Saaiquote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. 2x kruimelpudding
Klaar. Niet moeilijk doenWorks like shit.
Of ook nog een appelkruimelquote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen kruimel-abrikoos meer?quote:Op zondag 2 september 2012 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En dat!quote:
En dat!quote:Op zondag 2 september 2012 20:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Of ook nog een appelkruimel*schept verwarring*
ik wilde vragen of het verstandig was dat jij wel ging drinken op de 15de, maar meer hersencellen kunnen toch niet afsterven bij je wsquote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
Is dat wel verstandig dames om zoveel gebak te eten?
Vlaai is heel gezond er zit toch fruit in, behalve in de pudding kruimel daar wordt je dik vanquote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef MrMonkeyman het volgende:
Is dat wel verstandig dames om zoveel gebak te eten?
Gatverdamme!quote:Op zondag 2 september 2012 20:05 schreef indaha het volgende:
Misschien ook wel gehakt, dan zit je gelijk in het thema![]()
Heej! Niet op PB haten!quote:
Ik praat gewoon niet met jequote:Op zondag 2 september 2012 19:51 schreef MrMonkeyman het volgende:
oh god, ik ben benieuwd of sommigen net zo makkelijk op te naaien zijn tijdens de meet als hier op FOK!
Welke vrijdagmiddag ge je bestellen? A.s? Of de 14de>?quote:Op zondag 2 september 2012 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej! Niet op PB haten!![]()
Ga eerst maar eens bedenken of je nu zeker weet welke vlaai het moet zijn.
EN dan verzin ik vrijdagmiddag wel welke ik ga bestellen.
Inderdaad, en misschien dat ik je dan nog wil doen ook als ik genoeg op hebquote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik wilde vragen of het verstandig was dat jij wel ging drinken op de 15de, maar meer hersencellen kunnen toch niet afsterven bij je ws
quote:Op zondag 2 september 2012 20:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Vlaai is heel gezond er zit toch fruit in, behalve in de pudding kruimel daar wordt je dik van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik gewoon weer ff normaal doen want ben bang dat het anders uit de hand loopt
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Sorry, ik neuk alleen leuke mannen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Inderdaad, en misschien dat ik je dan nog wil doen ook
Als het as is dan wordt het schimmel-kruimelvlaaiquote:Op zondag 2 september 2012 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke vrijdagmiddag ge je bestellen? A.s? Of de 14de>?
Heb je nou al een bed danquote:Op zondag 2 september 2012 20:08 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Inderdaad, en misschien dat ik je dan nog wil doen ook als ik genoeg op heb
Dat wil ik meemakenquote:
Ik onthoud ook nog alles en ben rancuneus, vraag maar aan Erikquote:Op zondag 2 september 2012 20:09 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik denk nog eens niet dat ik het durf
Ja goed tochquote:Op zondag 2 september 2012 20:08 schreef Qwea het volgende:
Ooh en kan er hier iemand normaal taart snijden? Ik krijg het niet voor elkaar namelijk en als ik taart moet snijden, hebben we 6 stukken uit de taart, of 8
Volgende week pas. Wordt toch op zaterdag vers gebakken.quote:Op zondag 2 september 2012 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke vrijdagmiddag ge je bestellen? A.s? Of de 14de>?
Jullie mogen helemaal los op mij gaan hoorquote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken, je gaat hem gewoon het vuur aan de schenen leggen zodat wij daarna alles van hem weten
en eventueel chantagemateriaal hebben
Ik ben oud en krakkemikkig inmiddels dus jaquote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heb jij daar dan speciaal een bed voor nodig?
Nou ik heb tegenwoordig een geheim wapen om mannen op afstand te houdenquote:Op zondag 2 september 2012 20:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat wil ik meemaken, je gaat hem gewoon het vuur aan de schenen leggen zodat wij daarna alles van hem weten
en eventueel chantagemateriaal hebben
Nog steeds geheim?quote:Op zondag 2 september 2012 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ik heb tegenwoordig een geheim wapen om mannen op afstand te houden
Bestellen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het as is dan wordt het schimmel-kruimelvlaai
Alleen de lilikerds dan toch hoop ik? De leuke moet je juist houden!quote:Op zondag 2 september 2012 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ik heb tegenwoordig een geheim wapen om mannen op afstand te houden
Ik krijg trek van die lijst!quote:Op zondag 2 september 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende week pas. Wordt toch op zaterdag vers gebakken.![]()
Bestelformulier En niks met slagroom doen, behalve als je het ons om 2 uur al wil voeren.
Het is trouwens vlaai en geen taart en meestal gaan er 10 stukken uit. Behalve als je bij Ingetje bent, dan 8.
Ze kan al wel vast bestellen voor de 15de hoor, toch, hoop ikquote:Op zondag 2 september 2012 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het as is dan wordt het schimmel-kruimelvlaai
Kijk maar wat ik over een maand voor je moet meenemen.quote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik krijg trek van die lijst!*hadnietmoetenkijken*
Ik ben ook gewoon een Nederlanderquote:Op zondag 2 september 2012 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bestellen.Niet maken. Jij weet duidelijk niet veel van vlaai af.
Dat kan, maar het hoeft pas de dag van tevoren, mijn bakker is flexibel.quote:Op zondag 2 september 2012 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze kan al wel vast bestellen voor de 15de hoor, toch, hoop ik
Jaquote:
Ja bij de leukerds gebruik ik het nietquote:Op zondag 2 september 2012 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Alleen de lilikerds dan toch hoop ik? De leuke moet je juist houden!
Ja en we hadden 14 stukken nodig.quote:Op zondag 2 september 2012 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende week pas. Wordt toch op zaterdag vers gebakken.![]()
Bestelformulier En niks met slagroom doen, behalve als je het ons om 2 uur al wil voeren.
Het is trouwens vlaai en geen taart en meestal gaan er 10 stukken uit. Behalve als je bij Ingetje bent, dan 8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |