och jeeee gelijk de trolletjes hierquote:
Nee, schoon water is lekker!1!!1!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
och jeeee gelijk de trolletjes hier![]()
nah... dan maar naar de FB voor het eerst, maar goed dat ik weet dat die nu bestaat
Ben jij 40+?quote:
Heb je al eens in haar fotoboek gekeken?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben jij 40+?
Ik dacht dat jij een twintiger was!
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:13 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ben jij 40+?
Ik dacht dat jij een twintiger was!
Hoezo ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je al eens in haar fotoboek gekeken?
Dat mens lijkt wel 60
Doe eens een foto van je zelf Meneer vossss?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mens lijkt wel 60
quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mens lijkt wel 60
Water in Amsterdam is volgens mij prima, kalk gehalte is laag.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:34 schreef Lienekien het volgende:
Is het water uit de kraan niet goed genoeg, FANN?
Halen ze het in amsterdam niet gewoon uit de duinen dan ook?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Water in Amsterdam is volgens mij prima, kalk gehalte is laag.
Dat was wel zo, of het nog zo gaat weet ik niet.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Halen ze het in amsterdam niet gewoon uit de duinen dan ook?
Volgens mij nog steeds hoor, mooi natuurlijk filterquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was wel zo, of het nog zo gaat weet ik niet.
Ja wel he? Volgens mij zijn filters op je kraan meer bacterie vormersquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij nog steeds hoor, mooi natuurlijk filter
Gewoon eerste ff flink door laten lopen scheelt ook een hoopquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wel he? Volgens mij zijn filters op je kraan meer bacterie vormers
Als je een week weg bent geweest ja. Bij normaal gebruik is dat onzinquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon eerste ff flink door laten lopen scheelt ook een hoop
Ja doe het idd ook nooit in het dagelijks gebruik. Allleen als je bv koud water wilt.. Laat je het toch even doorstromenquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je een week weg bent geweest ja. Bij normaal gebruik is dat onzin
Ja ok dat doe ik ook als ik het wil drinken, maar voor de koffie gaat het er zonder nadenken de kraan uit.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe het idd ook nooit in het dagelijks gebruik. Allleen als je bv koud water wilt.. Laat je het toch even doorstromen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |