tssskquote:
Waarom wil je ze dan ruilen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tsssk![]()
alsof jou ribbetjes zo superieur zijn
Gezien op Lowlandsquote:
en die was heerlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en mijn moeder maakt blijkbaar een klein appeltaartje.
Oke, je mag klagen.quote:
dangerous affaires met mauricio ?quote:Op maandag 3 september 2012 07:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wtf een telenovella op out tv!?
Nu doet Jorge nog minder dan hij al deed!
hadden jullie wel genoeg te eten en te drinken ?quote:Op maandag 3 september 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou, dat was me de BBQ wel. Ik ben nog nooit een "chinees eetstokje" en een "Het filmpje van jeroen" geweest.
Erik, hoe was jouw double dong?
Ja goed! Ik was er snel mee klaar!quote:Op maandag 3 september 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou, dat was me de BBQ wel. Ik ben nog nooit een "chinees eetstokje" en een "Het filmpje van jeroen" geweest.
Erik, hoe was jouw double dong?
Moest ook door het hoedje, niet door het ding zeeeelf!!!quote:Op maandag 3 september 2012 08:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou mijn klitpierincing zit me toch niet lekker hoor
eeeeuw... Wassie wel lekker.quote:Op maandag 3 september 2012 11:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben al 3 dagen op rij dronken en en ik heb gisteren gezoend met iemand die 14 jaar ouder is dan ik.
1 punt hier, 1 punt daar, ik heb weer goed gescoord in mijn weddenschappen.quote:
Alsof leeftijd een rol speelt. Zolang ze maar van de lagere school af zijn is alles goed, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben al 3 dagen op rij dronken en en ik heb gisteren gezoend met iemand die 14 jaar ouder is dan ik.
Het interesseert me echt geen ene fuck wat voor weddenschappen je over me maakt. Blijkbaar hou ik je bezigquote:Op maandag 3 september 2012 13:31 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
1 punt hier, 1 punt daar, ik heb weer goed gescoord in mijn weddenschappen.![]()
Je blijft heerlijk voorspelbaar. Eigenlijk is het gewoon oneerlijk om weddenschappen aan te gaan.
Ik vind t nr samen met Anthony (van de Johnssons) leuker dan dit redelijke niemandalletje.quote:
Maar dat is niet echt iets nieuws toch?quote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef Vlarp het volgende:
Het is vooral het 3 dagen op rij dronken zijn
12/13 jaar is nog maar amper een puber te noemen en ronduit smerig.quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef Cavalinho het volgende:
Om te zoenen? Pubers zijn heerlijk geil. Ik heb het niet overeen relatie aangaan ofzo...
Als ze door hun ouders worden losgelaten in het uitgaanscircuit, zijn ze ook rijp genoeg om sexueel actief/verkennend te zijn, al of niet met oudere jongens/mannen, vind ik.
Hoe oud was jij eigenlijk toen je voor het eerst zoende dan? En hoe oud was hij?
Ik zal wel ouderwets zijn hoor, maar als volwassene gaan zoenen met iemand van 12/13 (en op die leeftijd hoor je ook niet in het uitgaanscircuit te zitten) gaat écht te ver. Ze geil noemen... bah. Ze zijn niet eens volgroeid op die leeftijd. Van kinderen heb je af te blijven.quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef Cavalinho het volgende:
Om te zoenen? Pubers zijn heerlijk geil. Ik heb het niet overeen relatie aangaan ofzo...
Als ze door hun ouders worden losgelaten in het uitgaanscircuit, zijn ze ook rijp genoeg om sexueel actief/verkennend te zijn, al of niet met oudere jongens/mannen, vind ik.
Hoe oud was jij eigenlijk toen je voor het eerst zoende dan? En hoe oud was hij?
Voor iemand van 46 zag hij er erg goed uit ja. En tenminste niet zo'n oude verzuurde nicht zoals ik.quote:
Het valt meequote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt iets nieuws toch?
Jij moet toch onderhand wel een ENORME bierspoiler om je middel hebben, niet?
Iemand van 46 kan best goed geconserveerd zijn jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor iemand van 46 zag hij er erg goed uit ja. En tenminste niet zo'n oude verzuurde nicht zoals ik.
Alleen z'n haar was enigszins grijzigquote:Op maandag 3 september 2012 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand van 46 kan best goed geconserveerd zijn ja
Hij had tenminste nog haarquote:Op maandag 3 september 2012 17:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen z'n haar was enigszins grijzig.
Nee hoor, ik heb zelf ook genoegquote:Op maandag 3 september 2012 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Wil je wat van mijn haar? Heb genoeg.
Dat staat er echt wel hoor, in de puberteit. Een van de uiterlijke tekenen, he. En puberteit = geslachtsrijp = klaar om sexueel actief te zijn, of je dat nou een "goede" leeftijd vindt of niet.quote:Op maandag 3 september 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Je mag pas voetballen als er gras op staat. Gemaaid of ongemaaid even daargelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
Okay, alleen zoenen is misschien iets minder erg. Maar dan nog vind ik het te ver gaan. Laat iemand van 13 maar zoenen met iemand van zijn leeftijd en niet een volwassene. Vraag me wel af wat voor feestje dat dan mag zijn als die gelegenheid zich daar aanbiedt. Bovendien vind ik het een glijdende schaal, als je begint met zoenen en zoenen wordt strelen, aftrekken en who knows waar je mee eindigt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:49 schreef Cavalinho het volgende:
Ik had het niet over sex. We hadden het over zoenen he.
En eventueel sexuele verkenning (aftrekken bv).
Helemaal geen dingen met "gevolgen" die te overzien moeten zijn. Ik heb duidelijk gezegd dat ik het niet heb over relaties aangaan. Dus ook niet bewust aanpappen. Maar gewoon als je op een feestje bent en je beland in een hoekje en hij wil zoenen.
Als je niet weet hoe oud hij is en hij ziet er uit als 17 is het wel okee?
quote:En blijkbaar zijn ze wel oud genoeg om zich in een coma te zuipen. Je kunt je afvragen wat je liever hebt.Liever geen van twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ja. En daar valt zoenen ook onder.quote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat trouwens ook niet gewoon illegaal? Seks met een minderjarige?
Dit.quote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
En het is wel een feit dat hersenen rond de 12/13 jaar nog niet volgroeid zijn, dat kinderen van die leeftijd nog niet goed lange termijngevolgen kunnen inschatten en niet dezelfde inschatting van verantwoordelijkheid hebben als volwassenen.
Dat heeft regelmatig behoorlijke (psychologische) gevolgen voor iemand.quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Cavalinho het volgende:
Niemand geeft antwoord wanneer ze zelf begonnen zijn. Bijna iedereen begint in zijn puberteit en heel vaak met wat oudere jongens/mannen. Maar doe maar net alsof het niet zo is, hoor.
Niemand zegt dat ze daar niet mee bezig zijn, maar wat WEL gezegd wordt is dat ik (onder andere) het verwerpelijk vind om als volwassene met iemand van 13 te zoenen of meer te doen.quote:Op maandag 3 september 2012 18:09 schreef Cavalinho het volgende:
O god, jullie willen zeggen dat Nederlandse pubers daar helemaal niet mee bezig zijn en dat ze ook nooit een oudere jongen/man gezoend hebben? Hou toch op.
Jij doet het voorkomen alsof wij zeggen dat het raar is dat iemand van 13 zich aangetrokken voelt tot een volwassene, terwijl dat naar mijn weten niet ter discussie staat. Waar we het over hebben is het daar op ingaan als volwassene, en dát vind ik niet okay.quote:Op maandag 3 september 2012 18:14 schreef Cavalinho het volgende:
Nee, jullie denken allerlei dingen die ik helemaal niet gezegd heb.
Bezig zijn met het idee dat een man op jacht is naar een jongen voor sex, terwijl ik het over een totaal andersom en toevallige situatie heb.
Je vindt het raar dat ik pas iemand wil zoenen als ik me er toe aangetrokken voelquote:Op maandag 3 september 2012 18:32 schreef Cavalinho het volgende:
En ik zeg dat er omstandigheden zijn dat het er helemaal niet toe doet.
Ik vind het ook raar dat jij pas iemand wilt zoenen als hij een bepaalde minimum leeftijd heeft bereikt.
Ik vind grijs haar soms best mooiquote:Op maandag 3 september 2012 17:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen z'n haar was enigszins grijzig.
Ik geloof niet dat ik dat zie als "achter liggen". Ik ben er eerlijk gezegd hele blij mee dat ze op 13 jaar nog niet allemaal de hoer lopen uit te hangen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat staat er echt wel hoor, in de puberteit. Een van de uiterlijke tekenen, he. En puberteit = geslachtsrijp = klaar om sexueel actief te zijn, of je dat nou een "goede" leeftijd vindt of niet.
Misschien zijn de Hollandse jongens gewoon erg achter, maar in Brazilie zijn ze met 13 al ervaren hoor. Dat zijn geen kinderen.
Het begitn steeds smeriger te klinken.quote:Jongens die er niet aan toe zijn, kom je niet tegen. Jongens die zich aanbieden, weten waar ze mee bezig zijn.
Draai je kont maar weer lekker jaquote:En ik noem ze niet geil, het is niet mijn gevoel naar hen (al zie ik nu tereuglezend dat je het zo kunt opvatten), ik zeg dat ze geil zijn. Dat is een feit, gierende hormonen enzo.
Waar trek je de grens?quote:Voor de goede orde, ik geil dus niet op jongens, maar als een puber zich aanbied, zeg ik echt geen nee. Waarom zou ik?
Ik doe niet alsof het niet zo is. Het is niet zo.quote:Niemand geeft antwoord wanneer ze zelf begonnen zijn. Bijna iedereen begint in zijn puberteit en heel vaak met wat oudere jongens/mannen. Maar doe maar net alsof het niet zo is, hoor.
Precies. Dat laatste BEWIJST juist dat ze voor veel dingen nog niet klaar zijnquote:Op maandag 3 september 2012 18:05 schreef Steve het volgende:
Zoenen is ook een seksuele handeling, aftrekken helemaal. Een minder verregaande misschien, maar nog steeds een seksuele handeling. Kind-volwassene van een heel ander kaliber dan kind-kind (van dezelfde leeftijd). Er is gewoon geen gelijkwaardigheid.
Dat ze zich in coma zuipen geeft mijns inziens meer de onvolwassenheid van die mensen aan dan de volwassenheid.
Ik zeg het andersom. Ik zeg niet dat de 13jarige slecht is. Ik zeg dat de 18 jarige slecht is.quote:Op maandag 3 september 2012 18:11 schreef Cavalinho het volgende:
Laat ik het zo zeggen, als jullie niet met een jonger jongen willen zoenen, dan moeten jullie dat helemaal zelf weten, maar om zo'n jongen dan meteen een complex aan te praten dat hij slecht is als hij wil zoenen met een 18 jarige als 13 jarige, daar heeft zo'n jongen denk ik meer onder te lijden dan als hij dat gewoon een keer doet.
Juistquote:Op maandag 3 september 2012 19:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
Alles jonger dan 16 is fout als je zelf ouder dan 18 bent. Alles tussen de 16 en 18 is ongemakkelijk als je zelf ouder dan 21 bent. Boven de 18 is het anything goes.
Simpel.
Ik weet niet hoe het met jou ging, maar 1 grassprietje maakt nog geen grasveld.quote:Op maandag 3 september 2012 17:39 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat staat er echt wel hoor, in de puberteit. Een van de uiterlijke tekenen, he. En puberteit = geslachtsrijp = klaar om sexueel actief te zijn, of je dat nou een "goede" leeftijd vindt of niet.
Misschien zijn de Hollandse jongens gewoon erg achter, maar in Brazilie zijn ze met 13 al ervaren hoor. Dat zijn geen kinderen.
Jongens die er niet aan toe zijn, kom je niet tegen. Jongens die zich aanbieden, weten waar ze mee bezig zijn.
En ik noem ze niet geil, het is niet mijn gevoel naar hen (al zie ik nu tereuglezend dat je het zo kunt opvatten), ik zeg dat ze geil zijn. Dat is een feit, gierende hormonen enzo.
Voor de goede orde, ik geil dus niet op jongens, maar als een puber zich aanbied, zeg ik echt geen nee. Waarom zou ik?
Niemand geeft antwoord wanneer ze zelf begonnen zijn. Bijna iedereen begint in zijn puberteit en heel vaak met wat oudere jongens/mannen. Maar doe maar net alsof het niet zo is, hoor.
Behalve in IJsland dan. Daar is alles legaal vanaf 15.quote:Op maandag 3 september 2012 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou ging, maar 1 grassprietje maakt nog geen grasveld.
Daarnaast is het niet voor niets dat seksuele handelingen met een minderjarige strafbaar is in de meeste westelijke landen. Een kind is tot zijn 15e/16e dan wel in de puberteit maar tegenwoordig qua persoonlijke ontwikkeling nog niet zo ver dat hij een goede overweging kan maken tussen lust en liefde. En dus zover is om hieraan deel te nemen.
Daarbij is het IMHO erg ziek wanneer een 18+ persoon seksuele handelingen heeft met iemand die 14- is.
Oh, daar ga ik vrijdag naar toe. Handig om te wetenquote:Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Behalve in IJsland dan. Daar is alles legaal vanaf 15.
Wat nog steeds niet wil zeggen dat een kind er dan ook echt klaar voor isquote:Op maandag 3 september 2012 20:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Behalve in IJsland dan. Daar is alles legaal vanaf 15.
Moet ik even 112 bellen?quote:Op maandag 3 september 2012 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, maar als ie geambusht wordt op een feestje en hij wordt gezoend door een 13 jarig jochie, dan wijst ie dat niet af maar gaat ie er lekker op in.
Wie heb jij dit weekend nu weer staan zoenen?quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet ik even 112 bellen?![]()
Nee, dat vind ik echt te jong. Je hebt weleens jongens die 20 lijken en dan toch 17 zijn.. Maar 13... dan lijk je echt nog op een klein kind!
Het liedje is gewoon niet vervelend om te luisteren, maar vind de clip best aardig.quote:Op maandag 3 september 2012 16:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind t nr samen met Anthony (van de Johnssons) leuker dan dit redelijke niemandalletje.
Die veroordeel ik ja.quote:Op maandag 3 september 2012 18:48 schreef Cavalinho het volgende:
Moraliteit is voornamelijk cultuurbepaald. Het is niet aangeboren, maar aangeleerd. En daarbij speelt de omgeving een rol, dus de cultuur waarin je opgroeid.
Er zijn genoeg volken waar je met 13 jaar al een gezin kunt hebben.... Veroordeel je die?
Die moraal is voor een groot deel gebaseerd op onderzoek. Er is hier ook een tijd geweest dat daar anders over gedacht werd. Ik wil niet zeggen dat onderzoek heilig is, maar de huidige moraal wat dit betreft is wel ergens op gebaseerd, namelijk op kennis.quote:Jij bent opgegroeid in een omgeving waar sex met minderjarige strafbaar is (niet dat dat mensen tegenhoudt) en daardoor is jouw moraal daaraan aangepast.
Ik heb niet iets met iemand van 13, ik heb alleen gezegd dat ik geen nee tegen een puber zou zeggen als die wil zoenen. En nee, dan moet hij er niet uitzien als een kind, want dan hoef ik hem ook niet, maar een latino van 13 ziet er niet uit als een kind, en blanke moet ik niet.quote:Op maandag 3 september 2012 20:45 schreef MisterO het volgende:
Heeft Cava nu opeens wat met een 13 jarige ofzo?
"Oh ja sorry dat ik iemand aangerand heb, ik was dronken"quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, ik vind het raar dat als je dronken bent (de omstandigheden waar het in eerste instantie om ging), je nog zo veeleisend bent.... Persoonlijk kijk ik dan nl niet zo nauw, dan zoen ik zelfs met meisjes als ze hun best doen.
Maar dat kan voor iedereen anders liggen.
Jij kijkt nog steeds in het kader van aanleggen met iemand, denk ik. Ik heb het over geiligheid botvieren.
Ik denk trouwens dat we vooral te maken hebben met een enorm cultuurverschil.
Als ik iemand er jong uit vind zien vraag ik wel hoe oud diegene is ja.quote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef Cavalinho het volgende:
Dus jij vraagt elke man om zijn paspoort om zijn leeftijd zeker te weten als je tegen de muur gedrukt wordt voor een zoen?
Bron:http://www.e-gezondheid.b(...)cijfers/actueel/1406quote:50 % van de jongeren heeft op hun 14de al hun eerste tongkus gegeven. Meer dan de helft van hen heeft op hun 15de al hun partner omhelsd of gestreeld, zonder noodzakelijk verder te gaan. 10 % van de jongeren op die leeftijd heeft al minstens één keer betrekkingen gehad, ook al is men in Frankrijk pas seksueel meerderjarig op zijn 15de. De wetgever gaat er immers van uit dat jongeren onder de 15 jaar fysiek en emotioneel nog niet rijp zijn voor seks. Er verlopen gemiddeld drie jaar tussen de eerste kus en de eerste geslachtsgemeenschap, ongeacht de leeftijd van de eerste kus.
quote:Op maandag 3 september 2012 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Van mij part werken de 13 jarigen elkaar af, zolang ze maar weg blijven bij alles wat 18+ is.
quote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier is geen beginnen aan. Ik ben er klaar mee en ken gelukkig mijn eigen grenzen.
Jij?quote:Op maandag 3 september 2012 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik vrijdag naar toe. Handig om te weten.
Ja, zo zie ik kinderen van 13. Als kinderen. Niet als volwassenen. Dat je puberale ontwikkelingen vertoont betekent niet dat je volwassen bent. Sommige meisjes worden op hun 8ste ongesteld en krijgen dan borsten. Technisch zijn ze geslachtsrijp, betekent niet dat het oké is om er geslachtsgemeenschap mee te hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, daar heb je het al, verband met pedofilie. Dat is net zo dom als wanneer het over anaal gaat, meteen homosexualiteit erbij te halen.
Een pedofiel wordt verliefd op een kind en heeft ook uitsluitend voorkeur voor kinderen.
Niks mis met een jochie van 13 dat zoent met iemand van 15. Maar ik vind gewoon dat je als volwassene beter moet weten en een grens moet leggen. Om redenen die ik al eerder gegeven heb.quote:Ik heb het hier over pubers die wel eens een keer zoenen, uit vrije wil en pure geiligheid, op een feestje ofzo, met een oudere jongen of man.
Je bent inderdaad net puber af ja. En zo gedraag je je ook nog wel. Zo lang ben ik trouwens ook nog niet puber af, doe niet alsof je nu een expert bent op het gebied van pubers.quote:Ik hang nog op [pub] rond en ben nog maar net puber af, dus ik denk dat ik wel een beetje beter de pubergevoelens ken dan mannen die al lang puber af zijn en uit een gebied komen waar ze na hun 18e eens beginnen met zoenen ofzo.
Die grens tussen kind en volwassene ligt bij mij echt zo tussen de 16 en 18 jaar alleen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:28 schreef Cavalinho het volgende:
Tha_Erik, er zit een gebied tussen kind en volwassenheid en dat is nogal grijs. Ik vind ook dat kinderen zich niet moeten mengen met volwassenen, maar sexueel actieve pubers vind ik gewoon geen kinderen meer en daarin verschillen we dus gewoon van mening, maar dat kan. Niks mis mee. Ik geef je niet per definitie ongelijk, ik discussieer om grenzen te ontdekken, meningen te verzamelen, kennis te vergaren...
Niet om anderen te overtuigen van mijn gelijk ofzo.
Maar nu moet ik rennen, ik kom te laat....![]()
O nu is het ineens alleen als je dronken bent?quote:Op maandag 3 september 2012 22:30 schreef Cavalinho het volgende:
Nee andersom he. Als ik dronken ben, vind ik het niet erg om gezoend te worden door iemand die ik anders misschien niet zie staan. Dan vind ik het nl vooral gewoon lekker om gezoend te worden.
het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, daar heb je het al, verband met pedofilie. Dat is net zo dom als wanneer het over anaal gaat, meteen homosexualiteit erbij te halen.
Een pedofiel wordt verliefd op een kind en heeft ook uitsluitend voorkeur voor kinderen
Ja zo kun je alles wel goed praten onder het mom cultuur.quote:Op maandag 3 september 2012 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En dronken zijn op feestjes met geile 13-jarigen... ik vind het gek, maar dat zal vast ook een cultuurdingetje zijn.
?quote:Op maandag 3 september 2012 23:47 schreef Ang3l het volgende:
O nu is het ineens alleen als je dronken bent?
Je wezelt je er wel een beetje onderuit he?
quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, ik vind het raar dat als je dronken bent (de omstandigheden waar het in eerste instantie om ging), je nog zo veeleisend bent.... Persoonlijk kijk ik dan nl niet zo nauw, dan zoen ik zelfs met meisjes als ze hun best doen.
Nooit in Brazilie geweest zeker?quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Ja zo kun je alles wel goed praten onder het mom cultuur.
iez koeltoer! ies koeltoer!
Ik citeerde dan ook niet de definitie, he. De essentie ligt 'm in het feit dat de man dan op zoek is naar een kind. Heeft helemaal niets te maken met pubers die met een oudere jongen of man willen zoenen.quote:Op maandag 3 september 2012 23:50 schreef Ang3l het volgende:
het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.
Seksueel aangetrokken. Staat niks over verliefd worden.
Geslachtsrijp valt over te twisten met 13.
Nee, de puber is de pedo niet neequote:Op dinsdag 4 september 2012 00:52 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ik citeerde dan ook niet de definitie, he. De essentie ligt 'm in het feit dat de man dan op zoek is naar een kind. Heeft helemaal niets te maken met pubers die met een oudere jongen of man willen zoenen.
Een puber is geslachtsrijp aan het worden. Vanaf 10 jaar. Waarom trek jij de grens dan bij 13 en pak je niet ff een 10jarige van de basisschool, als het woord PUBER blijkbaar de doorslag geeft?quote:Ik heb het over pubers (en een puber is per definitie geslachtsrijp anders heet hij nog niet zo) die zelf op zoek zijn naar iemand, (dat stond er ook onder, maar citeer je dan weer niet), niet over mannen die op zoek zijn naar kinderen.
Ik vind de grenzen die je zoekt walgelijk, op dit moment. Heeft niets met mijn gelijk halen te maken.quote:Het verschil tussen jou en mij is dat ik niet echt mijn gelijk zoek, maar grenzen zoek, meningen en kennis wil vergaren, en jij persee gelijk wilt hebben.
Ook ja. maar dat staat los van deze discussie.quote:En het is net of je persoonlijk wat tegen mij hebt?![]()
Ik moet wel, anders zou iedereen maar pubers bij me dumpen en die moet ik niet, ik ben niet zo vaak dronken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die is steeds ergens anders, onbegonnen werk.
Het gata er niet om wie wie zoekt. Ook al word je opgezocht, dan nog hoor jij de verstandigste van de twee te zijn en het niet te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:26 schreef Cavalinho het volgende:
Darling, het had en heeft niets met pedofilie te maken, punt. Niet geslachtsrijpe kinderen zoeken geen oudere jongens of mannen op om mee te zoenen. Lustgevoelens komen nl van het geslachtsrijp worden.
Geen ene fuck als het gaat over meerder- vs minderjarig. Zo katholiek is Brabant in de steden nou ook weer niet meer hoorquote:Ik pak geen tienjarige van de basisschool, omdat ik zei "als ze maar van de lagere school af zijn", en dan heb je dus te maken met pubers. (Overigens gaan ze in Brazilie met 15 pas van de basisischool bv.)
De grenzen die ik zoek gaan niet om wat ik in het dagelijkse leven doe, maar over of denkwijze is verankert in wat je omgeving vindt, ik zie niet hoe dat walgelijk kan zijn? En het is nu ontzettend duidelijk geworden dat de maatschappij grip heeft. Dat is ook logisch, anders zouden we asociaal zijn. Ik denk trouwens dat het wel uitmaakt of je uit Katholiek Brabant komt of uit Noord-Holland, om maar wat te noemen.
Nou doe IK het? Lees het topic eens door en kijk eens wie er allemaal over begon? Kijk eens wie het allemaal verwerpelijk vinden/vonden? Kijk eens wie er allemaal tegen je in gaan? Maar je valt alleen over MIJ?quote:Ik weet niet waarom je er een actie van probeert te maken om mij te doen over komen als weet ik het wat. Nou ja, eigenlijk wel, dat is dus omdat je een hekel aan me hebt, dus doe niet alsof dat er niks mee te maken heeft.
Het maakt helemaal niet uit wat ik zeg nl, ook niet als ik je gewoon wat vraag, het met je eens ben, je zult me altijd aanvallen of negeren, een andere omgangsvorm ken je naar mij toe niet.
En als jij goed leest dan had je kunnen zien dat mijn commentaar niet gaat over kind of puber, maar over wie wie zoekt. En daarna over de leeftijdsgrens wanneer kind overgaat in puber, want die is nogal grijs. Een puber is in vele gevallen OOK nog een kind.quote:Ik ben helemaal niet bang voor een discussie, maar je moet wel lezen en dat schijn je nogal moeilijk te vinden als ik dit lees:
"Nee, de puber is de pedo niet nee Dat snap ik ook wel. "
Terwijl ik zeg dat de pedo kinderen zoekt en geen pubers. En dat ik het heb over pubers die met een oudere jongen of man zoenen.
Ik heb mijn mening in deze inderdaad al klaar. Ik vind het gaan zitten zoenen met een 13jarige, ongeacht wie er nara wie toekwam en in welke staat van beschonkenheid, verwerpelijk als je zelf al meerderjarig bent. Punt. En zo te lezen ben ik niet de enige die deze mening heeft.quote:Dat heeft dus niets te maken met fatsoenlijk discussieren van jouw kant. Jij hebt je mening al klaar en draait daar alles naartoe of vanaf, net wie wat zegt.
Ach, wist toch wel dat ik uiteindelijk als de boosdoener en aanstichter van de discussie zou worden gezienquote:
Lee sje whatsapp eens! Dit stond er NIET in!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:27 schreef Steve het volgende:
Ik krijg steeds op whatsapp door wat ik moet zeggen van Ang3l..
Hier in Rotterdam mag seks met kinderen en dieren tegenwoordig gewoon hoor. We zijn heel werelds en ongeremd hier.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Geen ene fuck als het gaat over meerder- vs minderjarig. Zo katholiek is Brabant in de steden nou ook weer niet meer hoorEn zo verdorven de Randstad ook nog net niet. In urk vinden ze het misschien iets anders ja, kinderen zoenen.
Ik kom nog weg met moord.quote:
Mijn mening was er eerstquote:
In Spanje mag het met dierenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam mag seks met kinderen en dieren tegenwoordig gewoon hoor. We zijn heel werelds en ongeremd hier.
Eens met Angel die het eens is met Erik?quote:
Maar ja, Ang3l, wie van ons twee heeft nou een groter "probleem" met Cavalinhoquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens met Angel die het eens is met Erik?
Toch wel knap dat jij als eerste reageert op Cava, daarna Steve, en dan echt 15 posts en een flinke tijd later ik pas omdat ik helemaal niet thuis was .......en dat vervolgens de discussie gewoon verdergaat, incl jou en Steve..... maar dat IK dan uiteindelijk wel degene ben die er een actie van wil makenEn dan mij ervan beschuldigen dat IK een persoonlijke agenda heb
Eens met Stevequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:39 schreef Steve het volgende:
Ik reageerde eerst hoor!.
(niet dat dat er verder iets toe doet..)
Ik. Duidelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ja, Ang3l, wie van ons twee heeft nou een groter "probleem" met Cavalinho.
Vrijdagquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:42 schreef Steve het volgende:
Niet dat ik je weg wil hebben ofzo hoor, gewoon interesse.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet dat ik interesse heb ofzo hoor, ik wil je gewoon weg hebben.
Ik ga sowieso graag tegen mensen inquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef Steve het volgende:
Komt gewoon omdat Ang3l vaker tegen Cav in is gegaan, dan trigger je iemand sneller..
(en nu wachten op de reactie dat niemand zich getriggerd voelt)
Omdat cavalinho het daar niet mee eens is en steeds met nieuwe argumenten (of verdraaiingen) komt om zijn standpunt te verdedigen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:45 schreef Vlarp het volgende:
Ik snap niet eens waarom er al zoveel woorden aan zijn vuil gemaakt.
Seks / zoenen met kinderen (en dan vind ik 16- toch echt wel de grens is gewoon not-done als volwassene. Je hoort verantwoordelijkheidsgevoel te hebben en te begrijpen dat een kind niet volledig kan begrijpen wat de gevolgen / consequenties zijn. En dat kinderen tegenwoordig op hun 12e al porno kijken op internet verandert daar helemaal niets aan.
Bjork. Jonsi/Sigur Ross. Of monsters and men (ook toch?)quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:49 schreef Vlarp het volgende:
Als ik Björk zie dan ben ik bang dat ik m'n polsen al heb doorgesneden. Al die IJslandse muziek is één bonk positiviteit namelijk. Eigenlijk past die muziek wel bij me
.
Misschien ziet ie wel een heel Army of her!quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je Björk ziet, zeg dan maar dat ik hallo zeg.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga samen met die lange hooligan een rondreis doen. Hele eiland rond. En ook kijken bij dat vliegtuig uit de eerste aflevering van Wie is de Mol
.
Maar Hadewijch Minisquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik heb de IJsland reeks van WIDM niet gezien omdat die begon toen ik Down Under zat en daarna was er... uh... iets anders aan de hand
Nice!
Weet ik, maar het was dus als zeker 4 weken aan de gang.....quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat jij uit de poorten van de hel gekropen was.
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:03 schreef Vlarp het volgende:
Voor de mensen die hier al wat langer zitten is dat ook geen verrassing.
Neen. Ze hebben me ontwaakt uit een blok ijsquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik dacht dat jij uit de poorten van de hel gekropen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Dat was de spiegel in de gang Steve.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef Steve het volgende:
Oh nu kom ik zelfs een [HOMO]-FOK!er tegen..
Echt? Wie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:00 schreef Steve het volgende:
Oh nu kom ik zelfs een [HOMO]-FOK!er tegen..
Er zijn mensen die het geweldig vinden, als je van ruig noordelijk landschap houdt, dan is het wel mooi.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:58 schreef Vlarp het volgende:
Ja, ik heb er ook wel heel, heel, heel veel zin in. Is ook m'n eerst fatsoenlijke vakantie sinds 4 jaar ofzo.
En IJsland is volgens mij gewoon zo'n ontzettend vet land.
Is de darkroom van de Exit weer open dan?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:53 schreef MisterO het volgende:
Nou, in het echt voelde ik me wel flink geïntimideerd door velen hoor
Gewoon doorgaan, alles meemaken tot zover het lukt. Ik vind het heeeel moedig van je.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:47 schreef MisterO het volgende:
Ik zou nooit winnen joh, en ik ben hier te introvert voor
Thanks, ik sprak Thom die vorig jaar heeft gewonnen en hij stelde heel terecht de vraag of ik het aankon om heel homo NL te vertegenwoordigen, en dan denk je toch van oeii, das best een verantwoordelijk wat je met je meedraagt!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan, alles meemaken tot zover het lukt. Ik vind het heeeel moedig van je.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef Steve het volgende:
Kijk toch eens wie er uit 'Eindhove' meedoet met de mr. Gay verkiezing..
Zo! Daar is 38x spellingscontrole en misschien zelfs de editor van gay.nl aan te pas gekomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Zou heel homo Nederland het zo echt zien, dat de mister gay.nl ze vertegenwoordigd?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, ik sprak Thom die vorig jaar heeft gewonnen en hij stelde heel terecht de vraag of ik het aankon om heel homo NL te vertegenwoordigen, en dan denk je toch van oeii, das best een verantwoordelijk wat je met je meedraagt!
Haha welnee, maar je draagt toch een soort van verantwoordelijkheid met je mee. Al is het om een voorbeeld te zijn voor homo's die nog in de kast zitten en niet durven uit te komen.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou heel homo Nederland het zo echt zien, dat de mister gay.nl ze vertegenwoordigd?
En in TV serie wereld.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:37 schreef Steve het volgende:
Sprookjes zijn wel populair in de bios ineens..
Ja voor een deel misschien wel. Ik ken 3 van de vorige winnaars en die zeiden wel dat het een stuk minder glamoureus is dan het wellicht doet vermoeden. In andere landen schijnt het veel meer te leven dan hier, dus dat je echt veel doet... neuh. Maar wie weet wel een leuke tijd. Veel feestjes afquote:Op woensdag 5 september 2012 00:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha welnee, maar je draagt toch een soort van verantwoordelijkheid met je mee. Al is het om een voorbeeld te zijn voor homo's die nog in de kast zitten en niet durven uit te komen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:56 schreef Steve het volgende:
Kijk toch eens wie er uit 'Eindhove' meedoet met de mr. Gay verkiezing..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vrijdag.
Maar eerst donderdag naarColdplay
.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Kom ik je misschien tegen, ik zit tot zondag op IJsland
Over een uurtje met die gele speedboot de rivier Uvira over, ook uit WIDM
Want IJsland is net zo groot als Texel?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Kom ik je misschien tegen, ik zit tot zondag op IJsland
Over een uurtje met die gele speedboot de rivier Uvira over, ook uit WIDM
Ook al 13?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef Peter het volgende:
Ik aan Tech en de lage leeftijdsgrens voor het hebben van seks...
En dat het gebeurt wil NIET zeggen dat het acceptabel is dat het gebeurt.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Cavalinho het volgende:
En toch gebeurt het op feestjes, niet waar?
Dat dingen niet horen, wil niet zeggen dat het niet gebeurt...![]()
Dat is alles wat ik zeg.
Bij IJsland drenk ik trouwens niet aan kabeltruien, dat hoort bij mij bij Ierland en vissers, maar aan die mooie ronde halzen met figuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mart Smeets die er in rondlooptquote:Op woensdag 5 september 2012 18:59 schreef Cavalinho het volgende:
En toch gebeurt het op feestjes, niet waar?
Dat dingen niet horen, wil niet zeggen dat het niet gebeurt...![]()
Dat is alles wat ik zeg.
Bij IJsland drenk ik trouwens niet aan kabeltruien, dat hoort bij mij bij Ierland en vissers, maar aan die mooie ronde halzen met figuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
patrik en sasha heb ik gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 19:12 schreef Cavalinho het volgende:
Kent iemand van jullie deze films/docu's?
Patrik, age 1.5
Producing adults
Sasha
The mormon proposition
Romeos
Spanje is wel extreem ja! Blij dat we in NL op 16 jaar zitten met een hoop mitsen en maren. zo zijn pubers tenminste beschermd tegen viespeuken..quote:
Ik vind de zin van een geil 13-jarig kind écht geen goede graadmeter om iets maar te doen. Maar dat verwerp jij waarschijnlijk toch weer als iets maatschappelijks/cultureels.quote:Op woensdag 5 september 2012 20:46 schreef Cavalinho het volgende:
Daar is een wet ook voor. Zodat je iemand aan kunt geven en dat die vervolgd wordt als er dingen tegen je zin gedaan worden, en dat is een goede zaak.
Maar wat als het met zin gebeurt?
"Helemaal niet zo vaak."quote:Uit het onderzoek waarvan ik eerder daht ik een link gaf, bleek trouwens dat er helemaal niet zo vaak verder wordt gegaan met zoenen en dat er tussen de eerste keer zoenen gemiddeld 3 jaar zat voordat er penetratie was. Met andere woorden, men heeft daar weer niet zo'n haast mee als het lijkt. Die volgende stap blijkt best wel groot en niet zomaar genomen. Ik denk dus dat de kans dat iemand verder gaat met iemand dat hij verder niet zo goed kent, niet eens zo groot is.
Een feestje waar dronken 13-jarigen zijn...quote:Want ik heb het niet over relaties aangaan, he. Het ging over dronkenschap en feestjes etc. Geen dagelijkse situaties, geen strings attached.
Ik blijf erbij dat het een glijdende schaal is en als je begint met zoenen dat dan de drempel voor de rest veel lager wordt, vooral als zoenen zomaar door iedereen als oké bevonden wordt.quote:Ik wens verder ook niet officiele maatschappelijke goedkeuring, maar vind gewoon dat men niet zo moeilijk moet doen als er een keer gezoend wordt door een puber met een oudere jongen/man. Dat het niet meteen "vies" is of '"schadelijk" of ook maar iets te maken heeft met pedofilie.
Dat je niet om ID's moet gaan vragen als je een stelletje op een feestje ziet zoenen, om de leeftijden te checken.
Ohja, dat zal het zijn, omdat ik zelf niet zo'n seksbeluste, op oudere mannen vallende puber was kan ik me hier in inleven. Als je zo gaat beginnen is discussie snel klaar hoor.quote:Toen jullie pubers waren droomden jullie niet over jullie idolen? En wat nou als je die tegen was gekomen en hij stond open voor een zoen? Zeg je dag "nou sorry hoor, maar ik mag niet van mijn moeder/de maatschappij/de wet?"
Zie het nu eens helemaal vanuit je persoonlijke perspectief toen je zelf een puber was...
Wat had je dan gevoeld/gedaan/gevonden als je moeder had gezegd:"en geen oudere jongens zoenen hoor!"
Of waren jullie zelf niet zulke helden als puber? Dan is inleven ook wel moeilijk.
Zoals Ang3l zei, het gaat er niet om wat het kind wil, maar om hoe een volwassene daar mee omgaat.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Cavalinho het volgende:
Nou, Tha-Erik, ik bedoel alleen maar dat als je zelf als 13 jarige idd geen drive had om te zoenen, je het niet zo makkelijk in kunt denken dat een andere 13jarige dat misschien wel heeft en dan is het lastig in te leven hoe die er over denkt. Want pubers verbinden nl niet zoveel aan een zoen als wanneer je ouder wordt.
Maar geef eens antwoord op het idool gebeuren? Droomde je daar niet over? Had je niet graag een kans gehad om die te zoenen?
Heb je kinderen van 13 gezien? Die net naar de brugklas gaan? Dat kan je echt met de beste wil van de wereld geen adolescenten noemen.quote:Is een man van 53 plots een viezerik? Ik vind iemand van 13 die geslachtsrijp is geen kind meer. Dat is gewoon het grote verschil tussen jullie en mij en waarom ik het minder gek vind. Ik vind het ook niet okee als mannen met KINDEREN zoenen.
Je kan ze makkelijk onderscheiden.quote:Maar waar ik het over heb zijn pubers en ja het soort dat dus ook drinkt en geil is en dus een beetje verder is en niet of slecht te onderscheiden is van een adolescent.
Ach het gaat ook nergens over. Het begon met "dronken ouder man gezoend" waarop ik zei dat leeftijd geen rol speelt "als ze maar van de lagere school af zijn" en daar ontstond dan een discussie over waarin men mij wil overtuigen van hoe slecht het altijd is als pubers bij zoenen betrokken zijn met oudere jongens of mannen.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben de draad even kwijt geloof ik.
Wel handig dat je iedereen en hun ervaringen kentquote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
en dat niemand daar schade van ondervindt.
Ah, bouwjaar die ligt voor 1970?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Allemaal de schuld van Vlarp. Die heeft met een 300 jarige gezoend.
Hoi!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:14 schreef Renesite het volgende:
Wou even hoi zeggen. Mieters wat een teksten opeens.
Ik vind dat ik af en toe al zo ver moet scrollenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, bouwjaar die ligt voor 1970?
Elke dag excursies vanuit Reykjavik, in totaal een week!quote:
Je doet erg vaak behoorlijke aannames en voor een 19 jarige denk je je belachelijk veel te weten. Hoeveel opleidingen heb jij wel niet afgerond?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Ach het gaat ook nergens over. Het begon met "dronken ouder man gezoend" waarop ik zei dat leeftijd geen rol speelt "als ze maar van de lagere school af zijn" en daar ontstond dan een discussie over waarin men mij wil overtuigen van hoe slecht het altijd is als pubers bij zoenen betrokken zijn met oudere jongens of mannen.
Waar ik zeg dat ik me best omstandigheden kan inleven dat het vrijwillig gebeurt, sterker nog, ik weet dat het dan gebeurt en dat niemand daar schade van ondervindt.
Maar eh, we zijn wel rond hoor.
Heb je dan voornamelijk de oostzijde van IJsland gezien? Rest lijkt me behoorlijk ver van Reykjavik af te liggen. Of valt dat reuze mee?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elke dag excursies vanuit Reykjavik, in totaal een week!
Die Riverjet van WIDM is echt een aanrader
Gisteren 8 uur bus heen en terug van west naar oost, zaterdag ook, rest is in de buurt van Reykjavikquote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dan voornamelijk de oostzijde van IJsland gezien? Rest lijkt me behoorlijk ver van Reykjavik af te liggen. Of valt dat reuze mee?
Nee, ken ik uiteraard niet, terecht dat je me daar op wijst, maar je kunt er wel een beetje van uitgaan dat als je vrijwillig iets prettigs doet, je daar niet makkelijk schade aan overhoudt, lijkt mij?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wel handig dat je iedereen en hun ervaringen kent.
Ja, die heb je ook. Je hebt ook die met 14 aan een gezin beginnen. Ik heb al eerder genoemd dat als je levensverwachtig laag is, je eerder aan kinderen begint omdat je anders je kleinkinderen niet meemaakt. Denk aan volken als indianen, aboriginals, afrikaanse zwarten en zigeuners.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Jij hebt gewoon een heel ander beeld van wat kinderen zijn, en dat is iets wat ik niet kan begrijpen. 13-jarigen staan nog zo erg aan het begin van hun puberteit. Kunnen nauwelijks een baard laten staan behalve misschien wat dons boven hun mondhoeken, stem is veelal nog niet gedaald, een jongensachtig lichaam wat nog volop in de groei is, kaal overal, qua gedrag echt nog kinderlijk.
Ik val ook niet op 13 jarigen (al eerder aangegeven), maar kan niet zweren dat ik er nooit een zal zoenen, ik vraag niet naar leeftijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou goed, je weet mijn standpunten ondertussen wel, ik vind dat ik genoeg heb uitgelegd en ben er wel klaar mee.
Gelukkig val ik niet op 13-jarigen en zal ik ook niemand zoenen die zo jong is.
Ksssst doe je ding maar doe het wel rustig en niet opwinden straks vallen je haren uit van stress!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Okay, ik stop nu hoor, ookal jeuken mijn vingers, maar alles is wel gezegd.
Ik ben er ook mee gestopt, het is nu alleen maar een herhaling van zetten nu.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Okay, ik stop nu hoor, ookal jeuken mijn vingers, maar alles is wel gezegd.
Nou, wat dat betreft kan ik heel wat stress hebbenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ksssst doe je ding maar doe het wel rustig en niet opwinden straks vallen je haren uit van stress!
Oh, dan denk ik dat we de Blue Lagoon over gaan slaanquote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elke dag excursies vanuit Reykjavik, in totaal een week!
Die Riverjet van WIDM is echt een aanrader
En de Blue Lagoon, al moet je niet te preuts zijn want je moet helemaal naakt afspoelen voordat je er in mag
Zo voelt het vaak wel jaquote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef Ang3l het volgende:
Au. Volgens mij heb ik net m'n kleine teen gekneusd tegen de bank aan
GODGLOEIENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat ben je achteraf gezien nooit 100%quote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef Peter het volgende:
Als iemand geestelijk nog niet volgroeid is, hoe kan die dan een goed overwogen keuze maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |