Lekke band of zoiets?quote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef Beardslasher het volgende:
De helft van de kopgroep is teruggepakt. Ondertussen blijkt Valverde in het 2e peloton te zitten, een minuut achter het 1e.
Hij rijdt wel heel stabiel. Alle etappes bij de beste 70 en langzaam schuift ie op in het klassement. Misschien dat ie de laatste week loskomt.quote:Op zondag 2 september 2012 13:56 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De kopgroep is toch weer uitgelopen.
Rob Ruijgh rijdt trouwens wel heel anoniem mee, wanneer gaat die nu eens in de aanval?
Dat viel mij dus ook op. Hij is dus wel in goede doen.quote:Op zondag 2 september 2012 13:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij rijdt wel heel stabiel. Alle etappes bij de beste 70 en langzaam schuift ie op in het klassement. Misschien dat ie de laatste week loskomt.
Je moet ook maar net het geluk hebben om mee te zitten natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 14:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik snap niet dat Rabo (Mollema) niet mee in de aanval zit. Dacht dat dat het plan was. Goede mogelijkheid dat de groep vandaag wegblijft.
Ten Dam moeten ze meer laten pieken. Wedstrijden en etappes laten kiezen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:26 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Mollema heeft gisteren moeten knechten voor Gesink. Vandaag misschien weer, aangezien Ten Dam nu wel een vrije rol zal krijgen.
Ik ook, die keer dat ik naar Lagos de Covadonga ging heb ik niks gezien alleen maar mist ....quote:Op zondag 2 september 2012 14:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ten Dam moeten ze meer laten pieken. Wedstrijden en etappes laten kiezen.
Heb er zin in vanmiddag.
En nu al een tijdje een spannend shot van de finish.quote:Op zondag 2 september 2012 15:04 schreef Ambrosius het volgende:
Uitzending op Eurosport is begonnen.
Het is iig niet mistigquote:Op zondag 2 september 2012 15:21 schreef OProg het volgende:
[..]
En nu al een tijdje een spannend shot van de finish.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |