Thanks, maar dat is het niet. Ik kan gewoon spelen, krijg mijn NAT niet goed geregeld. Alle goede poorten staan open, IP voor xbox geregeld en alles en blijf problemen houden. Heel af en toe staat hij ineens open maar kan ik nog tegen veel mensen niet spelen (die ook gewoon open poorten hebben). Echt te bizar.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Mooi team, heb helaas bijna alle spelers al in mijn Eredivisie silver team en Brasilver team
Wat is er met je router? Als je niet meer FIFA kan dankzij KPN glasvezel router dan kan ik je helpenPas ook problemen mee gehad en toch opgelost nu.
Mijn router heb je nooit gezienquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:56 schreef pascal08 het volgende:
Wiens router had ik laatst bekeken via Teamviewer? Ik weet het niet meer.![]()
Ik vond hem echt tegenvallen in de eerste wedstrijden..ben ook verwend met Casta en Kabirquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:58 schreef WezepAFCA het volgende:
IF Chevalier is echt de beste spits waar ik ooit mee gespeeld heb
Kabir is ook echt een baas. Maar Chevalier loopt bij mij altijd op de juiste plaats, schiet ze er van alle plekken in, sterk aan de bal. Heel compleet. Staat volgens mij ook op iets van 50 goals uit 25 wedstrijden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem echt tegenvallen in de eerste wedstrijden..ben ook verwend met Casta en Kabir
Ik heb meer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:59 schreef Maver24 het volgende:
ik heb nog 66 coins, haha, ga denk ik even wat silveren IFs verkopen , wil toch me BPL silver team afmaken
Dat is met Rampage Jacksonquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
A-team film begint nu op RTL5, zal wel slecht zijn maar ga toch maar eens kijken uit jeugdsentiment.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
GTAboy, ging jij ook niet vaak bij Zwolle kijken?
Echt een hele leuke film hoor, prima cast ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:00 schreef DutchSL het volgende:
A-team film begint nu op RTL5, zal wel slecht zijn maar ga toch maar eens kijken uit jeugdsentiment.
Seizoenkaart of gewoon af en toe? Ga je dit seizoen ook weer nu ze eredivisie spelen?quote:
Ik af en toe, woon direct naast Zwolle. Kaartjes voor PEC - Ajax worden als het goed is geregeld via vrienden van mijn broertje die in de A1 voetballen daar. Mijn broertje heeft ook 4 jaar bij Zwolle in de jeugd gespeeld dus mooi handig kaarten regelenquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:03 schreef Tim86 het volgende:
GTAboy, ging jij ook niet vaak bij Zwolle kijken?
Dit jaar heb ik geen seizoenskaart, mijn oom wel dus ik leen die van hem soms, in de JL had ik altijd een seizoenskaart.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Seizoenkaart of gewoon af en toe? Ga je dit seizoen ook weer nu ze eredivisie spelen?
Wie is dat dan? Rodney?quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:05 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik af en toe, woon direct naast Zwolle. Kaartjes voor PEC - Ajax worden als het goed is geregeld via vrienden van mijn broertje die in de A1 voetballen daar. Mijn broertje heeft ook 4 jaar bij Zwolle in de jeugd gespeeld dus mooi handig kaarten regelen
Bradley Cooperquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een hele leuke film hoor, prima cast ook
En die Zuid-Afrikaan van District 9 die Murdoch speelt deed het ook erg goed. En Liam Neeson is altijd fantastisch en Jessica Biel is altijd lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |