Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Heb je nog plannen voor vanaaf?quote:
lol, makes 2, ik duik bedje in.quote:
Telefoons uit he, voor het geval datquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nog plannen voor vanaaf?
Zo nee, lekker instorten.![]()
Ik heb morgen een hele dag voor mezelf.Lekker uitslapen, bankhangen, wasje doen en als ik zin heb nog de tuin in. Maar volgens mij gaat er niet veel uit mijn handen komen.
Nee van m'n broerquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:44 schreef indaha het volgende:
Gefeliciteerd met de doop Sara, het is het kindje van je zus toch?
heel dat veld was grotendeels een blubberteringbendequote:
Moddergevecht gehad? Wel mooie schoenenquote:
Mhaw.quote:Op zondag 2 september 2012 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Hoe ging het pootsgewijs? Kon je het een beetje volhouden?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Telefoons uit he, voor het geval dat![]()
Ja, is niet zo gek, zoiets is een aanslag op je conditie. Fijn dat de wond okee is nu. En nu weer een paar dagen rustig aan hèquote:Op zondag 2 september 2012 10:35 schreef Qwea het volgende:
Mhaw.
Had op het laatst wel echt last. Was blij dat ik thuis was. 7u achtereen staan 2 weken na je operatie is een beetje te veel van het goede.
Dus was ook blij dat ik in bed lag. Gelijk thuis tape afgehaald, wond zat haske mooi dicht.En toen lag ik om 23u in bed. Mo is nog wezen stappen, ik had er de fut niet meer voor.
Fijn dat het goed is gegaan! Vandaag rustig dagje met het pootje hoog?quote:Op zondag 2 september 2012 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw.
Had op het laatst wel echt last. Was blij dat ik thuis was. 7u achtereen staan 2 weken na je operatie is een beetje te veel van het goede.
Dus was ook blij dat ik in bed lag. Gelijk thuis tape afgehaald, wond zat haske mooi dicht.En toen lag ik om 23u in bed. Mo is nog wezen stappen, ik had er de fut niet meer voor.
Ik ga zo met mijn kaassoufle en mijn hamburger (die ik gisteren ook al hadquote:Op zondag 2 september 2012 11:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat het goed is gegaan! Vandaag rustig dagje met het pootje hoog?
En heb je defysio
de groetjes van me gedaan?
quote:Op zondag 2 september 2012 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga zo met mijn kaassoufle en mijn hamburger (die ik gisteren ook al had) op de bank serie checken en uitbrakken.
Nee, fysio geen groetjes gedaan van je![]()
Maar wel lekker lopen ouwehoeren met dr en haar kerel.
is het al 1 sept 2013?
Och jee. Sterkte voor jou, valt niet mee een zieke manquote:Op zondag 2 september 2012 11:28 schreef Qwea het volgende:
mo is ziek
Echt ziek. Niet drank ziek, maar aan de diarree enzo
Hij ligt op bed te snurkenquote:Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Och jee. Sterkte voor jou, valt niet mee een zieke man
Ga je straks een eitje voor hem bakken?quote:
Hater.quote:
Neequote:Op zondag 2 september 2012 11:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je straks een eitje voor hem bakken?
Dat is toch voor honden?quote:Op zondag 2 september 2012 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Heb wel verse jus voor hem die ik zo ga persen en ik ben rijst met kip aan het koken voor hem.
Trukse rijst met kip kan idd ook voor honden. Alhoewel rijst niet zo goed is voor hondenquote:
Nope, maar ja, nood breekt wet en zulks...quote:Op zondag 2 september 2012 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trukse rijst met kip kan idd ook voor honden. Alhoewel rijst niet zo goed is voor honden
Deel je niet eens ff virtuele taart uit?quote:
*vol verwachting koffie klaarzet*quote:Op zondag 2 september 2012 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deel je niet eens ff virtuele taart uit?
*zet taart in de SC*quote:Op zondag 2 september 2012 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deel je niet eens ff virtuele taart uit?
Heb je ze gepast en kun je erop lopen?quote:Op zondag 2 september 2012 14:45 schreef Oognip het volgende:
Ik heb schoenen voor onder m'n galajurk gekocht
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |