tssskquote:
Waarom wil je ze dan ruilen?quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tsssk![]()
alsof jou ribbetjes zo superieur zijn
Gezien op Lowlandsquote:
en die was heerlijkquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en mijn moeder maakt blijkbaar een klein appeltaartje.
Oke, je mag klagen.quote:
dangerous affaires met mauricio ?quote:Op maandag 3 september 2012 07:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wtf een telenovella op out tv!?
Nu doet Jorge nog minder dan hij al deed!
hadden jullie wel genoeg te eten en te drinken ?quote:Op maandag 3 september 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou, dat was me de BBQ wel. Ik ben nog nooit een "chinees eetstokje" en een "Het filmpje van jeroen" geweest.
Erik, hoe was jouw double dong?
Ja goed! Ik was er snel mee klaar!quote:Op maandag 3 september 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Nou, dat was me de BBQ wel. Ik ben nog nooit een "chinees eetstokje" en een "Het filmpje van jeroen" geweest.
Erik, hoe was jouw double dong?
Moest ook door het hoedje, niet door het ding zeeeelf!!!quote:Op maandag 3 september 2012 08:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou mijn klitpierincing zit me toch niet lekker hoor
eeeeuw... Wassie wel lekker.quote:Op maandag 3 september 2012 11:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben al 3 dagen op rij dronken en en ik heb gisteren gezoend met iemand die 14 jaar ouder is dan ik.
1 punt hier, 1 punt daar, ik heb weer goed gescoord in mijn weddenschappen.quote:
Alsof leeftijd een rol speelt. Zolang ze maar van de lagere school af zijn is alles goed, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:30 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben al 3 dagen op rij dronken en en ik heb gisteren gezoend met iemand die 14 jaar ouder is dan ik.
Het interesseert me echt geen ene fuck wat voor weddenschappen je over me maakt. Blijkbaar hou ik je bezigquote:Op maandag 3 september 2012 13:31 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
1 punt hier, 1 punt daar, ik heb weer goed gescoord in mijn weddenschappen.![]()
Je blijft heerlijk voorspelbaar. Eigenlijk is het gewoon oneerlijk om weddenschappen aan te gaan.
Ik vind t nr samen met Anthony (van de Johnssons) leuker dan dit redelijke niemandalletje.quote:
Maar dat is niet echt iets nieuws toch?quote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef Vlarp het volgende:
Het is vooral het 3 dagen op rij dronken zijn
12/13 jaar is nog maar amper een puber te noemen en ronduit smerig.quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef Cavalinho het volgende:
Om te zoenen? Pubers zijn heerlijk geil. Ik heb het niet overeen relatie aangaan ofzo...
Als ze door hun ouders worden losgelaten in het uitgaanscircuit, zijn ze ook rijp genoeg om sexueel actief/verkennend te zijn, al of niet met oudere jongens/mannen, vind ik.
Hoe oud was jij eigenlijk toen je voor het eerst zoende dan? En hoe oud was hij?
Ik zal wel ouderwets zijn hoor, maar als volwassene gaan zoenen met iemand van 12/13 (en op die leeftijd hoor je ook niet in het uitgaanscircuit te zitten) gaat écht te ver. Ze geil noemen... bah. Ze zijn niet eens volgroeid op die leeftijd. Van kinderen heb je af te blijven.quote:Op maandag 3 september 2012 14:54 schreef Cavalinho het volgende:
Om te zoenen? Pubers zijn heerlijk geil. Ik heb het niet overeen relatie aangaan ofzo...
Als ze door hun ouders worden losgelaten in het uitgaanscircuit, zijn ze ook rijp genoeg om sexueel actief/verkennend te zijn, al of niet met oudere jongens/mannen, vind ik.
Hoe oud was jij eigenlijk toen je voor het eerst zoende dan? En hoe oud was hij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |