* Naar telefoon rent om te accepterenquote:Op zondag 2 september 2012 07:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En onderweg! Elzass eerst maar een invite gestuurd. En Djeep_64 en EvertK. Hebben we dat maar weer gehad.![]()
No problem. Ik ben onregelmatig aanwezig, want vakantie en nieuw huis.quote:Op zondag 2 september 2012 08:26 schreef crv het volgende:
Succes Iedereen
Ik ga deze maand ook weer 100% aan het werk dus excuses als potjes wat langer duren dan gewenst
quote:Op zondag 2 september 2012 08:53 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
No problem. Ik ben onregelmatig aanwezig, want vakantie en nieuw huis.
Dat werd in het vorige topic ook al gevraagd. Nee, ik maak geen klustopic.quote:Op zondag 2 september 2012 10:25 schreef crv het volgende:
[..]Doe jij ook topic openen in K&W ?
Mijn huis wordt als het goed is ook eind september opgebouwd.
De Keldervloer ligt al, dinsdag de rest van de kelder en 24-26 het huis
jammerquote:Op zondag 2 september 2012 11:01 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat werd in het vorige topic ook al gevraagd. Nee, ik maak geen klustopic.
Tja. Er moeten gewoon vloeren worden gelegd, muren geschilderd, een wandje geplaatst en een badkamer gebouwd. Allemaal niet zo spannend.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 10:42 schreef crv het volgende:
High scorehoewel nog niet te hoog
![]()
PONYWAGENS/SEC voor 96 points
Dit is inderdaad zo, mijn wordfeud naam is Vhawasquote:Op zondag 2 september 2012 08:36 schreef crv het volgende:
KAn het zijn dat de WF naam van Vincpod/Vhawas verkeerd om staat ?
Ik heb net Vhawas uitgenodigd
#1 Elzass - Vincpod
#2 Elzass - Landgoed
#3 Elzass - Vonkie87
Tegen Ziggy dus gestart
#4 Elzass - ziggyziggyziggy Start: 2-Sep-12
En ik moet mijn pot tegen augustuspot met FSTEO nog afronden, dus die heeft voorrang![]()
Meteen maar uitgenodigd.quote:Op zondag 2 september 2012 12:44 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dit is inderdaad zo, mijn wordfeud naam is Vhawas
@Wedstrijdleiding: Anne heeft zich alsnog aangemeld,kunnen de lijstjes nog aangepast wordenquote:
Astu!quote:Op zondag 2 september 2012 00:36 schreef WordFreud het volgende:
En hier is het speelschema van september![]()
Iedereen kan dus weer los
@ Anne: ja doe je toch mee? Af en toe heb ik wat moeite met het FOK-jargon.quote:Op zondag 2 september 2012 17:32 schreef crv het volgende:
[..]
@Wedstrijdleiding: Anne heeft zich alsnog aangemeld,kunnen de lijstjes nog aangepast worden
Nee hoor, ik ben nog ouder én ik sla een maandje over.quote:Op zondag 2 september 2012 21:24 schreef WordFreud het volgende:
[..]
@ Anne: ja doe je toch mee? Af en toe heb ik wat moeite met het FOK-jargon.
(Of misschien ben ik wel gewoon te oud![]()
)
Kan nu nog, want er zijn nog geen scores ingevuld.
quote:Op zondag 2 september 2012 21:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog ouder én ik sla een maandje over.
Dit is een geintje van crv![]()
Als het écht - écht simpel is, wil ik het wel bijhouden op de mac/aaipet.
Dat kan toch dan?
Stuur maar een pm. als jij denkt dat ik dat kan.
Crv kon het tenslotte ook als inval / vakantiekracht.![]()
Je had toch nix met google sheets etc.quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef crv het volgende:
[..]ow dus als ik het kan dan kan iedereen het
Wie is eigenlijk de oudste eredivisiespeler en wie de jongste? Daar zijn vast hele leuke statistiekjes over te maken, in combinatie met hoe er gescoord wordt.quote:Op zondag 2 september 2012 21:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog ouder én ik sla een maandje over.
Pmquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wie is eigenlijk de oudste eredivisiespeler en wie de jongste? Daar zijn vast hele leuke statistiekjes over te maken, in combinatie met hoe er gescoord wordt.
Ik ben in elk geval 36.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |