quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:41 schreef ikjijallebei het volgende:
Goendenavond,
Als ik onder de douche (wil) neuk(en) met mijn vriendin dan is er altijd dat vervelende beperkinkje, namelijk dat zij een dwerg is en ik een lange slungel. Ze kan niet tegen de muur gaan staan met haar mooie billen naar achter, en dat ik dan mijn lange pik -van uiteraard 30cm- er even inpoeier. Met andere woorden: we kunnen dat standje niet doen, terwijl ik dat een zeer leuk standje vind.![]()
Nu til ik haar meestal op en neuken we staand (naar elkaar toe, haar benen om mij heen, kenners weten), maar omdat ik een slappe magere mongool ben en zij een dikke zeekoe van 150kg, ben ik dit na 5 seconden al zat want mijn spaghetti-armpjes houden dat niet meer. Dus 2x stoten en dan houdt het weer op... Dus nu ga ik meestal liggen en berijdt ze me.
(daar is ze zeer goed in!)
We kunnen dus ook niet in het bos tegen een boom aan gaan staan, want het lengteverschil is gewoon te groot. Best jammerlijk vind ik dat zo nu en dan.
Deze beperking vind ik dus vervelend.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:42 schreef Mucha-Girl het volgende:
Koop een trapje of stop met zeuren.
Of doe iets aan je kippenkracht.
Neeeeeeeejj.... :$ :$ :$quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:44 schreef Pharkus het volgende:
Zeg ikjijallebei, ben je weer aan het overdrijven?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Tsja TS, ook jouw moeder krimpt naarmate ze ouder wordt. Koop een trapje voor d'r.
Ik moet er niet aandenken dat ik later nog kleiner dan 1,60 m wordquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Tsja TS, ook jouw moeder krimpt naarmate ze ouder wordt. Koop een trapje voor d'r.
Liggen in de douche?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon liggen en haar het werk laten doen. Handig - ik heb vernomen dat jij een student bent - ook als je de dag erna tentamens hebt, dan kun je terwijl ze bezig is nog wat lectuur doornemen; het heeft dus alleen maar voordelen. Je houdt de relatie gezond door regelmatige geslachtsgemeenschap en de studie gaat er niet onder lijden.
IPHquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aandenken dat ik later nog kleiner dan 1,60 m word
moet je wel kunnen pijpen natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:47 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
IPHHeeft ook zijn voordelen.
Dat is haar favoriete standje, daar heb ik wel geluk mee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon liggen en haar het werk laten doen. Handig - ik heb vernomen dat jij een student bent - ook als je de dag erna tentamens hebt, dan kun je terwijl ze bezig is nog wat lectuur doornemen; het heeft dus alleen maar voordelen. Je houdt de relatie gezond door regelmatige geslachtsgemeenschap en de studie gaat er niet onder lijden.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:44 schreef kwiwi het volgende:
oeiquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
moet je wel kunnen pijpen natuurlijk.
Daar heb jij wel de lippen voorquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ironisch dat jij dat zegt , als je begrijpt wat ik bedoel.... (en dat doe je vast wel!)quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:48 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:49 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Daar heb jij wel de lippen voor![]()
Een vriendin van 150kg helpt ook.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet met z'n 2 cm wel passen inderdaad. Opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |