlijk balen (dat de VVD nog zo groot is), maar het was wel te verwachten dat er geen stemmers van de VVD naar de PvdA zouden gaanquote:Op maandag 3 september 2012 20:50 schreef MrBaas het volgende:
PvdA
![]()
Alleen jammer dat Samsom geen zetels van de VVD afsnoept!
Ik ben bloedserieus. Rutte is wmb het meest verschrikkelijke type politicus dat er is. Iemand zonder principes die verbaal zo sterk is dat hij de holocaust nog recht zou kunnen praten (waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat hij dat goed zou keuren). Het banale kwaad. De man die wegkijkt als dat beter uitpakt.quote:Op maandag 3 september 2012 20:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..](mits je het serieus meent natuurlijk
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |