Van jullie is dat teveel werk. Zoveel bullshit krijg ik er nooit opquote:
Oh ik was juist ontopic en had het over je vriendin. Enige manier om daar een collage van te maken is overigens in Paint. Kost wel heel veel tijd en energie dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zondag 2 september 2012 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van jullie is dat teveel werk. Zoveel bullshit krijg ik er nooit op
Blaadje11?quote:Op zondag 2 september 2012 18:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendin er even buiten laten?
Van mijn vriendin hoef ik geen collage te maken, die heb ik zo al. Dankjewel alsjeblieftquote:Op zondag 2 september 2012 19:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik was juist ontopic en had het over je vriendin. Enige manier om daar een collage van te maken is overigens in Paint. Kost wel heel veel tijd en energie dus je bent gewaarschuwd.
Mocht je willen. Nee geen foksterquote:
Euh, waar ging dit topic dan over?quote:Op zondag 2 september 2012 18:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je mijn vriendin er even buiten laten?
Ja hoi, ik zat naast je, Tiek zat een aantal stoelen verderop.quote:Op zondag 2 september 2012 17:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee! Hij zat te wordfeuden, ik zat aan de kant van het raam. Rem zat links naast mij idd, maar joog daar schuin tegenover. Rechts van jou zat lotuss dacht ik, daarnaast Erwinrommel. Daarnaast Jogy. Vergeet niet dat er ook een paar weg moesten waardoor er nogal wat verschuivingen plaats vonden.
Overigens heb ik het over de eettafel, niet over de tafel buiten.
Niet in die context die gray bedoelde, en dat snap jij ook wel.quote:
Tuurlijk, daarom praatten we ook zo gezellig buiten he. Over Weert enzoquote:Op zondag 2 september 2012 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hoi, ik zat naast je, Tiek zat een aantal stoelen verderop.![]()
Moest ik even kwijt. VD, je bent en blijft een rare vogel(tjesdans).![]()
Ow, en jij bent niet opgestaan na verloop van tijd, dat was ik.
Dat was ik man!quote:Op zondag 2 september 2012 17:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet dat ze rechts van me zat, daarnaast dago, daar rechts weer van snakey, want namen onthoud ik vaak beter dan gezichten. Maar zo boeiend was ze idd niet imho.Overigens zijn dago en misstique volgens mij eerder weggegaan, voor het eten nog.
Ow, spuit 11.quote:Op zondag 2 september 2012 18:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
2 keer fout: jij zat naast Cat22, dat was ik dus niet. Bovendien zijn Dago en ik juist gekomen om mee te eten. Dus, nogmaals, je verwart me met iemand anders.
Volgens mij heb ik toch meer met rem gepraat dan met jou, en buiten met lotus en erwinrommel, dus zo boeiend zal je niet zijn geweestquote:Op zondag 2 september 2012 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was ik man!![]()
100% zeker, je bent vrij onvergetelijk, zullen we maar zeggen.
Gelukkig vond je mij niet zo boeiend. Al zou je dat niet zeggen na anderhalf uur geanimeerde (bijna)monoloog van jouw kant.
Geen idee, iets met bier gooien enzo.quote:Op zondag 2 september 2012 19:10 schreef Pizzalucht het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk over wie waar zat?
Dus jij opent een topic over je vriendin, in KLB nota bene, en dan vind je het raar als er reacties over je vriendin komen waar je je niet prettig bij voelt? Ben je nieuw op FOK! ofzo?quote:Op zondag 2 september 2012 19:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet in die context die gray bedoelde, en dat snap jij ook wel.
Heb ik gezegd dat je mij boeiend vond dan?quote:Op zondag 2 september 2012 19:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik toch meer met rem gepraat dan met jou, en buiten met lotus en erwinrommel, dus zo boeiend zal je niet zijn geweest
Ik vind jou wel boeiend.quote:Op zondag 2 september 2012 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je mij boeiend vond dan?![]()
Anywho, back on topic!
Ik jou ook.quote:
Hou snel op zieltjequote:Op zondag 2 september 2012 19:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus jij opent een topic over je vriendin, in KLB nota bene, en dan vind je het raar als er reacties over je vriendin komen waar je je niet prettig bij voelt? Ben je nieuw op FOK! ofzo?
Supertollquote:Op zondag 2 september 2012 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat je mij boeiend vond dan?![]()
Anywho, back on topic!
Ik begin jou ook boeiend te vindenquote:
Kan je je zinnen niet meer rondkrijgen zonder schelden? Heel volwassen.quote:Op zondag 2 september 2012 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hou snel op zieltjeHij noemt mijn vriendin een wijfmens en dan zou dat ineens met de OP te maken hebben
Kneus.
Van een vent die zulke foto's van Matthew McConaughey in die standjes in zijn fobo heeft staan, geloof ik dat zomaar.quote:Op zondag 2 september 2012 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik begin jou ook boeiend te vinden
O wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |