SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan is het dus onzin dat het voor hem noodzakelijk is om, genesis 18:21, naar Sodom en Gomorra te gaan om te kijken of het wel echt zo erg is als God gehoord heeft. En dat god het nog niet weet geeft hij duidelijk aan. Want hij laat ook de mogelijkheid open dat de geruchten die hij gehoord heeft niet kloppen. Want dan zal hij dat weten, staat er.
Ik vind dit vrij duidelijk! Jullie ook?"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
Daar wacht ik stiekem wel op ja!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:54 schreef truthortruth het volgende:
Als Hij dan toch dit topic volgt kan Hij misschien zelf even antwoorden? Lijkt mij wel zo handig.
Nee hoor, dan neemt-ie die mensen liefdevol tot hem. Lucky bastards.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:51 schreef Kyubey het volgende:
God is liefde...
...behalve dat hij vele volkeren uitmoordt...
Kun je me de goede link van dat plaatje sturen? Als ik hem opsla of de url van het plaatje gebruik, kan ik het niet lezen! Ben namelijk wel benieuwd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:14 schreef Semisane het volgende:
De tegenstrijdigheden beginnen al in het oude testament bij de boeken van genesis...in de bijbel wordt echt niet gekeken op een tegenstrijdigheidje of twee hoor.
[ afbeelding ]
Eéntje maar, voor het overzicht. Hij staat in de OP. En ik wacht nog op Christenen die dapper genoeg zijn om me te overtuigen van de perfectie van de bijbel...quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:40 schreef ATON het volgende:
Ik dacht dat het hier een topic betrof betreft tegenstrijdigheden in de bijbel. Nog niet zoveel bruikbaars gelezen.
1. Iemand die zegt dat de Bijbel in de 2e eeuw n.c. geschreven isquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:02 schreef Metalfrost het volgende:
De bijbel is een boek met normen en waarden uit de 2e eeuw na Christus die door een verzameling van sprookjes aan de schapen gepresenteerd wordt. Niets meer en bovendien ook niets minder. Modernisering hiervan is niet aan de orde, aangezien er in het centrum van Rome een hele stadstaat ligt die de aard van het bestaan ervan toewijdt aan het volgen van dit boek, tot op de puntjes.
Niet serieus nemenquote:
Nee ik niet!quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:49 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Een grote tegenstrijdigheid die ik tegenkwam is het volgende: als god alwetend is ( en overal ).
Dan is het dus onzin dat het voor hem noodzakelijk is om, genesis 18:21, naar Sodom en Gomorra te gaan om te kijken of het wel echt zo erg is als God gehoord heeft. En dat god het nog niet weet geeft hij duidelijk aan. Want hij laat ook de mogelijkheid open dat de geruchten die hij gehoord heeft niet kloppen. Want dan zal hij dat weten, staat er.
Ik vind dit vrij duidelijk! Jullie ook?
http://sciencebasedlife.f(...)ns-reasonproject.pngquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:40 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Kun je me de goede link van dat plaatje sturen? Als ik hem opsla of de url van het plaatje gebruik, kan ik het niet lezen! Ben namelijk wel benieuwd.
Super! Dankjewel.quote:http://sciencebasedlife.f(...)ns-reasonproject.png
Het is niet alleen zo dat God het KAN weten. Hij WEET het al. Dat is een eigenschap van god. Of wou je zeggen dat god op het moment van het maken van de aarde nog niet wist dat ik mezelf Uitstekelbaars zou gaan noemen op dit forum?quote:Nee ik niet!
Natuurlijk kon God weten wat er aan de hand was en alles.
Dit geval slaat er duidelijk op dat God werkelijk onderzoekt en duidelijk kijkt hoe mensen zijn!!
En niet simpelweg mensen neerslaat. Natuurlijk kan God weten wat daar gebeurt maar deze tekst laat dus zien dat Hij gaat kijken, het werkelijk goed onderzoekt.
Hoeveel topics worden dat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:49 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Ik stel voor dat we één tegenstrijdigheid per keer behandelen.
Eén. Met, als ik zo naar dat plaatje kijk dat Semisane en Arcee me stuurden, minstens 439 delenquote:
Nog steeds die plank voor je kop? Moeilijkheden met lezen ? Wie heeft hier beweerd dat de bijbel in de 2e eeuw is geschreven ? En kan je niet ergens anders gaan lullen ? Lees eens de titel van deze topic oen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:43 schreef bianconeri het volgende:
1. Iemand die zegt dat de Bijbel in de 2e eeuw n.c. geschreven is
Hoe serieus moet je dan genomen worden? Het grootste deel is ver daarvoor al opgeschreven en laatste deel toch echt in de 1e eeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |